Papit ja politiikka

ihmettelevä TUTKIJA

Olen kauan ajatellut pappeja, jotka ovat sosialsitipuolueiden edustajia ja samalla myös toimivat pappina. Ajatelkaapa oikesti. Oikeaoppiseen sosialistisuuteen kuuluu olla ateisti, Jumalankieltäjä. Kummalle herralle nämä virassa olevat papit ovat uskollisia ollessaan myös sos-puolueiden edustajia? Sosialistipuolueiden edustajina heidän pitäisi olla ateisteja puolueen opin mukaan ja olessaan pappina pitää uskoa oikeinkin Jumalaan ja Raamatun sanomaan ja vielä saarnata sitä kansalle. Sosialistipuolueen edustajan hänen on tarpeentulle selitettävä ettei Jumalaa ole olemassa ja uskonnot ovat huuhaata. Kertokaa minulle kuinka nämä kaksi edustusta sopii yhteen, jos todella mennään kummankin sektorin oikeaoppisuuden mukaan???? Mielestäni pappeus ja politiikka eivät kuulu yhteen henkilölle, joka todella on sydämestään uskova ja ns oikeamielinen. Politiikkakin on aikalailla valehtelemista niin monissa asioissa.Pappeus ja politiikka eivät kuulu yhteen.Kyllä se taitaa olla oman edun tavoittelua Mitrolla ja muillakin papeilla, vaikka Mitrosta pidänkin.Onko niin, etteivät kovin monet Suomessa edes tiedä ja tunne puolueita syvällisemmin. Tottahan on, että suurin osa on puoluekantansa saanut perintönä enemmin sitä tuntematta. olleen sitä mitä vanhemmat olivat tai mikä puolue olisi muotia ja hienoa. Ihmisiähän papitkin ovat, mutta raamattu kertoo selvästi millaisen miehen papin pitää olla elämäntavoiltaan ja asenteiltaan. Mutta mikäpä tänäpäivänä olisi niinkuin sen pitäisi olla. Mielestäni Orttodoksikirkko teki oikein Mitroa käsitellessään. EI VOI PALVELLA KAHTA HERRAA YHTÄAIKAA.

6

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palvelutyö

      Olet oikeassa. Papin ei kuulu liittyä mihinkään puolueeseen. Pappien työantaja on seurakunta, joka koostuu niin rikkaista kuin köyhistäkin. Papin tehtävä on kaitsea laumaansa ja tukea sen yksilöitä taivastiellä, mutta kuten niin monessa on sielunvihollinen aktiivinen ja saanut useita pappeja mukaan politiikkaan ja hämärtänyt heidän oman uskon tiensä. Sokea ei voi toista sokeaa taluttaa, joten politiikkaan pyrkivien pappien tulisi tutkia sydäntään ja valita itsekkyyden ja Herran välillä.

    • Pekko_Pakana
      • Aasit_ratsastavat

        Hyvä juttu, makoisat naurut tekopyhille politiikoille!


    • Massiseksii

      Isä Nitro on kuin ilmetty Hillotolpan fariseus:)

    • Syväuskovainen

      Vanhasta Testamentista löytyy yksityiskohtaiset ohjeet, miten eri kansallisuuksiin kuuluvia orjia pitää kohdella. Miksi papit eivät saarnoissaan koskaan opeta näitä, vaan politikoivat?

    • Abrahamm

      Poju sekottaa henkilökohtasen uskonnon Valtiolliseen.
      Valtioiden uskonnontunnustus on huuhaata ja usein aseiden varassa.
      Henkilö uskovaisuus ei kerskaa, eikä halveksi toista !?

      Papit Kareen ja J.. , muiluttivat vasemmistolaisia 1930 ja pitivät raskauttavana tekiänä Jeesusta apuun pyytäneitä !?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe