ihkuu!
söpö anna
10
377
Vastaukset
- tasapaksu
pikku patukka, sopii paremmin kuin hyvin patukkamalliksi. kerrankin on jollain välähtänyt;D
- tyttö.
outo asento sillä siinä fitness kuvassa
ei oikein sovi Annalle olan yli katsomiset tai tollaset asennot.
ehkä se yrittää liikaa.
ja Annan kasvot ei näytä ees Annalle.
- pulleat
jotenkin lapsenomaiset lyhyet käsivarret. Muuten on tosiaan patukkamainen varsi isolla päällä.
- se hyvännäköinen
parempi kun 90% suomalaisista eukoista
- reilua
verrata 19 vuotiasta eukkoihin, aika helppo kenen tahansa sen ikäisen pärjätä eukkoihin verrattuna, jopa niihin 10 prosenttiin.
- eukkoja
reilua kirjoitti:
verrata 19 vuotiasta eukkoihin, aika helppo kenen tahansa sen ikäisen pärjätä eukkoihin verrattuna, jopa niihin 10 prosenttiin.
suomessa juuri muitakin kuin lehmiä olekaan. Annalla onneks ulkomaalaistaustaa.
- ....
eukkoja kirjoitti:
suomessa juuri muitakin kuin lehmiä olekaan. Annalla onneks ulkomaalaistaustaa.
vertaat Annaa lehmään
- esim
.... kirjoitti:
vertaat Annaa lehmään
nämä alkupään kirjoittajat tässä ketjussa he ovat.
- GibsonDude
esim kirjoitti:
nämä alkupään kirjoittajat tässä ketjussa he ovat.
sairaat tyypit voivat löytää noin paljon vikoja yhdestä ihan somasta tytöstä...
Se on minulle täysi mysteeri ??
Enkä ole edes minkään tason Anna-fani... - tyttö.
GibsonDude kirjoitti:
sairaat tyypit voivat löytää noin paljon vikoja yhdestä ihan somasta tytöstä...
Se on minulle täysi mysteeri ??
Enkä ole edes minkään tason Anna-fani...jokaisella on omat mielipiteet ei välttämättä aina tarvii sanoo Annan mieliksi asioita,mutta itse en haluu olla kenellekään ilkee mutta jotai kritiikkiä kuitenkin Annan jos luit minun jutun...et varmaan musta puhunukaan mut kuiteski :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009