Katsojat hylkäsivät Salmiset

ei-katsoja

82

9352

    Vastaukset

    • Ei uppoo

      Onkos joskus Krisse- hahmon vitsit naurattaneet..hölmö bimbo-blondi vääntelee naamaa ja keikistelee olevinaan Barbie..Ällötysten ällötys!
      Entäs tää toine Salminen sitten? Täys pelle koko äijä joka ei onnistu naurattamaan kuin tahtomattaan!

      • veli

        Ei aina kaikki onnistu mitä yrittää! Ennätysten tehdas ok!


      • Lops.

        Saisi loppua ihan kokonaan tuo ohjelma. Ei kyllä huonompaa ohjelmaa taas voisi olla.


      • NE SALMISET -ohjelma ei paljon naurata. Ainakin tämä Krisse Salminen on todella tyhmä, hölmö yms. vastaava tai jos ei aidosti ole niin ainakin osaa todella tyhmää esittää. Mutta ei huvittavasti. Ällöttävä akka.

        Eppu on vähän toista maata, kun ensin sitä on sulatellut. Ainakin sillä olisi hyviä keskustelualkuja julkimoiden kanssa, mutta tämä tyhmä Krisse tulee ja KESKEYTTÄÄ NEKIN!


      • seymor

        Mihin ihmeeseen Tv on menossa ,jos tämmöisistä ohjelmista pitää vielä maksaa , vai onko niin päin ,että sisarukset maksaa,että saavat olla esillä , hyvä ,että loppuu !


      • telkkuri
        seymor kirjoitti:

        Mihin ihmeeseen Tv on menossa ,jos tämmöisistä ohjelmista pitää vielä maksaa , vai onko niin päin ,että sisarukset maksaa,että saavat olla esillä , hyvä ,että loppuu !

        Sehän tulee neloselta, joten et joudu maksamaan ohjelmasta penniäkään!
        TV-lupa maksetaan vain ja ainoastaan ylen kanavista!


      • zasdadadadadadad
        telkkuri kirjoitti:

        Sehän tulee neloselta, joten et joudu maksamaan ohjelmasta penniäkään!
        TV-lupa maksetaan vain ja ainoastaan ylen kanavista!

        TV lupa maksetaan televisiosta. Rahat tosin menevät YLE:lle.


      • noi salmiset

        salmiset vois painua sinne ainahan toi krisse ollut ärsyttävin ja suomen tyhmin julkkis ämmä,toivottavasti ei tarvi nähdä enään telkkarissa paskaahan ohjelmaa sieltä tulee mutta salmiset kaiken huippu,pitäis hakee vapautus tv maksuista jos tommosta paskaa siellä esitetään


      • Taikamaa

        Olen katsonut joka jakson ja katson edelleen,ei valittamista mistään,huom,ne jotka eivät pidä ohjelmasta,laittakaa töllöttimenne kiinni,ei sitä ole pakko katsoa,mutta on tyhmää mollata ihmisiä,sehän on kateellisten panettelua,kun eivät itse pääse telkkariin eikä ohjelmia tekemään.
        Pidän kummastakin sisaruksesta,jatkakaa samaan malliin,teissä ei ole mitään vikaa.
        Elämän iloiset hetket ovat asioita joita ei kannata antaa pois!


      • köyhäää
        Lops. kirjoitti:

        Saisi loppua ihan kokonaan tuo ohjelma. Ei kyllä huonompaa ohjelmaa taas voisi olla.

        Ohjelmaideana kerätä kaikki viime vuosien kuluneimmat kasvot toistamaan vanhoja vitsejään. Kanavanvaihtokaan ei enää auta, kun kaikki ne samat naamat pyörii kanavalta toiselle esittelemäässä omaa erinomaista itseään. Mä en jaksa enää...


      • ei uppoo tännekään

        Ei TODELLA uppoa - toivottavasti ohjelma uppoaa..
        katsoin eka ohjelmasta pätkän, ja kiitti MULLE RIITTI..
        työpaikkakeskusteluissa sama ajatus tuli esille...
        vanhan toistoa - eri vaatteissa vaan....................


      • kylliäinen
        Lops. kirjoitti:

        Saisi loppua ihan kokonaan tuo ohjelma. Ei kyllä huonompaa ohjelmaa taas voisi olla.

        Ei voi olla tyhmemmpää ohjelmaa kuin ko- ohjelma.Varsinkin tämä tyhmeliiniä esittävä blondi. Eppu vielä joissakin otoksissa menettelee, mutta tää on ihan HANURISTA höpöä.Luuleeko mtv:n johto ,että halvalla saa katsottavaa. Ohjelmajohtajille kenkää!!!!!!!!!!!


      • pienisielu
        telkkuri kirjoitti:

        Sehän tulee neloselta, joten et joudu maksamaan ohjelmasta penniäkään!
        TV-lupa maksetaan vain ja ainoastaan ylen kanavista!

        Kyllä Tv- johtajat aliarvioivat katsojien älykkyyden. Eiköhän olisi aika tuottaa kunnon ohjelmia ,tai laittaa pillit syvään pussiin. On nämä ohjelmat niin persuksista, ettei voi kuin valittaa, että johtajille maksetaan turhasta, ei tarvitse korkeakouluopintoja moisien ohjelmien hyväksymiseen ja tuottamiseen.Terv: Vain kansakoulun pohjalta!!!


      • lupaa
        zasdadadadadadad kirjoitti:

        TV lupa maksetaan televisiosta. Rahat tosin menevät YLE:lle.

        ei tarvi maksaa jos ei kato ylen ohjelmia
        eli poista ylen kanavat ja katso vain mainoskanavia
        saat laillisesti katsoa ilmaiseksi


      • Mediamaksun jodut
        lupaa kirjoitti:

        ei tarvi maksaa jos ei kato ylen ohjelmia
        eli poista ylen kanavat ja katso vain mainoskanavia
        saat laillisesti katsoa ilmaiseksi

        maksamaan, vaikka televisiota ei olisi ollenkaan. Useimmilla on kuitenkin radio, kännykkä ja tietokone. Ne jo riittävät maksuun. Maksu peritään kai verotuksen yhteydessä.


      • eri asioita
        Taikamaa kirjoitti:

        Olen katsonut joka jakson ja katson edelleen,ei valittamista mistään,huom,ne jotka eivät pidä ohjelmasta,laittakaa töllöttimenne kiinni,ei sitä ole pakko katsoa,mutta on tyhmää mollata ihmisiä,sehän on kateellisten panettelua,kun eivät itse pääse telkkariin eikä ohjelmia tekemään.
        Pidän kummastakin sisaruksesta,jatkakaa samaan malliin,teissä ei ole mitään vikaa.
        Elämän iloiset hetket ovat asioita joita ei kannata antaa pois!

        Hei haloo - oletko kuullut sanaa KRITIIKKI?
        Siitähän on kyse, kritisoida, eli ilmaista kantansa ohjelmasta. Ei siis kannata syyttää toisia, joilla myös oikeus antaa kritiikkiä ohjelmasta.
        Itse laitoin TVn varastoon, kun laittoivat pakkomaksun, pakkodigipoksin. Kyllä vero on se ainoa pakkomaksu, jonka hyväksyn. Itse Salmisten ohjemla ei kiinnosta että olisin edes yhtä jaksoa katsonut. Ärsyttävä koko alku: Jos isukki on ns julkkis, onko jälkikasvun oltava sitä väkisin?


      • salmisia myös
        köpä kirjoitti:

        NE SALMISET -ohjelma ei paljon naurata. Ainakin tämä Krisse Salminen on todella tyhmä, hölmö yms. vastaava tai jos ei aidosti ole niin ainakin osaa todella tyhmää esittää. Mutta ei huvittavasti. Ällöttävä akka.

        Eppu on vähän toista maata, kun ensin sitä on sulatellut. Ainakin sillä olisi hyviä keskustelualkuja julkimoiden kanssa, mutta tämä tyhmä Krisse tulee ja KESKEYTTÄÄ NEKIN!

        Minusta Krissen huumori on laadukasta mutta tämä muka "asiallinen ja hauska" Eppu pudottaa ohjelman pohjamutiin. Lähdetään siitä, että ei tämä ohjelma ole mikään asiaohjelma, vaikka sitä vakavampaa keskustelua on yritetty tunkea mukaan. Puhtaasti huumoriohjelma olisi selkeämpi.


      • kohta pulskahtaa,pärskäi

        Onhan surullinen totuus niin,että tässä pellejen hämmästyttävän kyvykkäässä luotisuorassa köyhän kyykyttäjämaailmassa vallankumouksellisin pelle on tämä:björni,epäilemättä löyhä,


      • Hinnoissa maksetaan
        telkkuri kirjoitti:

        Sehän tulee neloselta, joten et joudu maksamaan ohjelmasta penniäkään!
        TV-lupa maksetaan vain ja ainoastaan ylen kanavista!

        Mikään ei ole ilmaista edes TV:ssa. Kauppojen hinnoissa on maikkarin (MTV3 ja nelosen ohjlemat ja muidenkin). Minä ostaisin ilman salmisveroa kyllä ostokseni, en tarvi tätä ketkutusohjelmaa välimainoksineen minua neuvomaan kaupan paikkaa tai ostoshyllyä. Sillee...


      • ------------------------
        lupaa kirjoitti:

        ei tarvi maksaa jos ei kato ylen ohjelmia
        eli poista ylen kanavat ja katso vain mainoskanavia
        saat laillisesti katsoa ilmaiseksi

        "ei tarvi maksaa jos ei kato ylen ohjelmia
        eli poista ylen kanavat ja katso vain mainoskanavia
        saat laillisesti katsoa ilmaiseksi"

        Puppua, maksaa pitää pelkästään siitä ilosta, että käyttää televisiota, katsoo sitä mitä tahansa.
        Kts. Laki valtion televisio- ja radiorahastosta 9.10.1998/745, 6 § (esim. finlexistä löytyy).


    • sitä ei huomata

      Eppu ui Alcatrazin vankilasaarelta mantereelle vaikka sitä sanotaan mahdottomaksi.

      Eli märkäpuvussa Alcatrazista olisi voinut paeta.

      • ei tajunnut

        olisi liittynyt vankilan uimakerhoon ja askartelukerhossa tehnyt itselleen märkäpuvun.


      • kun...
        ei tajunnut kirjoitti:

        olisi liittynyt vankilan uimakerhoon ja askartelukerhossa tehnyt itselleen märkäpuvun.

        kaikki vangit pakeni


    • Mauton.

      Voiko mauttomampaa ohjelmaa olla kuin Salmiset tai mikkoset??Kyllä on tv kansan aliarvioimista jos tällaisesta pitää vielä maksaa?Lopettakaa jo k.o ohjelmat heti eikä 15 pv.

      • *Hilima*

        ...kuka viittii edes katsoa/kuunnella tuota Salmista/Mikkosta? Ihmettelen todella!!!


      • edes vähän

        asiaa,mutta noilla Salmisilla ei mitään eikä minkäänlaista.


      • Mikkosilla oli?!?
        edes vähän kirjoitti:

        asiaa,mutta noilla Salmisilla ei mitään eikä minkäänlaista.

        Siinä vasta tyhjän päiväistä juttua oli, tosin en ole sitä huomioinut kuin mainosten kautta, mutta oli mikkoska niin onneton mielipiteidensä kanssa,että.


    • jldfkföksäkfsf

      Ketä jaksais sitten kinnostaa samat typerät naamat vuodesta toiseen..Krissen jutut ei oo ikinä kolahtanu muutenkaan. Eppu ok ennätystehtaassa.

      • villpola

        en kyllä tajua minkä takia ne tätä krisseä tuputtaa joka pirun paikkaan,onko tyhmempää ns.koomikkoa,täh,jopa radio mainokset hän pilaa samoilla tylsiillä jutuillaan.kanava herrat ei oikein taida olla ajan hermoilla.ei tätä jaksa enää.


    • hesus

      Täysin typerää kohellusta ja ryyppäämistä. Ihmetyttää vaan, kun muutama fiksu ihminen saatiin houkuteltua ohjelmaan.
      Näillä Salmisilla lienee joku painostuskeino maikkaria kohtaan, kun typeriä ohjelmia otetaan vähän väliä esiin. Ensin oli se ukko ja nyt mukulat perässä.
      Samaa tyhmää ja tarpeetonta sarjaa on myös Karpon uusinnat. Rahalla ostettua roskaa.
      Lopettakaa heti molemmat.

    • tsempeli

      Katoin ekaa jaksoa puoleen väliin. Tosi tylsää oli. Ja joskus oon sattumalta katsonut pari minuuttia. Miten Krissestä tai Epusta voikin saada niiiiin tylsiä? Molemmat ovat suosikkejani, mutta tämä ohjelma oli alta lipan...

    • Ohjelmapäällikkö

      te kaikki niitä tuijottelette niin, että tv-ruudusta löytyy kuolajälkenne. Miksi siis katselet (itse kukin) jos ohjelma on huono! Haloo. En ymmärrä? Kun tulee puhe jostain ohjelmasta, teillä on vankka mielipide ja tuomitsette ja samalla paljastatte tuijottaneenne koko tuotantokauden Mikkosista salmisiin. Olette naiurettavia Pelle Hermatsooneja kukin. Itse en voi arvostella enkä tuomita noita ohjelmia kun en tiedä niistä mitään saati tapahtumista. Toisin sanoen en ole katsonut edes sekunnin pätkää. Niitä ei siis tarvitse lopettaa, ainakaan minun vuoksi. Vähiten teidän vuoksi koska kuitenkin haluatte niitä tirkistellä huonouksista huolimatta.

      • Ihana ihminen olen minä!

        Eipä tullut katsottua, kun katselen vaan ihania luonto-ohjelmia. ja joskus tiedeohjelmia. Kavereiden kanssa tehdään kaikkea hullunhauskaa itse ja Krisset saa tehdä myös ihan itelleen vaan...ei kiinnosta.


      • vieno

        Ihmettelen myös vähän kritiikkiä koska kenelläkään ei ollut mieluista ohjelmaa tarjota tilalle, siis katsomme ajan kuluksi mitä sattuu olla tarjolla.
        Tuntuu nuo maikkarin ohjelmat melkein kaikki tosi turhilta, ei tule nyt mieleen yhtäkään katsottavaa.
        Katselenkin melkein aina TV 1 ja 2 sekä yle-teemaa jotenkin on mukavampaa kuin jatkuva mainos tulva, kuka ostaa televisio mainosten perusteella??


      • Ei uppoo

        Tiedoksesi...en ole katsonut yhtään jaksoa juuri siitä syystä että tietää jo etukäteen mikä meininki meneillään. Mainoksista esim.


      • niins sinäkin

        niin sinäkin heebo, niinhän sässanosit.


      • Kortilla laatua

        Mikä ihmeen väittely ohjelmasta Salmiset. En ole katsonut, EVVK. Mutta joka tapaukessa on, niin maikkari, yle nelonen ym ns maksuttomat tv-kanavat on ihan p......stä. Uusintoja uusintojen jälkeen, tai kotikatu/ salatut elämät. Ainut katsottava ns. maksuton kanava on YLE teema.


    • SALMISEN pennut

      Häpäisee koko suvun ! HE HEEEE !

    • mitä hirveetä p....a koko ohjelma

    • JEPPPPPPISTÄ

      Aivan TÄYTTÄ PASKAA. Krisse esittää tyhmää blondia, ja teeskentely siltä on todella epic failia.

      • mautonta..

        Tuo Krisse taitaa olla ainut koomikko joka esiintyy aina sama rooli päällä.
        Ei osannut olla edes linnanjuhlissa ilman typerää rooliaan. Todella mautonta.


    • paljosta paitsi

      En kertaakaan ole kyseistä ohjelmaa seurannut,enkä kyllä muitakaan tosi tv juttuja ne on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin turhia.Dokkareita ja asiaohjelmia kehiin.

    • paskempaakin

      tv:stä,ihan ok ohjelma mielestäni.

    • pupunkorva91

      haittais vaikka koko ohjelma loppus, niin tyhjänpäivänen ohjelma ku olla ja voi. Millos tuo krissen show on muka naurattanu.

    • jihuuuuuuuu

      Niin tyhmien tyhmä ohjelma jotta..... yhden katoin kanava vaihtui heti kun ne ällöttävät saapuivat kuvaruutuun....eppu pilaa maineensa krissen hölmöilyn mukana tahattomasti.......kuvottavin ja turhin julkkis tuksun jälkeen!!!!!!

    • sontaa

      viitsisi katsoa

    • XXXXX

      Sekä kuluneet aiheet voi ketään täysjärkistä kiinnostaa, eikä krissen prinsessa jutut voi ketään kiinnostaa.....

    • Kuin Mikkoset

      Salmisilla on sentään mielenkiintoisia vieraita, ja jos ei niiden huumoria ja sarkasmia ymmärrä, niin oma on häpeä. Krisse esittää tyhmää blondia juuri niinkuin pitää, ja järkevä, kyllästynyt veli on myös hauska. Minä ainakin pidän ja kovasti. Olen katsonut joka jakson. Ja katson niin pitkään kun tulee.

    • WK

      IHAN TURHA OHJELMA.... 5 MINUUTTIA RIITTI.

    • ei kiinnosta

      Säälistä saaneet noikin katsojat! En ole katsonut tuota ohjelmaa enkä tule katsomaankaan jotai pellejen "showta"

      • Tipi

        Jotenkinhan tuonkin Salmisen porukan on rahaa yritettävä tehdä. Todella lapsellista lässytystä. Aikuiset ihmiset...

        Mitä nopeammin tällaisen skeidan pakkosyöttö loppuu, sitä parempi.


      • Rilli

        Jotenkinhan tuonkin Salmisen porukan on rahaa yritettävä tehdä. Todella lapsellista lässytystä. Aikuiset ihmiset...

        Mitä nopeammin tällaisen skeidan pakkosyöttö loppuu, sitä parempi.


    • Antakaa määkin...

      ...katsella, jos Krisse vetäisi hitto hiukan henkeä ja antaisi haastateltaviensa vastata rauhassa! Muuten hauska, mutta hermo menee kun haluaisi kuunnella lauseet loppuun!!!

    • Jeany

      jos joutuu tilaamaan maksullisen kanavapaketin, kun ns. ilmaisilta tulee vain näitä täyteohjelmia, joita en katso? Maksaisin vain siitä, mitä käytän.

      • jotain suomalaista

        oikeesti,jotain suomi omaa. en jassa amerikan ällöö katsoo, kun mä ees ymmärrä missä pitäs nauraa ja mitä varten..


      • jotain suomalaista

        oikeesti..jotain suomi omaa. en jassa amerikan ällöö katsoo, kun mä ees ymmärrä missä pitäs nauraa ja mitä varten..


      • Etsimut
        jotain suomalaista kirjoitti:

        oikeesti..jotain suomi omaa. en jassa amerikan ällöö katsoo, kun mä ees ymmärrä missä pitäs nauraa ja mitä varten..

        Krisse Salminen nauratti ennen, oli ihan hupaisa persoona, mutta nyt alkaa jo tympiä koko ohjelma, ja toiseksi tämän pitäisi olla vapaamuotoinen "talk-show", mutta yksikään vieras ei saa Krisseltä suunvuoroa. Se ärsyttää!!


    • qwasz12

      Ajatella näin moni ihminen on tänne tästä kirjoittanut ja HE KAIKKI KATSOVAT SALMISIA........Säälikää itseänne ja varmaankin luette myös 7 päivää

      • oodes

        katsoin ekan osan ja kun valkeni, että se onkin haastatteluojhjelma, niin jätin ohjeman katsomiset siihen kertaan.
        Odotin saavani seurata kärpäsenä katossa kotibileitä, jossa ryypätään ja luodaan kontaktia. kohelletaan ja mokaillaan. Tietty myös keskusteluja. Eli ettei olisi ollut käsikirjoitusta vaan että kuvaajan vastuulla oli joniinlainen kotibilerealityn luominen, jossa isäänöivät Salmiset.

        PETYIN ANKEAAN OHJELMAAN.

        t:. Kärpänen katossa


      • en_jaksa
        oodes kirjoitti:

        katsoin ekan osan ja kun valkeni, että se onkin haastatteluojhjelma, niin jätin ohjeman katsomiset siihen kertaan.
        Odotin saavani seurata kärpäsenä katossa kotibileitä, jossa ryypätään ja luodaan kontaktia. kohelletaan ja mokaillaan. Tietty myös keskusteluja. Eli ettei olisi ollut käsikirjoitusta vaan että kuvaajan vastuulla oli joniinlainen kotibilerealityn luominen, jossa isäänöivät Salmiset.

        PETYIN ANKEAAN OHJELMAAN.

        t:. Kärpänen katossa

        mä en viittiinyt paskaa edes katsoa, tiesin että se on 100% SKEIDAA


      • mm
        en_jaksa kirjoitti:

        mä en viittiinyt paskaa edes katsoa, tiesin että se on 100% SKEIDAA

        ellei maista ja telkussa se ei edes haise. Älkää avatko niitä kanavia, joita ette halua katsella hyvät ihmiset. Onhan siellä iso nippu muita kanavia.


    • wakjsja

      Ei ne oo ikään naurattanu

    • rulettaja

      juontajat ei kiinosta ,vierailijat kyllä,
      en ole katsonut koko ohjelmaa kuin viimeistä ma, hetken.

    • eurotettu

      Biletysohjelmaksi tämä tulee aivan vääränä päivänä ja väärään aikaan! Ketä huvittaa katsoa arki-iltana toisten ns. biletystä, perjantai- tai lauantai-iltana homma ehkä voisi toimia paremmin.

      • Ihan hauska

        He pyytävät ihan mielenkiintoisia vieraita, ja haastattelutkin on hauskoja. En menisi hyllyttämään sitä heti alkuunsa. Antakaa nyt hyvät ihmiset toisten yrittää. Enkä usko, että jos tulisi puhelin äänestys, alentuisivat, niinkuin Mikkoset, soittelemaan omasta puolestaan.


    • itse sitä koko iohjelma ja juontajat.
      Voisi ampua molemmat maatakiertävälle radalle

    • ne ainakin

      hymyilyttivät, mutta ei enää, kun sama aina vain toistuu. Pitäneekin miettiä esittääkö ihan oikeasti vain tyhmää...

    • henttu

      jo kaikki, haastatellaan koko ohjelman ajan. Eikä sitä Krissen naaman vääntelyä jaksa pirukaan katsoa. Krisse kyllä kaipaisi uudenlaisen lähestymistavan katsojiin, mikäli aikoo jatkaa "pellen" uraa.

      Ainoa valopilkku joka on jäänyt mieleen ohjelmasta oli tämä jyväskyläläinen stand up mies, joka ihmetteli sitä, kuinka kauan kestää 20e matka pankkisiirtona kadun toiselle puolelle.

    • haha

      Suomi24 tulkee myös murhaajalehti seiskaa. Mutta onhan näitä.

    • Hahhaa

      Loppuukohan näiltäkin jo jutut;D

    • nopeli

      Minusta Eppu on ihan hyvä ja mies paikallaan. Aivan selvästi huomaa, että Eppu on vaivautunut Krissen pelehtimisestä, mikä tosiaan ei enää jaksa kiinnostaa.
      Tuollaista hönppähahmoa ei saisi jättää päälle kuin lyhyeksi aikaa.
      Ohjelma ei ole niitä huonoimpia ja jos Krisse muuttaisi tyylinsä, niin siitä saattaisi tulla katsottava.
      Harmi, että Eppun klamoudi kärsii hänestä itsestään riippumatta.

      • ohjelmaan

        Krisse on hieman härikkö ohjelmassa. Ei oikein istu asiaohjelmaan.


    • koko soppa

      Oliko oikeasti jokin yllätys. Täys typerä forma ohjelmalla. Ja tuo Krissen hahmo on NIIIIN kulunut, sitä ei päivitä enää mikään. Harmi vaan että Krisse on Krisse koko lopun ikänsä ja muita töitä onkin vaikea enää saada. Leimautuminen on koomikon pahin kirous.

    • reiponen

      Kyllä Krissekin on useasti saanut nauramaan, mutta tässä uudessa ohjelmassa sitä yritetään väkisin. Hänelläkin voisi olla ihan järkevät keskustelut julkkisten kanssa, sillä hän osaa kyllä heittää hauskoja välikommentteja olematta KOKO ajan bimbo. Mielestäni toisen Salmisen voisi jättää pois ja antaa Krissen vetää koko show mutta järkevämmilla keskusteluilla.

      • todellako?

        En oo kattonut kyseistä ohjelmaa, mutta mulla on sellainen käsitys, että he juottaa kaikki vieraan känniin ja siiten alkavat haastattelemaan :D
        Kuulostaa tosi laadukkaalta siis


      • Tallailija
        todellako? kirjoitti:

        En oo kattonut kyseistä ohjelmaa, mutta mulla on sellainen käsitys, että he juottaa kaikki vieraan känniin ja siiten alkavat haastattelemaan :D
        Kuulostaa tosi laadukkaalta siis

        yhdenyhtäkään kyseistä ohjelmaa. Enpä ole tainnut menettää mitään ihmeellistä nämä kommentit luettuani.

        Mikkosia vilkaisin, oli melko huvittavaa kuunnella ja katsella tosi naivia keskustelua kotipiirissä ja nämä pikkuvanhat pojat olivat melko hupaisia ja teennäisiä.

        Yritän tallentaa hyviä asiaohjelmia eri kanavilta, joten kyllä hyvääkin katseltavaa löytyy, kun vain olisi aikaa enemmän.


    • minämin

      Niin huonosti tehty on kyllä

    • gormiittitar

      sama tyyli kaikissa vitseissä, kaikkeen kyllästyy aikanaan.

      • moikkamoii

        Mun mielestä se on just hyvä ohjelma..


      • Podengo
        moikkamoii kirjoitti:

        Mun mielestä se on just hyvä ohjelma..

        Vaikka yleisesti ottaen näyttäisi, että Salmisia on pidetty typeränä ohjelmana, ainakin minua on huvittanut etenkin Krissen blondipimpo-huumori. Tässä elämässä on erittäin tärkeää osata katsella maailmaa vähän rennommin silmin. Aina ei tarvitse olla niin asis. Tämän tyyppinen hömppäohjelma on erittäin tervetullutta kaikkien muiden todella tylsisohjelmien lisäksi. Hyvä Krisse, olet ihana. Oletan kuitenkin, että näyttelet ja että luonnossa et aivan näin 'blondi' ole.


      • voittaa
        Podengo kirjoitti:

        Vaikka yleisesti ottaen näyttäisi, että Salmisia on pidetty typeränä ohjelmana, ainakin minua on huvittanut etenkin Krissen blondipimpo-huumori. Tässä elämässä on erittäin tärkeää osata katsella maailmaa vähän rennommin silmin. Aina ei tarvitse olla niin asis. Tämän tyyppinen hömppäohjelma on erittäin tervetullutta kaikkien muiden todella tylsisohjelmien lisäksi. Hyvä Krisse, olet ihana. Oletan kuitenkin, että näyttelet ja että luonnossa et aivan näin 'blondi' ole.

        Voittaa jopa hymyä pyllyyn ja se voitaa kaikki. Kummelitkaan ei naurata niin paljo ku hymyä pyllyyn. Kyllä siinä on Suomen tähtitaivas esillä.


    • 24/7

      Vitseistä viis, Krisse on IHANA!

    Ketjusta on poistettu 603 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      263
      2501
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1997
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1258
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe