todellakin niin vaikeita ja petollisia?? Puhutaan toista ja tehdään toista. Luonne niin vaikea ettei ota mitään selvää miehestä. Ei osata tehdä päätöksiä ja jahkaillaan joka asiassa. Mieli muuttuu kokoajan. Vai löytyykö poikkeuksia?
Onko kaikki skorpparimiehet...
13
1074
Vastaukset
- änimöl
EI löydy. Me ollaan hulluja ja meitä ei voi ohjata.
- täysin
edelliseen.
Pitkähkö seurustelusuhde monin tavoin aivan ihanan skorpparimiehen kanssa takana, mutta päätin sen juuri miehen päättämättömyyden takia. Seksi oli aivan mahtavaa, mutta sen varaan ei voi rakentaa tulevaisuutta. Yhtenä päivänä oltiin menossa naimisiin, toisena taas elettiin enempi vähempi 'vapaassa suhteessa'. Siinä vaiheessa kun aloin odotta yhteistä lastamme, eikä hän vieläkään tiennyt haluaako yhteisen tulevaisuuden vai ei, päätin, että on aika näyttää miehelle ovea! - ole ketään
muuta hullua kuin sinä!
- Kalat36nainen
En todellakaan yrittäis luokitella skopua noin radikaalisti.Ne on värikkäitä ja tosi monipuolisia ja joo, varmasti niistä nuo luettelemasi piirteet löytyykin.Mutta se riippuu ihan tilanteesta ja ihmisistä keiden kanssa ne on tekemisissä ja miten heitä käsitellään.Tai yritetään käsitellä.
- skopun tyttöystis
todellakin on, olen huomannut ihan samaa ja miesystäväni on skorppioni... tällä hetkellä käynkin henkistä painia ,, jatkaako vai tätä suhdetta..
- Skorpu
Skorpionit ovat:
uskollisia
luotettavia
kiihkeitä
aitoja
Mutta myös:
koston himoisia
häikäilemättömiä
äkkipikaisia
Itse olen skorpioninainen, mutta seurustelin skorpionimiehen kanssa ja hän oli aivan ihana! Hän ymmärsi minua ja yritti parhaansa mukaan olla minulle mieliksi. Ja meillä oli parasta seksiä.
Jos olet itse skorpionille kiva, niin hänkin on kyllä kiva sinulle.
Skorpioni on horoskoopeista se kiihkein ja kostonhimoisin ;)- skorpm41
joopa joo ..skorp.neiteissä on mun mielest semmonen ikävä piirre et ei saa mielestään vaik mitä tekis ja monia vuosia on jo kulunu, ni aina vaan pienessä mielessä toivois että elämä kohtais uudemman kerran, nyt kun aikakin ois paljon otollisempi..mielessä neito on liiankin monesti ollakseen historiaa:(...eli kaipa se meinaa et tää tollo ainakin rakasti neitiä:)..ja tekee sitä varmast vieläkin....
no tää ny ei tietenkää tarkota kaikkia merkin neitoja, mut ainakin sitä mulle ainoota oikeeta kohalle sattunutta....ja tää mun viesti on taas yks osotus siitä puolesta skorppia mitä ei isommalti näy, viestissä ei oo jären häivää, mut ompahan inhimillisiä piirteitä turjakkeessa:)...mut joka tapauksessa umpirakastunu olin silloin neitoon ja kauan viel sen jälkeenkin ja takuuvarmasti ainoa suhde jonka aloittasin heti uudestaan jos ois mahdollisuus..eikä sitä enää rikkois mikään!! - Kalat36nainen
skorpm41 kirjoitti:
joopa joo ..skorp.neiteissä on mun mielest semmonen ikävä piirre et ei saa mielestään vaik mitä tekis ja monia vuosia on jo kulunu, ni aina vaan pienessä mielessä toivois että elämä kohtais uudemman kerran, nyt kun aikakin ois paljon otollisempi..mielessä neito on liiankin monesti ollakseen historiaa:(...eli kaipa se meinaa et tää tollo ainakin rakasti neitiä:)..ja tekee sitä varmast vieläkin....
no tää ny ei tietenkää tarkota kaikkia merkin neitoja, mut ainakin sitä mulle ainoota oikeeta kohalle sattunutta....ja tää mun viesti on taas yks osotus siitä puolesta skorppia mitä ei isommalti näy, viestissä ei oo jären häivää, mut ompahan inhimillisiä piirteitä turjakkeessa:)...mut joka tapauksessa umpirakastunu olin silloin neitoon ja kauan viel sen jälkeenkin ja takuuvarmasti ainoa suhde jonka aloittasin heti uudestaan jos ois mahdollisuus..eikä sitä enää rikkois mikään!!tuollaista tekstiä :) Harmi että aikanaan menetit hänet.... :/
- Kaikki!
siinä se jo tulikin.
- änimöl
Kuinka kauankaan tällä planeetalla on punnittu skorpionien luonnetta. Hohhoijjaa... Sellainen asia, että monet skorpionit eivät ole koskaan valmiita sitoutumaan, sillä heissä on vahva henkinen puoli, joka ohjaa heitä eri suuntaan elämässä.. Skorpionimiehet ovat eläinmaailman seksuaalisimpia olentoja ja heidän ei ole helppo kanavoida sitä oikein. Maailmassa jossa manifestoidaan ihmisen ryhmittäymymistä, ja että kaikille AINA asetetaan jokin "luku" ja oletetaan ettei ihminen muutu, etteikö ihminen avaisi silmiään läpi elämän. Nyt varsinkin näinä aikoina, minä en enään puhu skorpionista, vaan yksilöstä, etteikö ihminen huomaa taistella oman hengen rauhan puolesta ja osaa jättää muita rauhaan... Totuus on se, että jokainen ajatus jonka ihminen luo toisen sielusta, hän tähtää sillä hetkellä juuri siihen muistoon. Jumalallisen totuuden nimissä mä sanon, että joka ajatus vaikuttaa.
Vaipukaa jos stressaa, huutakaa jos teitä ei kuunnella, rakastakaa, jos teitä kutsutaan ja muistakaa jos teille valehdellaan.
http://www.youtube.com/watch?v=8fTwkG87hG4 - arskeli
minä olen tyypillinen skorppionimies. Teen päätökset eriitäin nopeasti. Siis myös kaikki vaikeat ja kauaskantoiset päätökset. koskaan en ole perunut päätöksiäni!
Minusta skorp. miehet seisovat aina päätökiensä takana.- järkevät.........
jotka eivät ole typeriä ja mahtailevia jääräpäitä niinkuin sinä joka pysyy päätöksessään vaikka kaikki menisi vituiksi ja tietäisit sen itsekin. Olet juuri niitä ihmisiä jotka sodan tullen ammutaan ensimmäisenä, eikä suinkaan vihollisen toimesta.
- Crish
järkevät......... kirjoitti:
jotka eivät ole typeriä ja mahtailevia jääräpäitä niinkuin sinä joka pysyy päätöksessään vaikka kaikki menisi vituiksi ja tietäisit sen itsekin. Olet juuri niitä ihmisiä jotka sodan tullen ammutaan ensimmäisenä, eikä suinkaan vihollisen toimesta.
Jaah, ei voi sanoa juuta eikä jaata. Liikaa ihmiset punnitsee horoskooppien varaan. En minäkään tiedä yhtään mitä olen kulloinkin missään nähnyt.
Asiat muuttuu, pysyy samana, muuttuu tai pysyy samana...näin ne asiat menee...
En koskaan enää sorru sarkasmiin horoskoopeista... mutta pysyn silmät auki...
Ne ovat vain henkilökohtaisen tuntemuksen ja itsetutkiskelun väline, ja sellaisena pysyvät...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992