Ihmettelen kauhiasti....

Kommentteja, pliis

Mistä mahtaa olla peräisin sellainen (uusi?) harhaluulo, että kaikki naiset haluavat nimenomaan peppuseksiä? Ettei oikeastaan edes vielä ole harrastanut seksiä, ellei kaikkia aukkoja ole rassattu – tai ellei nimenomaan B-rapussa ole peuhattu kunnolla. Joskus tulee sellainen olo, että on suorastaan vanhanaikainen, jos toivoo, että jos vähän pimppikin saisi huomiota… Minulla ei ole mitään periaatteellista peppuseksiä vastaan, mutta siinä on niin monta hankalaa puolta, että ne voittavat sen (vähäisen) hauskuuden, minkä siitä mahdollisesti saa.

Miksi ei mies voi kysyä, tykkäänkö siitä, jos hän alkaa kosketella minua sieltä? Tuntuu tylsältä ja niuholta olla kesken kaiken vääntämässä kättä pois sieltä – joskus tyyppi ei edes usko, vaan luulee minun ”ujostelevan”, että KUITENKIN oikeasti tykkään… Tunnelma latistuu tällaisesta vänkäämisestä – eikö voisi ihan vain tutustua toisen haluihin – ja kertoa tietty omistaan. (Osaan kyllä avata suuni, mutta on hullua jos sitä ei uskota!)

Peppuseksissä on monia hankalia puolia, vähintään se vaatii ihan liikaa funtsaamista ja erilaisten asioiden huomioonottamista ollakseen kivaa. Ensinnäkin suoliston bakteerikanta on sellainen, että väärään paikkaan joutuessaan se aiheuttaa virtsatie- ja muita tulehduksia. On tylsää miettiä kaiken kivan keskellä, että mitä sormea se on nyt mihinkin paikkaan työntämässä ja pitäiskö käydä välillä pesulla. Myös pippeliä koskee sama – kunnon pesulla on käytävä, jos se on vieraillut pepussa. On myös tylsä miettiä, milloin tuli käytyä viimeksi vessassa isolla asialla – kakkaiset lakanat eivät nosta tunnelmaa. Eräs seksin suhteen erittäin kokenut mies sanoi, että peppuseksi on hänestä OK, jos nainen välttämättä tahtoo, mutta se haju on välillä aika rankka... Se ei kuulemma edes tunnu pippelissä niin hyvältä, että puristusta on vain yhdessä kohdassa, suolihan on tosi väljä paikka. Sitten on ihan sellainen pieni kurja juttu, että se ei välttämättä satu niin kauheasti itse sillä hetkellä, mutta seuraavat päivät ovat tuskaa. En haluaisi hankkia peräpukamia mokoman takia – enkä höllentää sulkijalihasta. Lääkäripalstalla hiljakkoin eräs pariskunta kyseli, mitä tehdä kun naisen peppu on löystynyt niin, että ulostetta valuu pöksyihin milloin sattuu. Pariskunta rakastaa peppuseksiä eikä haluaisi luopua siitä millään. Lääkärin mukaan tuossa paikassa sijaitsevaa löystynyttä lihasta on vaikea kuntouttaa – varsinkin jos siihen on tullut repeämiä.

Tällä vuodatuksellani en halua moralisoida niitä, jotka tykkäävät saada peppuunsa erilaisia esineitä. Tiedän monen naisen oikeasti nauttivan siitä ja suon sen heille kaikesta sydämestäni. Olen itsekin seksin suhteen erittäin kokeilunhaluinen enkä todellakaan mikään kontrollifriikki. Haluan vain kertoa, että täällä ainakin yksi ratkiriemukkaasta seksistä pitävä naisihminen ilahtuisi, jos peppuseksiä ei oletettaisi automaattisesti seksin perussettiin kuuluvaksi. Seksissä voi tehdä asioita joskus ihan vain rakkaan kumppaninsa mieliksi, vaikka ei itseä niin innostaisikaan. Olen itsekin kokeillut joskus peppuseksiä ihan mielelläni kumppanin toivomuksesta, mutta todennut, ettei se ole sen kivun ja vaivan väärti.

Joo, tiedän, että moni mies mainostaa olevansa ”erityisen taitava ja hellä” siinä lajissa. Se, jos tällaista täytyy erikseen mainostaa, kertoo kysymyksessä olevan hankala ja usein aika sotkuinenkin homma. Pissa-kakkaleikeistä tykkäävät ovat tietenkin oma porukkansa, heihin en myöskään kuulu.

Olisi kiva lukea tästä muidenkin ajatuksia. En kai voi olla maailman ainoa näin ajatteleva…..? Naisten ajatuksia, miesten ajatuksia – please, kertokaa.

15

2940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peppuseksistä saa mielestäni siistiä eli omalla kohdallani ei ole koskaan ollut kyse mistään eriteleikeistä. Siinä kyllä olen samaa mieltä, että peppuseksi vaatii (ainakin omalla osallani) suurempia, joskus jopa hankalia, valmistautumisia. Osaksi tästäkin syystä peppuseksi on omassa seksielämässäni vain mausteena eikä pääosassa. Miesten peppuseksioletuksista en osaa kattavaa yhteenvetoa antaa, koska en ole juurikaan uusia seksisuhteita luonut ja toisaalta olen niissäkin harvoissa ollut itse ehdottavana osapuolena.

      Tarkentaisin kuitenkin, että peppuseksi ei aiheuta peräpukamia eivätkä olemassaolevat peräpukamat estä peppuseksiä, jollei ne ole erityisen kivuliaat. Lisäksi pyytäisin linkkiä tuohon mainitsemaasi lääkäripalstaan, jossa sanomasi mukaan lääkäri kommentoi peppuseksin haittapuolia.

      • asiallisesta

        vastauksesta!! Kiva kun tästäkin asiasta voi KESKUSTELLA. Pelästyin jo, että täällä saa olla asiasta vain yhtä mieltä. Ei minullakaan ole mitään periaatteellista peppuseksiä vastaan - en pidä sitä "luonnottomana" tai inhottavana tms., mutta olen kokenut sen OMALLA KOHDALLANi ei-niin-kovin-antoisaksi jutuksi ja halusin kuulla, olenko ainoa, jolla on asiaan hieman varautunut kanta. (Ehkä tämä oli väärä foorumi otta asia puheeksi?)

        Ehkä vain huonoa tuuria, mutta olen törmännyt pariinkin mieheen, jolla on tuo mainitsemani lähtöoletus ja siitä johtuva vänkääminen. ( se, mitä olen lukenut eri foorumeilta tuntuisi viittaavan tällaiseen "muoti-ilmiöön".)

        Juuri tuo huolellinen valmistautuminen ( tarkoitatko suolihuuhtelua?) sopii minusta huonosti seksiin, joka on parhaimmillaan spontaania. (Toki joskus valmisteltunakin.) Se ei todellakaan ole minulta pois jos joku muu nauttii siitä, kunhan minua ei tulla painostamaan tai syyttelemään ahdasmieliseksi....

        Peräpukamien osalta väittäisin, että jos sillä alueella on haavaumia tai pukamia, eivät ne ainakaan parane hankauksesta. Uskon kyllä, että hyvässä kunnossa oleva anus kestää kohtuullista käyttöä varsinkin liukuvoiteiden avulla.

        Lääkäripalsta oli jossain paperisessa lehdessä, jota luin kampaajalla. Pahoittelen, että minulla ei ole antaa tästä tarkempia yhteystietoja, mutta muistan kyllä sen oikein. Ongelma oli nimenomaan se, että naisella oli alkanut tulla pulmia tuon valumisen kanssa sen jälkeen kun peppuseksiä oli alettu harrastaa. Lääkäri pahoitteli tapahtunutta, mutta ei osannut antaa sen kummempaa neuvoa, millä se paranisi. Tämä on asia, jota varmaan kannattaa kysyä useammaltakin lääkäriltä - ja ihmiset ovat tietenkin aina yksilöitä.

        Se tuntuu myös monelta unohtuvan, että esim. HIV tarttuu helpoiten juuri anaaliseksissä. Tämä ei tietenkään koske vakisuhteessa eläviä, mutta eka kerta on aina eka kerta uuden kumppanin kanssa.

        Nyt musta alkaa tuntua, että olen jollain ristiretkellä anaaliseksiä vastaan, kun alkuperäinen tarkoitukseni oli vain ihmetellä, miksi sen kuvitellaan olevan parasta maan päällä naisen mielestä ja siitä vouhkataan sen mukaisesti.

        Tiedän pepun koskettelun tuntuvan hyvältä useimmista MIEHISTÄ (joku anatominen juttu? liittyy eturauhaseen?) ja teen sen oikein mielelläni, jos mies siitä ilahtuu. Nautin todella paljon itsekin kun näen toisen nauttivan siitä, se ei siis mitenkään inhota minua. (Ehkä tässä kohdassa minulla on sitten ollut hyvä tuuri kun ei ole mennyt eriteleikiksi....ja mies on uskonut, etten itse halua samaa vastapalvelukseksi.) Ja tällä en sitten tarkoittanut, että peppuseksi sopisi vain miehille, seksuaalisuus on PALJON muutakin kuin anatomiaa, mutta vähän myös sitä.

        Kiitos vielä asiallisesta vastauksesta. Erilaisuus on kivaa, myös tässä asiassa.


      • kokenut kertoo
        asiallisesta kirjoitti:

        vastauksesta!! Kiva kun tästäkin asiasta voi KESKUSTELLA. Pelästyin jo, että täällä saa olla asiasta vain yhtä mieltä. Ei minullakaan ole mitään periaatteellista peppuseksiä vastaan - en pidä sitä "luonnottomana" tai inhottavana tms., mutta olen kokenut sen OMALLA KOHDALLANi ei-niin-kovin-antoisaksi jutuksi ja halusin kuulla, olenko ainoa, jolla on asiaan hieman varautunut kanta. (Ehkä tämä oli väärä foorumi otta asia puheeksi?)

        Ehkä vain huonoa tuuria, mutta olen törmännyt pariinkin mieheen, jolla on tuo mainitsemani lähtöoletus ja siitä johtuva vänkääminen. ( se, mitä olen lukenut eri foorumeilta tuntuisi viittaavan tällaiseen "muoti-ilmiöön".)

        Juuri tuo huolellinen valmistautuminen ( tarkoitatko suolihuuhtelua?) sopii minusta huonosti seksiin, joka on parhaimmillaan spontaania. (Toki joskus valmisteltunakin.) Se ei todellakaan ole minulta pois jos joku muu nauttii siitä, kunhan minua ei tulla painostamaan tai syyttelemään ahdasmieliseksi....

        Peräpukamien osalta väittäisin, että jos sillä alueella on haavaumia tai pukamia, eivät ne ainakaan parane hankauksesta. Uskon kyllä, että hyvässä kunnossa oleva anus kestää kohtuullista käyttöä varsinkin liukuvoiteiden avulla.

        Lääkäripalsta oli jossain paperisessa lehdessä, jota luin kampaajalla. Pahoittelen, että minulla ei ole antaa tästä tarkempia yhteystietoja, mutta muistan kyllä sen oikein. Ongelma oli nimenomaan se, että naisella oli alkanut tulla pulmia tuon valumisen kanssa sen jälkeen kun peppuseksiä oli alettu harrastaa. Lääkäri pahoitteli tapahtunutta, mutta ei osannut antaa sen kummempaa neuvoa, millä se paranisi. Tämä on asia, jota varmaan kannattaa kysyä useammaltakin lääkäriltä - ja ihmiset ovat tietenkin aina yksilöitä.

        Se tuntuu myös monelta unohtuvan, että esim. HIV tarttuu helpoiten juuri anaaliseksissä. Tämä ei tietenkään koske vakisuhteessa eläviä, mutta eka kerta on aina eka kerta uuden kumppanin kanssa.

        Nyt musta alkaa tuntua, että olen jollain ristiretkellä anaaliseksiä vastaan, kun alkuperäinen tarkoitukseni oli vain ihmetellä, miksi sen kuvitellaan olevan parasta maan päällä naisen mielestä ja siitä vouhkataan sen mukaisesti.

        Tiedän pepun koskettelun tuntuvan hyvältä useimmista MIEHISTÄ (joku anatominen juttu? liittyy eturauhaseen?) ja teen sen oikein mielelläni, jos mies siitä ilahtuu. Nautin todella paljon itsekin kun näen toisen nauttivan siitä, se ei siis mitenkään inhota minua. (Ehkä tässä kohdassa minulla on sitten ollut hyvä tuuri kun ei ole mennyt eriteleikiksi....ja mies on uskonut, etten itse halua samaa vastapalvelukseksi.) Ja tällä en sitten tarkoittanut, että peppuseksi sopisi vain miehille, seksuaalisuus on PALJON muutakin kuin anatomiaa, mutta vähän myös sitä.

        Kiitos vielä asiallisesta vastauksesta. Erilaisuus on kivaa, myös tässä asiassa.

        "Lääkäripalsta oli jossain paperisessa lehdessä, jota luin kampaajalla. Pahoittelen, että minulla ei ole antaa tästä tarkempia yhteystietoja, mutta muistan kyllä sen oikein. Ongelma oli nimenomaan se, että naisella oli alkanut tulla pulmia tuon valumisen kanssa sen jälkeen kun peppuseksiä oli alettu harrastaa. Lääkäri pahoitteli tapahtunutta, mutta ei osannut antaa sen kummempaa neuvoa, millä se paranisi. Tämä on asia, jota varmaan kannattaa kysyä useammaltakin lääkäriltä - ja ihmiset ovat tietenkin aina yksilöitä."

        Jos joku muu lukija muistaa tälläisen nähneensä niin kertokaa toki. Olisi kiva bongata se ensimmäinen oikeasti dokumentoitu tapaus, kun tästä väitteestä on niin usein palstalla peistä taitettu. Hieman kummastuttaa kyllä se, että lääkäri ei olisi ehdottanut naiselle erikoislääkärillä käymistä asian suhteen. Sen verran pahasti suolen inkontinenssi kuitenkin elämää haittaa.

        Netistä en sellaista lääkäripalstaa vielä ole löytänyt, jolla olisi varoiteltu peräaukon lihasten löystymisestä anaaliseksin yhteydessä ja siitä aiheutuvasta inkontinenssista. Jos se olisi yleinen ja selkeä vaara niin ihan varmasti asiasta olisi tietoa jaossa.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Fecal_incontinence

        Naisilla suurin inkontinenssin riski näyttää liittyvän synnytykseen ja peräpukamien kirurgiseen hoitoon. Anaaliseksi toki mainitaan, mutta edes homoseksuaalisilla anaaliseksiä harjoittavilla miehillä tutkimuksissa ei ole nähty merkittäviä eroja inkontinenssissa muihin verrattuna.

        Suomessa on tehty tutkimusta synnytyksen yhteydessä lisääntyneestä inkontinenssista.

        http://ethesis.helsinki.fi/julkaisut/laa/kliin/vk/pinta/analinco.pdf

        Tutkimuksessa mainitaan mm. se, että jonkinasteisesta inkontinenssista kärsii varsinkin ikäännyttyään noin 18 % väestöstä. Niinikään kerran synnyttäneistä naisista inkontinenssista kärsii noin 13 %.

        Tutkimuksen kohdassa 5.2. Non-obstetric causes of anal incontinence
        eli "muut kuin synnytykseen liittyvät anaali-inkontinenssin syyt" ei edes mainita anaaliseksiä, vaikka esimerkiksi Crohnin taudin aiheuttamat fistulat kerrotaan. Lukemalla rektaalikirurgian kirjoja löytää ihan varmasti maininnan anaaliseksistä, mutta palstalla usein harrastettua pelottelua tukevaan aineistoon en ole vielä törmännyt. Vapaaehtoinen anaaliseksi on kuitenkin aivan eri asia kuin anaaliraiskaus.

        Tälläinen löytyi:

        Chun AB, Rose S, Mitrani C, Silvestre AJ, Wald A: Anal sphincter structure and function in homosexual males engaging in anal receptive intercourse. Amer J of Gastroenterology 92:465-468, 1997

        Tutkimuksessa todetaan, että anaaliseksiä harrastavien homomiesten ja anaaliseksistä pidättyvien heteromiesten välillä ei ollut eroa anaali-inkontinenssin suhteen.


      • dbx
        asiallisesta kirjoitti:

        vastauksesta!! Kiva kun tästäkin asiasta voi KESKUSTELLA. Pelästyin jo, että täällä saa olla asiasta vain yhtä mieltä. Ei minullakaan ole mitään periaatteellista peppuseksiä vastaan - en pidä sitä "luonnottomana" tai inhottavana tms., mutta olen kokenut sen OMALLA KOHDALLANi ei-niin-kovin-antoisaksi jutuksi ja halusin kuulla, olenko ainoa, jolla on asiaan hieman varautunut kanta. (Ehkä tämä oli väärä foorumi otta asia puheeksi?)

        Ehkä vain huonoa tuuria, mutta olen törmännyt pariinkin mieheen, jolla on tuo mainitsemani lähtöoletus ja siitä johtuva vänkääminen. ( se, mitä olen lukenut eri foorumeilta tuntuisi viittaavan tällaiseen "muoti-ilmiöön".)

        Juuri tuo huolellinen valmistautuminen ( tarkoitatko suolihuuhtelua?) sopii minusta huonosti seksiin, joka on parhaimmillaan spontaania. (Toki joskus valmisteltunakin.) Se ei todellakaan ole minulta pois jos joku muu nauttii siitä, kunhan minua ei tulla painostamaan tai syyttelemään ahdasmieliseksi....

        Peräpukamien osalta väittäisin, että jos sillä alueella on haavaumia tai pukamia, eivät ne ainakaan parane hankauksesta. Uskon kyllä, että hyvässä kunnossa oleva anus kestää kohtuullista käyttöä varsinkin liukuvoiteiden avulla.

        Lääkäripalsta oli jossain paperisessa lehdessä, jota luin kampaajalla. Pahoittelen, että minulla ei ole antaa tästä tarkempia yhteystietoja, mutta muistan kyllä sen oikein. Ongelma oli nimenomaan se, että naisella oli alkanut tulla pulmia tuon valumisen kanssa sen jälkeen kun peppuseksiä oli alettu harrastaa. Lääkäri pahoitteli tapahtunutta, mutta ei osannut antaa sen kummempaa neuvoa, millä se paranisi. Tämä on asia, jota varmaan kannattaa kysyä useammaltakin lääkäriltä - ja ihmiset ovat tietenkin aina yksilöitä.

        Se tuntuu myös monelta unohtuvan, että esim. HIV tarttuu helpoiten juuri anaaliseksissä. Tämä ei tietenkään koske vakisuhteessa eläviä, mutta eka kerta on aina eka kerta uuden kumppanin kanssa.

        Nyt musta alkaa tuntua, että olen jollain ristiretkellä anaaliseksiä vastaan, kun alkuperäinen tarkoitukseni oli vain ihmetellä, miksi sen kuvitellaan olevan parasta maan päällä naisen mielestä ja siitä vouhkataan sen mukaisesti.

        Tiedän pepun koskettelun tuntuvan hyvältä useimmista MIEHISTÄ (joku anatominen juttu? liittyy eturauhaseen?) ja teen sen oikein mielelläni, jos mies siitä ilahtuu. Nautin todella paljon itsekin kun näen toisen nauttivan siitä, se ei siis mitenkään inhota minua. (Ehkä tässä kohdassa minulla on sitten ollut hyvä tuuri kun ei ole mennyt eriteleikiksi....ja mies on uskonut, etten itse halua samaa vastapalvelukseksi.) Ja tällä en sitten tarkoittanut, että peppuseksi sopisi vain miehille, seksuaalisuus on PALJON muutakin kuin anatomiaa, mutta vähän myös sitä.

        Kiitos vielä asiallisesta vastauksesta. Erilaisuus on kivaa, myös tässä asiassa.

        "Tiedän pepun koskettelun tuntuvan hyvältä useimmista MIEHISTÄ (joku anatominen juttu? liittyy eturauhaseen?)..."

        Se näyttää olevan varsin tavallinen luulo (naisilla) että vain miehet voivat nauttia oikein paljon anaalistimulaatiosta. Usein viitataan juuri tuohon eturauhaseen. Itse en ole heteromiehenä koskaan ottanut miehen kalua siihen reikään, mutta sen olen huomannut, että kakkaaminen tuntuu kovin hyvältä (ja tämä ei johdu eturauhasesta koska sitä se ei kyllä millään tavalla hiero kun se tulee ulos). En tosin voisi saada orgasmia siitä. Ja tässä onkin pointtini: tuo kakkaaminen tuntuu sekä miehistä että naisista yhtä hyvältä (tai pahalta). Samoin pyllyn ja peräaukon koskettaminen. Miehen ja naisen peräaukoissa ja sen hermostossa ei ole mitään merkittävää anatomista eroa. Ainoastaan jos mennään syvemmälle ja etsitään eturauhasia sun muita niin eroja löytyy. Mutta kuten miehillä, naisillakin on lähellä peräaukkoa alueita jotka voivat tuottaa yhtä paljon seksuaalista nautintoa kuin miehillä.


      • kommentoija-------------
        kokenut kertoo kirjoitti:

        "Lääkäripalsta oli jossain paperisessa lehdessä, jota luin kampaajalla. Pahoittelen, että minulla ei ole antaa tästä tarkempia yhteystietoja, mutta muistan kyllä sen oikein. Ongelma oli nimenomaan se, että naisella oli alkanut tulla pulmia tuon valumisen kanssa sen jälkeen kun peppuseksiä oli alettu harrastaa. Lääkäri pahoitteli tapahtunutta, mutta ei osannut antaa sen kummempaa neuvoa, millä se paranisi. Tämä on asia, jota varmaan kannattaa kysyä useammaltakin lääkäriltä - ja ihmiset ovat tietenkin aina yksilöitä."

        Jos joku muu lukija muistaa tälläisen nähneensä niin kertokaa toki. Olisi kiva bongata se ensimmäinen oikeasti dokumentoitu tapaus, kun tästä väitteestä on niin usein palstalla peistä taitettu. Hieman kummastuttaa kyllä se, että lääkäri ei olisi ehdottanut naiselle erikoislääkärillä käymistä asian suhteen. Sen verran pahasti suolen inkontinenssi kuitenkin elämää haittaa.

        Netistä en sellaista lääkäripalstaa vielä ole löytänyt, jolla olisi varoiteltu peräaukon lihasten löystymisestä anaaliseksin yhteydessä ja siitä aiheutuvasta inkontinenssista. Jos se olisi yleinen ja selkeä vaara niin ihan varmasti asiasta olisi tietoa jaossa.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Fecal_incontinence

        Naisilla suurin inkontinenssin riski näyttää liittyvän synnytykseen ja peräpukamien kirurgiseen hoitoon. Anaaliseksi toki mainitaan, mutta edes homoseksuaalisilla anaaliseksiä harjoittavilla miehillä tutkimuksissa ei ole nähty merkittäviä eroja inkontinenssissa muihin verrattuna.

        Suomessa on tehty tutkimusta synnytyksen yhteydessä lisääntyneestä inkontinenssista.

        http://ethesis.helsinki.fi/julkaisut/laa/kliin/vk/pinta/analinco.pdf

        Tutkimuksessa mainitaan mm. se, että jonkinasteisesta inkontinenssista kärsii varsinkin ikäännyttyään noin 18 % väestöstä. Niinikään kerran synnyttäneistä naisista inkontinenssista kärsii noin 13 %.

        Tutkimuksen kohdassa 5.2. Non-obstetric causes of anal incontinence
        eli "muut kuin synnytykseen liittyvät anaali-inkontinenssin syyt" ei edes mainita anaaliseksiä, vaikka esimerkiksi Crohnin taudin aiheuttamat fistulat kerrotaan. Lukemalla rektaalikirurgian kirjoja löytää ihan varmasti maininnan anaaliseksistä, mutta palstalla usein harrastettua pelottelua tukevaan aineistoon en ole vielä törmännyt. Vapaaehtoinen anaaliseksi on kuitenkin aivan eri asia kuin anaaliraiskaus.

        Tälläinen löytyi:

        Chun AB, Rose S, Mitrani C, Silvestre AJ, Wald A: Anal sphincter structure and function in homosexual males engaging in anal receptive intercourse. Amer J of Gastroenterology 92:465-468, 1997

        Tutkimuksessa todetaan, että anaaliseksiä harrastavien homomiesten ja anaaliseksistä pidättyvien heteromiesten välillä ei ollut eroa anaali-inkontinenssin suhteen.

        on se sama vanha heppu joka on tuota samaa tarinaa kirjoitellut tänne jo vuosien ajan.

        Hänellä on aina sama juttu plakkarissa, eli anaaliseksistä on perse löystynyt ja paska valuu lahkeeseen.

        Se on hänellä aina noissa tarinoissaan mukana mitä hän kehittelee aloituksiksi tai kommenteiksi, aina.

        Nytkin kun kysyttiin että missähän se juttu oli, niin tietenkin se oli jossakin sellaisessa tuntemattomassa "paperisessa lehdessä", jossain kampaajalla, jota ei pääse tarkastamaan, koska se on täysi fakta että sellaista juttua ei ole ollut missään, eikä ainakaan lääkärin neuvomana.

        Tuo sama tarina paljastaa aina tuon satusedän koska hän ei jätä sitä koskaan kommenteistaan tai aloituksistaan pois, ei koskaan. Tyyli on vain vaihtunut hieman ystävällisempään sävyyn nykyään, kun hänen aikaisemmat anaaliseksivihaviestinsä sai välittömästi täältä kenkää.

        Lukekaa tuo hänen juttunsa oikein tarkasti ajatuksella. Siis ensin tulee kysymys lehdessä lääkäripalstalla: "vaimollani valuu paska lahkeeseen sen jälkeen kun aloimme harrastamaan anaaliseksiä" Sitten tulee vastaus lääkäriltä: "Pahoitteluni, en voi asiassa auttaa jos perseeseen on tullut haavaumia."

        Lehdissä ei julkaista sellaisia asioita joihin ei anneta neuvoja. Ettekö usko? Lukekaas muutamat lääkäripalstat läpi ja etsikää sellainen juttu joka on julkaistu ja jossa lääkäri ei anna mitään muuta kuin pahoittelut.

        Aloittaja, nyt on sinun tilaisuutesi keksiä jotain järkevää mitä lääkäri muka lisäksi sanoi pelastaaksesi selityksesi.


      • toisen ihmisen
        dbx kirjoitti:

        "Tiedän pepun koskettelun tuntuvan hyvältä useimmista MIEHISTÄ (joku anatominen juttu? liittyy eturauhaseen?)..."

        Se näyttää olevan varsin tavallinen luulo (naisilla) että vain miehet voivat nauttia oikein paljon anaalistimulaatiosta. Usein viitataan juuri tuohon eturauhaseen. Itse en ole heteromiehenä koskaan ottanut miehen kalua siihen reikään, mutta sen olen huomannut, että kakkaaminen tuntuu kovin hyvältä (ja tämä ei johdu eturauhasesta koska sitä se ei kyllä millään tavalla hiero kun se tulee ulos). En tosin voisi saada orgasmia siitä. Ja tässä onkin pointtini: tuo kakkaaminen tuntuu sekä miehistä että naisista yhtä hyvältä (tai pahalta). Samoin pyllyn ja peräaukon koskettaminen. Miehen ja naisen peräaukoissa ja sen hermostossa ei ole mitään merkittävää anatomista eroa. Ainoastaan jos mennään syvemmälle ja etsitään eturauhasia sun muita niin eroja löytyy. Mutta kuten miehillä, naisillakin on lähellä peräaukkoa alueita jotka voivat tuottaa yhtä paljon seksuaalista nautintoa kuin miehillä.

        puolesta. Jokainen tietää itse mikä itsestä tuntuu hyvältä, muitten tuntemukset on arvailua, jotkut kun ovat vielä niin fiksuja että teeskentelevät pitävänsä peppuseksistä tms.Toiset ääliöt taas olettavat että kun yksi tykkää niin kaikki tykkää.
        Ja sitten vielä se että mitä itse on valmis tekemään toisen eteen että se sitten todella tuntuisi hyvältä, olisi terveydellisesti turvallista eikä ketään painostettaisi mihinkään vasten tahtoaan.


    • gentlemänn

      Älä deittaile urpoja jotka eivät välitä haluistasi. Jos kuitenkin deittailet, yksinkertaisesti sanot EI peppuehdotteluille jos ei innosta. Siinä tuskin on mitään pahaa, että miehet kyselevät perän perään. Tosin kyllähän monet voisivat olla smoothimpia ehdotellessaan ylipäänsä mitään seksiin liittyvää.

      • Vasta 27

        HIV EI TARTU MITENKÄÄN PAREMMIN ANAALISEKSISSÄ! PERRKELE ku ei mene tuo urbaani legenda vittuun. Samalla tavalla tarttuu anaaliseksissä sekä vaginayhdynnässä. Sen sijaan SUUSEKSISSÄ ei ole tiettävästi vielä todettu yhtään HIV tartuntaa, vaikka useat muut seksitaudit niin tarttuvatkin.


      • mieslekuri
        Vasta 27 kirjoitti:

        HIV EI TARTU MITENKÄÄN PAREMMIN ANAALISEKSISSÄ! PERRKELE ku ei mene tuo urbaani legenda vittuun. Samalla tavalla tarttuu anaaliseksissä sekä vaginayhdynnässä. Sen sijaan SUUSEKSISSÄ ei ole tiettävästi vielä todettu yhtään HIV tartuntaa, vaikka useat muut seksitaudit niin tarttuvatkin.

        ei tässä tapauksessa valitettavasti ole kysymys. HIV tarttuu helpommin anaaliyhdynnässä, koska peräaukon tienoille tulee tällöin usein haavaumia tai nirhautumia, jolloin sperma-verikontakti on sitten siinä. Vaikka olisi kuinka varovainen, liukasteet mukana jne., ei voi koskaan olla varma siitä, rikkoutuuko peräaukon tienoilla jokin pieni tai isompi verisuoni. Toki tartuntamahdollisuus on myös vaginayhdynnässä, kuten kaikki hyvin tietävät, mutta anatomisesti se on vähemmän "väkivaltaista´" (=emättimen limakalvit kestävät peniksen aiheuttaman hankauksen kunhan kostutus on kunnossa joko luonnostaan tai tuubista.) Siispä aina kondomi mukana, kun sählätään uusien tuttavuuksien kanssa olipa kyse sitten vagina- tai peräaukkoseksistä.


      • paskaa suollat
        mieslekuri kirjoitti:

        ei tässä tapauksessa valitettavasti ole kysymys. HIV tarttuu helpommin anaaliyhdynnässä, koska peräaukon tienoille tulee tällöin usein haavaumia tai nirhautumia, jolloin sperma-verikontakti on sitten siinä. Vaikka olisi kuinka varovainen, liukasteet mukana jne., ei voi koskaan olla varma siitä, rikkoutuuko peräaukon tienoilla jokin pieni tai isompi verisuoni. Toki tartuntamahdollisuus on myös vaginayhdynnässä, kuten kaikki hyvin tietävät, mutta anatomisesti se on vähemmän "väkivaltaista´" (=emättimen limakalvit kestävät peniksen aiheuttaman hankauksen kunhan kostutus on kunnossa joko luonnostaan tai tuubista.) Siispä aina kondomi mukana, kun sählätään uusien tuttavuuksien kanssa olipa kyse sitten vagina- tai peräaukkoseksistä.

        Ei muuta lisättävää.

        Etkö nyt pyrikin väittämään niin että nuo peräaukkoon muodostuvat haavaumat aiheuttavat sitä arpeutumista joka sitten löysyttää lihaksen niin että paska alkaa valua lahkeeseen ja sitten kun verisuoni rikkoutuu ja hankautuu niin muodostuu peräpukamia?

        Siihenhän sinä tässä nyt pyrit "mieslekuri".

        Olisit käynyt vain ne opintosi loppuun niin olisit ehkä voinut päästä lääkärinä töihinkin, katsos kun lääkäriksi ei vieläkään tulla siten että avataan jokin pornosivu ja luetaan kaksi sanaa peppuseksistä "anal" ja "sex".


    • gdsf

      Eka kertani oli tyttöystävän peppuun. Ja vasta sen jälkeen sain piparia.
      Itse tykkään ainakin peppuseksistä, mutta toisaalta peruspano on kans hyvä kun ei tarvi mitään valmisteluja.

    • dbx

      ... monella naisella on vain yksi ennakkokäsitys anaaliseksistä: "sehän sattuisi".

      Kaikki naiset käyvät vähintään pari kertaa viikossa isoilla tarpeilla. Minun on hieman vaikea kuvitella että tämä toimitus tuottaisi lähes kaikille naisille kipua. Samalla tavalla peräaukko paisuu silloinkin, ja vielä isompaa tavaraa menee läpi, vieläpä nautinnon saattelemana.

      Eli kunhan harrastaa anaaliseksiä oikealla tavalla (siten että sulkijalihas ehtii kunnolla rentoutua ja varovasti sisään niin ettei kipua tunnu), niin se ymmärrettävistä syistä tuntuu suurin piirtein yhtä hyvältä kuin ulostaminen. (No, moni ei ehkä tiedosta että ulostaminen tosiaankin tuntuu hyvältä ihan fyysisesti, koska ei kiinnitä siihen huomiota.)

      Jos taas ulostaminenkin on useimmille naisille kivulias ja inhottava kokemus niin tuo käsitys on ymmärrettävä, mutta en ole ainakaan toistaiseksi koskaan kuullut kenenkään naisen sanovan etteikö ulostaminen tuntuisi hyvältä. Joten miksi sitten silti ajatellaan automaattisesti että anaaliseksi sattuu, silloinkin kun on varovainen ja etenee hitaasti...?

    • että tällainen

      lähestymistapa tällä kertaa, mutta tulihan se lopulta sieltä:

      "En haluaisi hankkia peräpukamia mokoman takia – enkä höllentää sulkijalihasta. Lääkäripalstalla hiljakkoin eräs pariskunta kyseli, mitä tehdä kun naisen peppu on löystynyt niin, että ulostetta valuu pöksyihin milloin sattuu. Pariskunta rakastaa peppuseksiä eikä haluaisi luopua siitä millään. Lääkärin mukaan tuossa paikassa sijaitsevaa löystynyttä lihasta on vaikea kuntouttaa – varsinkin jos siihen on tullut repeämiä."


      Et niin haluaisikaan hankkia vaippoja ja mitä muuta olet täällä viimevuosina ehdotellutkin ja kävit vielä keksimässä tarinankin lääkäripalstalle peppuseksistä. Sillä lailla.

      Lääketieteellinen fakta on se että anaaliseksi ei löysytä peppua niin että paska valuu lahkeeseen. Lääketieteellinen fakta on myös se että anaaliseksi ei aiheuta peräpukamia.

      On aivan eri asia tuhota peräaukon sulkijalihas kuin että harrastaisi peppuseksiä. Sellainen tuhoaminen tarkoittaa sairaalareissua.

      Se mitä sinä virheellisesti yrität tuossa väittää lääkärin sanoiksi, tarkoittaisi samaa kuin että itsensä notkeaksi venyttäneet balettitanssijat ja muut notkeat ihmiset notkuisivat luidensa päällä täysin muodottomiin asentoihin koko ajan kun heidän lihaksensa on venytelty piloille niin etteivät ne enää supistele kunnolla.

      Muistatko yhtään milloin ensimmäisen kerran aloitit tuon anti-anaaliseksipropaganda levittämisen täällä? Siitä on jo monia vuosia aikaa ja yhä edelleen jaksat tehdä samanlaisia aloituksia täsmälleen samoilla argumenteilla. Äläkä viitsi väittää että olisit täällä ensimmäistä kertaa, koska minä kyllä sinun juttusi tiedän, niinkuin tietävät monet muutkin. Saatko jotain kiksejä siitä että kehittelet noita juttujasi päivät pitkät?

      • normaaliakin..

        Hmmm okei toi anaalin löystyminen voi olla urbaanilegentaa.

        Mutta ilmeisesti aloittajan oli tarkoitus sanoa ettei ymmärrä miksi peppuseksiä pidetään seksin normikamana. Ei se kaikissa suhteissa niin mene.

        Olen valehtelematta harrastanut seksiä hyvin usean miehen kanssa. Kyseessä on vain ehkä kaksi kertaa ollut puhtaasti yhdenyön-juttutyylinen ratkaisu. Muutoin suhteita tai seksisuhteita. Mutta kertaakaan mua ei ole yksikään mies taivutellut peppuseksiin. Eli tästä arvelisin etteivät sitä kaikki miehet suinkaan vaadi. Vai olenkohan ehkä kehon kielelläni luonnollisesti viestittänyt että ei sinne... Vaikka ei mulla siis mitään ehdotonta suhtautumista tähän asiaan ees oo ollu, ei vaan oo kauheesti tullu mieleenkään että se täytys sinne laittaa.

        Oli miten oli, kyllä normiseksin ystäviäkin vielä löytyy. Erityisesti tuo bakteerijuttu kiinnitti huomioni, sillä olen katsellut viimeaikoina hieman pornoa. Niissä on hassua kun ne panee naista perseeseen ja sitten heti pilluun: eikö ne bakteerit sit tuu sinnekin? Inhottaa kattoo sitä. Ainakin mun alapää on sen verran herkkä bakteereille etten tosiaan kans soisi anaalibakteereja sinne joutuvan... No mut onneks tosiaan oon törmänny vaan kaltaisiini nössömiehiin jotka ei näitä hommia kauheesti harrasta.

        Ainiin. Tämän palstan nimi on peppuseksi joten se selittänee yksipuolisen suhtautumisen asiaan :).


      • Anonyymi
        normaaliakin.. kirjoitti:

        Hmmm okei toi anaalin löystyminen voi olla urbaanilegentaa.

        Mutta ilmeisesti aloittajan oli tarkoitus sanoa ettei ymmärrä miksi peppuseksiä pidetään seksin normikamana. Ei se kaikissa suhteissa niin mene.

        Olen valehtelematta harrastanut seksiä hyvin usean miehen kanssa. Kyseessä on vain ehkä kaksi kertaa ollut puhtaasti yhdenyön-juttutyylinen ratkaisu. Muutoin suhteita tai seksisuhteita. Mutta kertaakaan mua ei ole yksikään mies taivutellut peppuseksiin. Eli tästä arvelisin etteivät sitä kaikki miehet suinkaan vaadi. Vai olenkohan ehkä kehon kielelläni luonnollisesti viestittänyt että ei sinne... Vaikka ei mulla siis mitään ehdotonta suhtautumista tähän asiaan ees oo ollu, ei vaan oo kauheesti tullu mieleenkään että se täytys sinne laittaa.

        Oli miten oli, kyllä normiseksin ystäviäkin vielä löytyy. Erityisesti tuo bakteerijuttu kiinnitti huomioni, sillä olen katsellut viimeaikoina hieman pornoa. Niissä on hassua kun ne panee naista perseeseen ja sitten heti pilluun: eikö ne bakteerit sit tuu sinnekin? Inhottaa kattoo sitä. Ainakin mun alapää on sen verran herkkä bakteereille etten tosiaan kans soisi anaalibakteereja sinne joutuvan... No mut onneks tosiaan oon törmänny vaan kaltaisiini nössömiehiin jotka ei näitä hommia kauheesti harrasta.

        Ainiin. Tämän palstan nimi on peppuseksi joten se selittänee yksipuolisen suhtautumisen asiaan :).

        Perseleikit on homojen hommia,piruako sitä naisessasinne työntää kun vittukin on ihanvieressä??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe