Seksikkäimmät naisnäyttelijät top5

huppuhippi

Seksikkäimmät naisnäyttelijät top5 -lista
(linkeilllä, että muutkin voivat tutustua)

1) Diora Baird
http://diorabairdshrine.blogspot.com/

2) Salma Hayek
http://bustyactresses.blogspot.com/search/label/salma hayek

3) http://busty-celebs.blogspot.com/search/label/Halle Berry

4) Christina Hendricks
http://christinahendricksshrine.blogspot.com/

5) Nikki Cox
http://bustyredheads.blogspot.com/search/label/nikki cox

9

2078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PinkkiKatti
    • elmo

      hankala gatekoria,mutta koitetaan nyt laittaa pari....ingrid pitt(vampire lovers),elizabeth taylor silloin kun se ei puhu(kissa kuumalla katolla),hedy lamarr(algiers),jacqueline bisset(the deep),angie dickinson(rio bravo),gillian andersson(x-files)....paljonhan noitakin olisi.esim hammer-tyttöjä suosittelen lämpimästi!näistä nykyajan silikoni-ihmeistä nyt seksuaalisuutta saa ettiä....

      • Max T W

        Lizzu Kissassa Kuumalla katolla,,,aika pahan pistit. On nimittäin siinä jo vähän tukeva ja muutenkin olen aina pitänyt lizzua enemmän kauniina kuin seksikkäänä.

        Dickinson sen sijaan...tiesitkö että hänen säärensä oli vakuutettu 2 millistä jo 60-luvulla. Ja kyllähän ne hyvät olikin (ovatkin?).


      • elmo
        Max T W kirjoitti:

        Lizzu Kissassa Kuumalla katolla,,,aika pahan pistit. On nimittäin siinä jo vähän tukeva ja muutenkin olen aina pitänyt lizzua enemmän kauniina kuin seksikkäänä.

        Dickinson sen sijaan...tiesitkö että hänen säärensä oli vakuutettu 2 millistä jo 60-luvulla. Ja kyllähän ne hyvät olikin (ovatkin?).

        jaa-a max,nää on hieman henkilökohtasia juttuja...itse olen aina pitänyt eniten 50-l naisista.silloin osattiin pukeutua ja naiset olivat huolitellumpia,esimerkkinä nyt vaikka gene tierney elokuvassa leave her to heaven.jos kundi ei herää siihen kun lizzu virittelee sukkiaan makkarissa(kissa kuumalla katolla)en tiedä mihin sitten?onhan se nyt ihan toista kuin nää farkkuihin pukeutuvat,sotkutukkaiset,silikonihuuliset atleetit joilla on rautanaula naamassa..eikö?..pitää tuohon listaan vielä lisätä jack arnold tytöt:mara gorday(tarantula) ja ylitse muiden julia adamsin uimapuku ja uintikohtaus (creature from the black lagoon)...siitä ei enää naiskauneus jne parane!yo naisia ei enää näe...


      • Max T W
        elmo kirjoitti:

        jaa-a max,nää on hieman henkilökohtasia juttuja...itse olen aina pitänyt eniten 50-l naisista.silloin osattiin pukeutua ja naiset olivat huolitellumpia,esimerkkinä nyt vaikka gene tierney elokuvassa leave her to heaven.jos kundi ei herää siihen kun lizzu virittelee sukkiaan makkarissa(kissa kuumalla katolla)en tiedä mihin sitten?onhan se nyt ihan toista kuin nää farkkuihin pukeutuvat,sotkutukkaiset,silikonihuuliset atleetit joilla on rautanaula naamassa..eikö?..pitää tuohon listaan vielä lisätä jack arnold tytöt:mara gorday(tarantula) ja ylitse muiden julia adamsin uimapuku ja uintikohtaus (creature from the black lagoon)...siitä ei enää naiskauneus jne parane!yo naisia ei enää näe...

        Gene Tierneykin minun kirjoissani kyllä enemmän kaunis kuin seksikäs, mutta kuten sanottu, henk koht juttujahan nämä ovat.

        Ava Gardner Tappajissa v.46 on mielestäni edelleen ylittämätön. Oli se sellanen syöjätär ettei ole eikä tule..


      • elmo
        Max T W kirjoitti:

        Gene Tierneykin minun kirjoissani kyllä enemmän kaunis kuin seksikäs, mutta kuten sanottu, henk koht juttujahan nämä ovat.

        Ava Gardner Tappajissa v.46 on mielestäni edelleen ylittämätön. Oli se sellanen syöjätär ettei ole eikä tule..

        jaa-a max..kyllähän nyt on niin että gene tierney on kirveelläveistetty.kaunista siitä ei saa tekemälläkään.sexiä siinä kyllä piisaa!mutta jos pitää joku oikein kaunis mainita niin kyllähän kate nelligan on elokuvahistorian ehkä kaunein!esimerkkeinä nyt vaikka dracula(-78) tai eye of the needle...


      • Max T W
        elmo kirjoitti:

        jaa-a max..kyllähän nyt on niin että gene tierney on kirveelläveistetty.kaunista siitä ei saa tekemälläkään.sexiä siinä kyllä piisaa!mutta jos pitää joku oikein kaunis mainita niin kyllähän kate nelligan on elokuvahistorian ehkä kaunein!esimerkkeinä nyt vaikka dracula(-78) tai eye of the needle...

        On sinulla kyllä erikoinen käsitys "kirveellä veistetystä".

        http://fromthebooksofexlibris.files.wordpress.com/2009/02/gene-tierney.jpg

        Ei tuo minusta kyllä ole...


    • trööt
      • juri kakkahousu

        Krista "reikänaama" Kosonen on kertakaikkisen kaunis ja osaava näyttelijätär!
        Täyttää vuosia muuten 28.5. ONNEA!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe