moi! onko muita jolla olisi napa tosi kipeä,kosketusarka ja kuuma. muistan tunteneeni tämän epämukavuuden ensimmäistä odottaessani mutta tuli vaan mieleen että onko minulla kohtalotovereita ja onko joku keksinyt millä tuon jomotuksen saisi parannettua.
muutenkin ihan outoo,ihan kuin navan alla olisi ollut jokin kiinnike joka olisi sieltä eilen illalla irronnut.päättelen sen johtuvan kohdun kasvusta että navan on ns,päästettävä irti.. arvioitu rv 24 4...
Napa kipeä?
4
2933
Vastaukset
Kun kohtu kasvaa napaan tai sen yli, voi tulla kipuja. Sulla voi kyllä olla napatyräkin tai jotain kiinnikkeitä...
- napaan
Mulla itselläni ei ole ollut napa kipeä, ei nyt eikä esikoisenkaan kanssa mutta sellaisen vinkin asiaan kuulin, että se auttaa, kun laittaa napin tms. navan päälle. Teippaa laastarilla tms. Kuulostaa hassulta, mutta ei kai siinä mitään menetä jos kokeilee. Niin nuo ihmiset ainakin tuolla toisaalla kertoivat toimivan. Kokeile ja tule sitten kertomaan auttaako:)
- mä vaan
no niin eli tuo kipeä napa paranee itsestään muutamassa päivässä,ilmeisesti jotain irtoaa jostain mutta elimistö sen korjaa ihan itsellään.tuota nappi juttua en ehtinyt kokeilemaan mutta luulisin että voisi vähän helpottaa oireita...kiitos vastauksista
- bbbbbhhh
.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891869Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771713Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3041514Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1781395Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em84992- 51987
- 56967
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤55932- 67924
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40911