Onko tietoa, että myydäänkö enää Goldenin siivousaineita? Minulla teki koira kerran pennut ja minulla oli Goldenin siivousainetta, jota laimennettiin ja sitä voi käyttää astianpesu- ja yleispuhdistusaineena. Pentujen ollessa meillä niin pesin lattiat aina joka toinen päivä ja se riitti minulla 8 kk:tta.
Goldenin siivousaineet
6
272
Vastaukset
- Jantterit tiedetään
Tottakai niitä myydään, sinäkin myyt, mutta kukahan tollo ostaisi ;)
- etkös ole
enää sen jälkeen lattioitasi pessyt ko pennut lähti ? Aika huono mainoskikka goldenin tuotteille meinaakos jäädä myymättä ?
Kyllä olen pessyt lattioitani sen jälkeen. Teen joka viikko siivouksen kotona. En pidä villakoirista. Ajattelin vain, että jos niitä joku myy niin ostaisin sitä uudelleen.
- olisin todella
puut kirjoitti:
Kyllä olen pessyt lattioitani sen jälkeen. Teen joka viikko siivouksen kotona. En pidä villakoirista. Ajattelin vain, että jos niitä joku myy niin ostaisin sitä uudelleen.
halukas ostamaan,olen itsekin etsiskellyt jos jossain myytäis.Viimeksi ostin ruotsista.Todella hyvää esim. tiskiaine,lähtee puhtaaksi jopa kylmällä vedellä pestessä.Yritetäämpä haeskella jos vaikka jostain löytyis.
olisin todella kirjoitti:
halukas ostamaan,olen itsekin etsiskellyt jos jossain myytäis.Viimeksi ostin ruotsista.Todella hyvää esim. tiskiaine,lähtee puhtaaksi jopa kylmällä vedellä pestessä.Yritetäämpä haeskella jos vaikka jostain löytyis.
Kiitos tiedosta. Minulla on sisko ruotsissa, joten kysympä häneltä. Tosi hyvä aine.
- harmittaa ku ostin
Meille ostettiin sitä pesuainetta ja harmittaa, kun ostin monta pulloa ja eihän sillä mikään lähtenyt puhtaaksi, mutta kallista oli. No toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503704
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342671Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262348- 201839
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51729- 1831704
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271347
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91168