http://www.blue-tomato.com

MC5

Onko kenelläkään kokemuksia tästä sivusta? Onnistuuko sieltä tilaaminen hyvin? Ja toimituksesta vielä sen verran, että kun avaatte sivun http://www.blue-tomato.com/fi/cart.bto#info10 ja katsotte sieltä sivusta oheet otsikon alta toimitustavat, niin siellä alhaalla lukee, että pitäisi olla paikalla vastaanottamassa tuote. Eikö niitä voi tilata postiin ja noutaa sieltä? vai koskeeko tuo jotain muuta toimitustapaa?

52

21063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lars0

      Tilasin hupparin sieltä, tuli parissa päivässä.
      Ups vie sen siihen osoitteeseen jonka olet syöttänyt sivustolle. Jos et ole paikalla, he soittavat sinulle ja kysyvät mihin vievät sen.
      Kannattaa tilata. tosi halpaa.

      • joppe_92

        Vitun vittu! Miksi kaikki fruittarit ja teinipellet alkavat käyttämään ns. skeitti/lumilauta liikkeitä?
        Jos nyt menen ostamaan jonkin hupparin tuolta liikkeestä, niin kaikki pitävät minua jonakin muodin mukana menevänä hinttinä! Olen tiennyt kyseisen liikkeen ennen, kun fruittarit edes tiesi nettikaupasta.

        Ja lisäksi tuosta! Ne tuovat siihen osoitteeseen, minkä olet antanut. Vaikka autotalliisi!


      • :(
        joppe_92 kirjoitti:

        Vitun vittu! Miksi kaikki fruittarit ja teinipellet alkavat käyttämään ns. skeitti/lumilauta liikkeitä?
        Jos nyt menen ostamaan jonkin hupparin tuolta liikkeestä, niin kaikki pitävät minua jonakin muodin mukana menevänä hinttinä! Olen tiennyt kyseisen liikkeen ennen, kun fruittarit edes tiesi nettikaupasta.

        Ja lisäksi tuosta! Ne tuovat siihen osoitteeseen, minkä olet antanut. Vaikka autotalliisi!

        :(


      • VASTAUKSIA

        PARissa päivässä? pitäis viikon sisällä saada laskuvaatteet, joten kerkeääkö rovaniemelle siinä ajassa onko kokemuksia että kuika kauan todellisuudessa kestää tulla?


      • Ihmettelevä
        joppe_92 kirjoitti:

        Vitun vittu! Miksi kaikki fruittarit ja teinipellet alkavat käyttämään ns. skeitti/lumilauta liikkeitä?
        Jos nyt menen ostamaan jonkin hupparin tuolta liikkeestä, niin kaikki pitävät minua jonakin muodin mukana menevänä hinttinä! Olen tiennyt kyseisen liikkeen ennen, kun fruittarit edes tiesi nettikaupasta.

        Ja lisäksi tuosta! Ne tuovat siihen osoitteeseen, minkä olet antanut. Vaikka autotalliisi!

        sinähän sen tiedät näköjään.


      • Kulli666
        joppe_92 kirjoitti:

        Vitun vittu! Miksi kaikki fruittarit ja teinipellet alkavat käyttämään ns. skeitti/lumilauta liikkeitä?
        Jos nyt menen ostamaan jonkin hupparin tuolta liikkeestä, niin kaikki pitävät minua jonakin muodin mukana menevänä hinttinä! Olen tiennyt kyseisen liikkeen ennen, kun fruittarit edes tiesi nettikaupasta.

        Ja lisäksi tuosta! Ne tuovat siihen osoitteeseen, minkä olet antanut. Vaikka autotalliisi!

        Jopella menne tunteisiin


      • Anonyymi
        joppe_92 kirjoitti:

        Vitun vittu! Miksi kaikki fruittarit ja teinipellet alkavat käyttämään ns. skeitti/lumilauta liikkeitä?
        Jos nyt menen ostamaan jonkin hupparin tuolta liikkeestä, niin kaikki pitävät minua jonakin muodin mukana menevänä hinttinä! Olen tiennyt kyseisen liikkeen ennen, kun fruittarit edes tiesi nettikaupasta.

        Ja lisäksi tuosta! Ne tuovat siihen osoitteeseen, minkä olet antanut. Vaikka autotalliisi!

        Chillaa äijä...


      • Anonyymi
        joppe_92 kirjoitti:

        Vitun vittu! Miksi kaikki fruittarit ja teinipellet alkavat käyttämään ns. skeitti/lumilauta liikkeitä?
        Jos nyt menen ostamaan jonkin hupparin tuolta liikkeestä, niin kaikki pitävät minua jonakin muodin mukana menevänä hinttinä! Olen tiennyt kyseisen liikkeen ennen, kun fruittarit edes tiesi nettikaupasta.

        Ja lisäksi tuosta! Ne tuovat siihen osoitteeseen, minkä olet antanut. Vaikka autotalliisi!

        Elä itke


    • zjxjxjxxjxjxjj

      paljon on se posti maksu?

    • Zimtstern

      itse tilasin laskettelutakin, 4-5 päivää menee ennen kuin maksu menee perille ja kun maksu on mennyt perille joutuu odottamaan vielä 5-7 päivää.
      ennakkomaksoin ja kotiovelle 9,90€
      toivottavasti tulee lähiaikoina..

    • tomaatto

      Entäs jos ei antanu puhelinnumeroo ja ei vaikka oo paikalla kun ne tuo sen?

    • peruutus

      Mulla tuli ongelmia palautuksen kanssa. He eivät korvaa omia postitus/toimituskuluja eikä paluu-postituskuluja. Kulut yhteensä noin 30 euroa. Suomen säännösten mukaan pitäisi korvata ja myös heidän pitäisi korvata, kun he toimivat täällä eli eivät noudata Suomen viranomaisten ohjeita. Eli ei kannata tilata jos ei ole täysin varma tuotteesta, että sopii yms.

      • Niilokakkonen

        Samaa mieltä. Kannattaa olla varma että pitää tuotteen. Palautus tehty mahdottomaksi :(


    • cokemus

      Tein sinne juuri kaksi tilausta, toisen tuotteet piti olla kaikki varastossa, vaan ei ollut, ja nyt pitäisi keksiä korvaava tuote tilalle..

      Toisen tilauksen lähettivät heti osittain.

      Tilasin muiden muassa Burtonin lautailutakin, jokailmoitettujen mittojen mukaan oli kokoa XL.
      Se oli kuitenkin turhan iso ja vaihtoon lähti. Postimaksu piti hoitaa itse.

      • fruittari

        siel nettikaupas lukee et ilmainen palautus YLI 200€ tuotteista


    • Kallehoo1

      Mulle tuli tilaus tosi nopeesti ja kotiovelle kannettiin. Ainoa haittapuoli on tietenkin se että palautus ei oo ilmaista. Nyt muuten saa Blue Tomatolta lautapussin kylkiäiseks kun tilaa laudani: http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/blue-tomato/ Tai sukset jos tarviit, niiin suksipussi.

      • tomacco

        mutta hessu hyvä tuolla sivuilla lukee isolla että ilmainen palautus O_o! Vai onko minua kustu linssiin? :D


    • liike ei kannata !!

      Joopa joo.. Montakos päivää teillä on mennyt Blue-tomatolta tilatessa? Minulla luki että 2-3 vai oliko se 3-4 päivää, eipä sillä sen väliä kumpiko se oli mutta yli 4 päivää on kulunut eikä pakettia näy ? mikä vikana, itse alan epäröidä kyseistä liikettä ! mistä lie erimaasta tuotteet tilaavat. Joku maahantuoja tuo on .

      • joonas.vk

        Todella huonoja kokemuksia blue-tomatosta. Tilasin lumilaudan ja maksoin luottokortilla. Tilaamani lumilautaa ei ikinä lähetetty ja paljon myöhemmin selvisi, että tuote on loppu. Koomisinta on, että rahoja eivät suostuneet palauttamaan vaan tarjosivat lahjakortin tilalle.

        Ostin sitten laudan muualta ja käytin blue-tomaton lahjakortin takkiin jha housuihin. Housut eivät olleetkaan sopivat ja halusin palauttaa ne. Palautuksen jouduin sitten itse maksamaan vaikka ymmärtääkseni Suomen lakien mukaan palautuksen pitäisi olla ilmaista.


    • 5+14

      Täyttä paskaa!

      Tilausvahvistus tulee ja katevaraus luottokortille, sen jälkeen ei kuulu yhtään
      mitään.

      Tavaroita ei tule, onneksi eivät kuitenkaan veloittaneet mitään kortilta ennen
      maksun vanhenemista.

      Tilausvahvistuksessa kyllä lukee reteesti, että ottavat yhteyttä sähköpostilla,
      jos on jotakin ongelmia, mutta totuus on toinen.
      Parempi hoitaa ostokset toimivista kaupoista ja jättää nämä pellet touhuamaan
      keskenään.

    • limupullo

      mullakin oli ongelmia tilauksen kanssa, tuotetta ei ollutkaan saatavilla vaikka piti olla 2 kpl varastossa. Sähköpostilla tuli ilmotus asiasta ja nyt ootellaan rahoja taksin... epäilyttävää touhua älkää tilatko sieltä!!!!!!

    • 45465465465
    • ddss3

      Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.millybride.co

    • Nettishoppaaja

      Kannattaako ostaa reppu blue tomatosta? onko luotettava? mitä kokemuksia teillä on?

    • EI koskaan enää

      ÄLKÄÄ TILATKO!

      Ostimme laadukkaan repun jossa selvä valmistuvirhe. Reppu takaisin, mutta ei rahoja vaan lahjakortti. Siellä kaupassa ei meille mitään ole ja haluaisimme käyttää rahan alkuperäiseen tarkoitukseen, eli saada hyvän repun. Mutta eivät mitenkään ymmärrä, että hedän velvollisuus on reklamaatiotapauksessa varsinkin antaa rahat takaisin. Antavat vain lahjakorttimahdollisuutta.

      ÄLKÄÄ TILATKO!

      • Hei!

        Haluamme täällä Blue Tomatolla palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Voisitko ottaa yhteyttä osoitteeseen [email protected] niin mielellämme selvitämme mikäli tilanteessa on ollut jotain epäselvyyksiä. Kirjoita viestin alkuun Joonakselle niin otan henkilökohtaisesti asian käsittelyyn.

        Olemme kehittämässä palveluamme varsinkin Suomen suuntaan ja olemme kiitollisia kaikesta palautteesta. Työskentelemme myös läheisesti kaikkien tuotteidemme maahantuojien sekä valmistajien kanssa ja yritämme tällä tavoin varmistaa että asiakkaamme saavat loistavan palvelun lisäksi laadukkaita tuotteita.

        Blue Tomato - Joonas
        Sähköposti: [email protected]


    • reppujee

      No tuon kyllä todella asiallista blue tomatolta : ) Itse juuri tilasin repun, jota ei mistään muualta saanut ja valinnanvaraakin on kuoseissa ja malleissa vaikka kuinka paljon. Kaikenlisäksi oli halvempi kuin muilla sivustoilla joita katselin. Nyt vain odottelen pakettia ja toivon että se tulee...

    • Typykkkaaa

      Tilasin tavaraa yli 100e, tuolla FedEx Economy- toimitustavalla.

      Jäi epäselväksi mihin paketti tulee, kotiovellekko? Ja eihän pidä maksaa ylimääräistä, kun luki että toimituskulut yli 100euron tilauksiin 0e.? :)

      • Hei!

        Kaikki pakettimme toimitetaan kotiovelle. FedExin kuriirin pitäisi ottaa yhteyttä edellisenä tai samana päivänä kun pakettia koitetaan toimittaa!

        Ja ei, toimitukseen ei tule lisäkuluja. :)
        FedEx Economylla tilauksen tuotteiden arvon ylittäessä 100 € toimituskulut ovat ilmaiset.

        Mikäli jotain ongelmia on saat meidät aina kiinni asiakaspalvelustamme: http://www.blue-tomato.com/fi-FI/info/Asiakaspalvelu-0000099U/

        Blue Tomato - Joonas


    • HHHHS

      Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: http://www.sanpatrick.co.uk/

    • bluetomato on syöpä

      Ihan perseestä koko paska firma 3-5 pv toimitus ooteltu jo 11 pv ja tilausta näy missää

    • Surkeapulju

      En suosittele kellekään. Tilasin hupparin jota odottelin pari viikkoa, tuli vihdoin kun aloin vinkumaan perään ja kappas vaan, eiköhän tullut väärä. Lähetin sen takaisin ja kerroin haluavani oikean tilalle. Varmaan kuusi sähköpostiviestiä piti lähettää ennen kuin sieltä tajuttiin että väärän lähettivät, vaikka jo ensimmäisessä viestissä lähetin kuvan väärästä hupparista ja kerroin mikä mättää.

      Noh, viimein kun tajusivat virheensä, kertoivat että heillä on väärä kuva netissä ja koska tuote tulee suoraan valmistajalta, eivät voi taata että saan oikean silloinkaan. Kysyivät haluanko toisen tuotteen tilalle vai rahat takaisin ja ennen kuin kerkesin vastata mitään, olivat jo laittaneet palautuksen tilille.

      Kysyin kuitenkin onko mahdollista saada vielä toista hupparia tilalle, ettei tarvitsisi maksaa taas posteja heidän virheittensä takia niin ei käynyt vaan käskivät tilata normaalisti nettikaupasta jos mielin saada uuden. Päätin että jätän koko paskan sikseen, mutta halusin vielä hyvityksen postikuluista mitä tuli hupparin takaisinlähetyksestä. Piti lähettää taas useita viestejä ja sitten tuli viesti että on jo hyvitetty hupparin hyvityksen yhteydessä. Eipä ollut ja aika monta viestiä piti lähettää ennen kuin myönsivät viimein virheensä ja hyvittivät postit.

      Kaikin puolin huono kokemus ja asiakaspalvelu töykeää ja näköjään ammattitaidotonta. Ei tarvii tilata enää uudestaan.

      • Hei!

        Pahoitteluni että olet törmännyt ongelmiin asiakaspalvelussamme. Selvittäisin mielelläni minkälaisia ongelmia tilauksen suhteen kohtasit ja missä voimme parantaa!

        Tätä varten olisi mukava jos voisit lähettää minulle tilausnumerosi sähköpostilla osoitteeseen joonas.reijonen (at) blue-tomato.com. Ja tottakai tällaisessa tilanteessa saat mieluisen hupparin ilman postikuluja. Laita minulle viestiä niin hoidetaan homma kuntoon!

        - Joonas, Blue Tomato


    • anonyymi977698

      jaahas, taidanpa tilata kellon muualta.. hienoja vaatteita tuollahan on. Jos vain veisivät paketit normaalisti suoraan postiin, niin viitsisin tilata

    • Tilaaja

      Tilasin Blue tomatolta nike sb;n hupparin ja luki että toimitus 3-5 päivää. On mennyt 1 viikko eikä ole vielä tullut :/

      • Tietoiskuhei

        3-5 ARKIpäivää


      • omakokemus

        Siis juu itse tilasin sieltä viime vuoden puolella bajan (neulehupparin). Oli ongelmia tilauksessa. Aluksi tilaus ei onnistunut ollenkaan ja parin viikon päästä tilasin uudestaan. Lupasivat 3-5 päivän toimituksen. Ennakkomaksu oli pakollinen, joten ajattelin jo että multa viedään rahat ja hupparia ei näy koskaan missään. Kulu n.3 viikkoa ja mulle vihdoin tuli sähköpostiin ilmotus, että paketti on käynyt ovella mutta lähetetty takaisin postiin, koska ei ollut ketään kotona. Noin kuukauden päästä sain sen paketin ja itse siihen tuotteeseen olin kyllä tosi tyytyväinen. Vastasi kuvausta ja oli sopivan kokoinen! :)


    • vääränkokonen

      Tiedätkö paljon maksaa postilla hupparin koon vaihto?

      • Nököpökö

        Sen verran että kannattaa myydä huppari huudeilla ja ostaa jostain toinen, kun ei korvaa postikuluja.....


    • salaattinälkä

      Myykö sinisiä tomaatteja

      • Tiedonnälkäinen

        Onko kellään tältä vuodelta kokemusta miten on tilaaminen/palautus/vaihto tuolta Blue Tomatolta sujunut?


      • Niilokakkonen

        Älkää tilatko, eivät vastaa sähköposteihin, eikä ole mitään palautussopimusta postin kanssa. suomesta palauttaminen maksaa kauheasti ja eivät vissiin palauta postimaksuja.... Todella epäilyttävä. Tilasin Addun vaatteita ja epäilen onko nekään aitoja...silkkipaperia taisi olla...
        (HUOKAUS)


    • vittuntunuihmimen

      Mitään eivät lähetä, kunhan kusettavat. En tiedä mikä virma se tommone on olevinaan, mutta elkää perkele menkö tilaamaan yhtään mitään.

    • vaatekaupallanimi

      Nimi on ainakin todella erikoinen rättikaupaksi!

    • ojaanmeni

      WURUUTUTUTYTY SANO MESMANIN TOJOTA

    • Pullipulli

      Pitkät toimitusajat, ei saa vastauksia asiakapalvelulta. EN SUOSITTELE ! ÄLÄ TILAA TÄÄLTÄ MITÄÄN.

    • Rahatmeni

      Pöllivät fyrkat

    • Kaljakalllle

      VIINAAAAAAA

    • Yiaou

      Äärimmäisen pitkät toimitusajat, kuukausi kulunut eikä näy tilausta. Ellei oo sitten kadonnut kuljetuksessa, mutta mitähän silloin voi itse tehdä..?

    • Anonyymi

      Haluaisin tilata housut

    • Anonyymi

      Ei kannata. Otti summan 7 kertaa eikä pysty puhumaan puhelua. Ei kuule kuullemma.

    • Anonyymi

      Tosi huono kauppa ja asiakaspalvelu. Rahat otettiin mutta tuotteita ei kuulunut. Kun kyseltiin tuotteen perään niin kuulemma oli peruttu ja tilaus piti tehdä uudelleen. Sama tapahtunut kaksi kertaa. Toisella kertaa ei edes palautettu rahoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe