Olen 18-vuotias poika. Kai se on myönnettävä, että kaljamaha löytyy ja en koe olevani kovinkaan kiinnostava vastakkaisen sukupuolen näkökulmasta. Pillua en ole vielä saanut, mutta kovasti tekisi mieli. Olen aika ujo naisten seurassa, ehkä osittain ulkonäköni takia. Seurustelin viime kesänä muutaman viikon, en saanut, siinä kaikki kokemukseni naisten parissa :P
Olen kesällä lähdössä muutamille festareille ja tuli mieleen, että siellä olisi mukava menettää poikuus. Olen tosiaan aika ujo tapaus, mutta ehkä parin bissen jälkeen estot sopivasti häviää ja uskaltaa mennä juttelemaan kauniille naisille.. Sitten löytääkin itsensä puskasta naisen kanssa. Tai siis tämä on suunnitelma, mutta luulen että kuitenkin päädyn yksin telttaan oman käteni kanssa :D
Kertokaa kokemuksia, saako festareilta helposti? Siellä on kuitenkin humalaisia naisia, jotka pitävät hauskaa ja ovat biletuulella.. Mikä on hyvä tapa lähestyä kiinnostavaa naista? Antaako kukaan nainen tällaisille sohvaperunamiehille?
Asiallista keskustelua festaripanoista tänne.. kiitos.
Saako festareilta helposti?
7
5929
Vastaukset
- mistä vain.
Toisille asia on yhtä työtä ja tuskaa ihan kaikkialla.
- sieltä.
Kyllä sieltä saa ainakin klamydian aika helposti, kondyloomakin on mahdollinen ja herpes myös.
- Jasu
Viime kesänä panin festareilla noin 5 kertaa/festari.
Kävin kaikkiaan 8 festarilla, joten panoja tuli noin 40.
Siellä saa helposti, mutta mieskunto meinaa loppua ennenkuin festarit. - kierrän..
Jasu kirjoitti:
Viime kesänä panin festareilla noin 5 kertaa/festari.
Kävin kaikkiaan 8 festarilla, joten panoja tuli noin 40.
Siellä saa helposti, mutta mieskunto meinaa loppua ennenkuin festarit...festareita asuntoautolla. Ja joka kerta saan muutaman typyn yöksi ja samalla poksauttaa. Jonakin päivänä julkaisen jollakin palstalla kuvat. Olen kuvannut jokaisen panon ja jokaisesta pillusta on lähikuva.
- JOku Vaan
kierrän.. kirjoitti:
..festareita asuntoautolla. Ja joka kerta saan muutaman typyn yöksi ja samalla poksauttaa. Jonakin päivänä julkaisen jollakin palstalla kuvat. Olen kuvannut jokaisen panon ja jokaisesta pillusta on lähikuva.
..kysehän on vaan siitä mihin sen riman asettaa. Kuvauksesi mukaan, siis itsestäsi, ei välttämättä kannata vokotella niitä seksikkäimpiä pimuja. Etsi joku kukkaan puhkeamaton nuppu jota kukaan ei muu ei lähesty, mutta hänkään ei ujoutensa takia uskalla lähestyä ketään.
Tämä on takuuvarma konsti saada festareilla PILLUA! - Woodstock
kierrän.. kirjoitti:
..festareita asuntoautolla. Ja joka kerta saan muutaman typyn yöksi ja samalla poksauttaa. Jonakin päivänä julkaisen jollakin palstalla kuvat. Olen kuvannut jokaisen panon ja jokaisesta pillusta on lähikuva.
Moi.
No minäkään en ole mikään seksiadonis mutta kyllä vaan festareilla olen saanut pimpsaa aikalailla. Olen eläissäni ollu varmaan 15 kertaa festareilla ja ikää minulle on jo kertynyt yli 30. Silti vieläkin käy silloin flaksi.Mutta annanpa sinulle muutaman neuvon kuitenkin:
1) Vaikka tuntuu että ujostuttaa niin sitä alkoholia kuitenkin vain sen verran että olet sievästi hiprakassa. Lärveissä kyllä löytyy rohkeutta mutta harva tytär tykkää sellaisesta örvellyksestä. Sitäpaitsi jos on kovin voimakkaassa humalassa saattaa käydä niin ettei seisokaan kun olisi toiminnan aika.
2) Hymyile aina ja katso tyttöjä silmiin. Se vetoaa heihin.
3) Pyri työntämään ujoutesi taka-alalle. Sinua ei luultavasti tunne siellä juuri kukaan. Sitäpaitsi kukaan ei muista sinua muutaman minuutin päästä vaikka olisitkin esim. päästänyt suustasi jotain typerää. Rohkeasti vaan.
4) Ole oma itsesi, älä esitä mitään ihmemiestä. Se näkyy läpi.
5) Aloita keskustelu tyttärien kanssa aina hymyilemällä heille. Puhu aina heistä. Älä koskaan ala puhumaan ensin itsestäsi. Kehu tytön kauneutta, vaatteita tms. Naiset haluavat kuulla sellaista vaikka alitajussaan kyllä tietävätkin sen olevan ainakin osittain vain kaunista puhetta.
6) Jos pääset tytön kanssa juttuun niin älä ihan heti mene suoraan asiaan. Älä paljasta heti kaikkea vaan ole hieman salaperäinen. Tyttöjä kiinnostaa sellainen kovastikin. Kuitenkin kovin pitkäänkään ei saa vitkastella. Jos tyttö koskettaa sinua vaikka ihan ohimennen mutta tarkoituksella niin hän on sinusta kiinnostunut. Silloin alkaa olla aika lähellä hetki jolloin kannattaa jo suudella häntä.
7) Tytöt, jotka ovat lähteneet silläperiaatteella festareille että antavat kaikille, ovat sitten juttu erikseen. He tekevät kyllä aloitteen ja käyvät suoraan asiaan. Siinä ei paljon smallTalkkia tarvita. Riittää kun sinulla seisoo. Jälkeenpäinkään eivät jää kaipaamaan edes helliä sanoja vaan kiitävät jo kohti seuraavaa kaveria.
8) Jos saat tytön kammettua siihen tilanteeseen että pääset seksiin hänen kanssaan niin älä hätäile. Nauti tilanteesta ja seksistä. Et ole pelkästään saamassa merkintää panokalenteriisi (sitä ensimmäistä) vaan olet tekemässä Pyhän Toimituksen, sacramentin (Juice Leskinen: Pyhä toimitus)
9) Älä koskaan loukkaa tyttöä millään tavalla. Vaikka hän olisi ollutkin pettymys jollain tavalla mielestäsi niin ole hänelle ystävällinen ja hellä. Tämä saattoi olla hänenkin ekakertansa.
10) KÄYTÄ AINA KONDOMIA !!! - varmastiparempi
Woodstock kirjoitti:
Moi.
No minäkään en ole mikään seksiadonis mutta kyllä vaan festareilla olen saanut pimpsaa aikalailla. Olen eläissäni ollu varmaan 15 kertaa festareilla ja ikää minulle on jo kertynyt yli 30. Silti vieläkin käy silloin flaksi.Mutta annanpa sinulle muutaman neuvon kuitenkin:
1) Vaikka tuntuu että ujostuttaa niin sitä alkoholia kuitenkin vain sen verran että olet sievästi hiprakassa. Lärveissä kyllä löytyy rohkeutta mutta harva tytär tykkää sellaisesta örvellyksestä. Sitäpaitsi jos on kovin voimakkaassa humalassa saattaa käydä niin ettei seisokaan kun olisi toiminnan aika.
2) Hymyile aina ja katso tyttöjä silmiin. Se vetoaa heihin.
3) Pyri työntämään ujoutesi taka-alalle. Sinua ei luultavasti tunne siellä juuri kukaan. Sitäpaitsi kukaan ei muista sinua muutaman minuutin päästä vaikka olisitkin esim. päästänyt suustasi jotain typerää. Rohkeasti vaan.
4) Ole oma itsesi, älä esitä mitään ihmemiestä. Se näkyy läpi.
5) Aloita keskustelu tyttärien kanssa aina hymyilemällä heille. Puhu aina heistä. Älä koskaan ala puhumaan ensin itsestäsi. Kehu tytön kauneutta, vaatteita tms. Naiset haluavat kuulla sellaista vaikka alitajussaan kyllä tietävätkin sen olevan ainakin osittain vain kaunista puhetta.
6) Jos pääset tytön kanssa juttuun niin älä ihan heti mene suoraan asiaan. Älä paljasta heti kaikkea vaan ole hieman salaperäinen. Tyttöjä kiinnostaa sellainen kovastikin. Kuitenkin kovin pitkäänkään ei saa vitkastella. Jos tyttö koskettaa sinua vaikka ihan ohimennen mutta tarkoituksella niin hän on sinusta kiinnostunut. Silloin alkaa olla aika lähellä hetki jolloin kannattaa jo suudella häntä.
7) Tytöt, jotka ovat lähteneet silläperiaatteella festareille että antavat kaikille, ovat sitten juttu erikseen. He tekevät kyllä aloitteen ja käyvät suoraan asiaan. Siinä ei paljon smallTalkkia tarvita. Riittää kun sinulla seisoo. Jälkeenpäinkään eivät jää kaipaamaan edes helliä sanoja vaan kiitävät jo kohti seuraavaa kaveria.
8) Jos saat tytön kammettua siihen tilanteeseen että pääset seksiin hänen kanssaan niin älä hätäile. Nauti tilanteesta ja seksistä. Et ole pelkästään saamassa merkintää panokalenteriisi (sitä ensimmäistä) vaan olet tekemässä Pyhän Toimituksen, sacramentin (Juice Leskinen: Pyhä toimitus)
9) Älä koskaan loukkaa tyttöä millään tavalla. Vaikka hän olisi ollutkin pettymys jollain tavalla mielestäsi niin ole hänelle ystävällinen ja hellä. Tämä saattoi olla hänenkin ekakertansa.
10) KÄYTÄ AINA KONDOMIA !!!.. tatuointejakaan anneta ottaa puudutuksessa. Jätä se pullo helvettiin siitä yhtälöstä ja katsele maailmaa. Kyllä sitä pillua sieltä varmasti reisuilla lohkeaa.
32v kaveri itse ja huomannu noita jätkiä jotka viinalla itsestään rohkeita tekee, melkoisiksi vellihousuiksi. Ei ne tässäkään iässä vielä "uskalla" selvinpäin ja muutenkin niiden parisuhteet jne on aivan perseillään.
Hyväksy ittes ja ala kyntämään, seksiä ne naisetkin haluaa. Osa ainakin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2134716- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1281163
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071150Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999