tarkasti/suurinpiirtein. Vai meneekö kesä sen kummemmin suunnittelematta päivä kerrallaan?
Kesälomasuunnitelmat;))
15
338
Vastaukset
- siirtyvät
ensi kesään. Täällä naapurimaan iltapäivälehdessä oli eilen kysely että mitkäs ovat lämpimänpäivän suunnitelmasi: Siinä eräs 81 v. nainen vastasi: Istun satamassa yhdessä ystävien ja tuttujen kanssa ja juon viiniä katsellen kaunista auringonlaskua.
Ei sitä oikeastaan tarvi niin määrättömiä suunnitelmia ollakaan.- Pakkasakka
Mikä naapurimaa?
- Wanha Ukki
kesäkuu. milloinkahan sitten voisi pitää lomaa? :)
Varsinaisesta työstä on kesäloma heinäkuu ja kesälomasuunnitelmana on myös minulla lapsenlapsen hoitoa, mutta vain yhden ja hän on kyllä kivaa ja mukavaa lomaseuraa. Omalla syntymäkotipaikkakunnalla käydään ja mökkeillään siellä omalla mökillä ja tavataan sukulaisia.
- Pakkasakka
Savonlinnassa aikosin viettää koko kesän! Syön(hah haa) lörtsyjä ja kuuntelen ko toiset huutaa kurkku suorana ja saavat viel`siitä oikkee rahhaakki(minulle maksasivat, jos oisin kurkku kiinni/iänitönnä)!
- HTZA
Parkkipylly siinä isthuu ja tapittaa linnaa mustilla nappisilmilhän ja miettii: "Jo vain, on matala, tuo tunthuri". Ja Lörtsystä valuu sisältö peskhin rintauksile..
- Heikunkeikku
..suurinpiirtein oon tehnyt suunnitelmat. Ystävälläni alkaa kesäloma juhannuksena ja ollaan suunniteltu, että juhannuksen jälkeen lähtisimme jonnekin. Noh, se jonnekin on Jonnekin? Autolla lähdetään kurvittelemaan. Matkaan kuuluu joku sisävesilaivaristeily tai Helsingistä, Kotkasta tai Turusta. Kiitos vaan saamastani linkistä, joka palstalle tällättiin. Oon kovasti sitä katsellut.
Saaressa voin nyt olla enemmän, kuin viime vuonna, koska äitini ei enää asu kanssani ja hänen hoitamisesta ei tarvitse huolehtia.
Terassilla on kiva istua. Keskustan sillan kupeessa on pieni laiva, jossa soitetaan mukavaa musiikkia ja tanssitaan. Se on aika kiva.
Tällä viikolla, loppuviikosta, tulee Tukholmasta hyvä ystävä ja hänen kanssaan mennään sinne tänne. Hän on se pelikorttihimopelaaja ja täytyy ottaa muutamat pelit hänen kanssaan.
Tallinnaan meen, sitten kun siltä tuntuu.
Käyn myös tapaamassa mieheni äitiä Alajärvellä. Myös siskoa Seinäjoella.
Mustasaaren musiikkijuhlat alkavat aivan pian. Sinne meen.
Pojan perheen kanssa veneellä vähän kauemmas merelle kattelemaan. Heillä on niin iso vene, melkein laiva, että pääsee turvallisesti minne vaan.
Että onhan tuota tekemistä. Iiiiihanaaaaa. - -.-------------.
Ihan menee rutiinilla. Tallinnasta pirtua. viisviikkoa työleirillä ja naapureitten kanssa riitelemässä mökillä. Jotain kuolevia sukulaisia käytävä morjestelemassa perinnön toivossa jne.
Lähinnä syksyä odotellessa menee kesä.
=DW= - metsästys
Uutta metsästän kun päätin ettei vanhassa suinkaan ole vara parempi:)!
- joutis
Viikko sitten kotiuduimme reilun kuukauden keikalta.
Tämän viikon perjantaina seuraava lähtö mutta paluu jo juhannuspäivänä.
Sydänkesän ajatuksissa on piipahtaminen Imatran BB-festareilla ja jokunen muutaman vuorokokauden loisiminen tuttavien huviloilla.
Vielä ei ole päätetty häivymmekö syksyksi pois elo- vai syyskuun puolella.
Muut vuodenajat tulee suunnitelluksi kesää paremmin. - yksinäisen työttömän
onneksi lomia suunnitella, samaa tylsää päivästä päivään kesät talvet.
- joutis
Oletko käynyt/harkinnut työnhakua jossain EU-maassa?
Minulle 3kk:n hakujaksot Espaanjassa olivat vaihtelua ja kävivät kyllä lomailustakin.
Eikä ole pelkoa työkkärin aktivointitoimenpiteistä! - yksinäisen työttömän
joutis kirjoitti:
Oletko käynyt/harkinnut työnhakua jossain EU-maassa?
Minulle 3kk:n hakujaksot Espaanjassa olivat vaihtelua ja kävivät kyllä lomailustakin.
Eikä ole pelkoa työkkärin aktivointitoimenpiteistä!ulkomaita. Kielitaidottomana ei minusta ole lähtijäksi ja etelässä ilmastokaan ei sopiva varsinkaan hellekaudella, kun täälläkin kesällä ongelmia liian lämmön takia. Paras lämpötila mulle korkeintaan 22.
- RosaLiiin
Miten lepposasti kesä meneekään ihan suunnittelematta.
Mutta tänä kesänä juhannukselta katselen auringonlaskuja Iijoen varressa. Sieltä sitten Lappiin niin kauas kun kehtaa ajella, pari "täytyy" tilaisuutta sattuu matkan varrelle, muuten ajellaan ja elellään rennosti elämästä nauttien.
Elokuussa reissataan Via Baltikaa pitkin Keski-Eurooppaan. Olaan mukana häissä, erilaisissa häämenoissa, kiitos poikani ja hänen tyttöystävänsä ja hänen perheensä.
Mutta muuten oma piha kullan kallis. Elelen aamuauringosta auringonlaskun kajastukseen, kuvaan, teen polttopuita,nypin rikkaruohoja ja kerään marjoja, kuuntelen sateita, pyöräilen ja rakennan kiviaitaa. Eläköön kesä. - Laivat
Oli tarkoitus viettää kesä mökillä, siirtää postikin sinne. Mutta jouduin toteamaan, että olen citysinkku: mökillä on yksinäistä, kaupungissa on sentäs vilinää. Käyn siis vaan mökillä hoitamassa puutarhaa ja tekemässä muita töitä. Eli se on kuntoutumiskeskus, josta palaan kaupunkiin lihakset kipeinä. Kaupungissa aion osallistua kaikenlaisiin kesätapahtumiin ja vain nautiskella kesävilinästä. Ulkomaille en kesällä lähde, korkeintaan noihin naapurimaihin, joissa on sama ilmanala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631241Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87682- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt36574Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot118530Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513