onko kivespussit aina löysät?

kokematon

kuuluko kiveksien olla löysät pussit? olen aina luullut niiden olevan hieman täydemmät. mutta nyt miehlläni on aivan löysät..tyhjän tuntuiset pussit. niihin on inhottava koskea.. ja haluaisin silti antaa miehelleni nautintoa.. kokemuksia..apua! auttakaa!

15

9118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut

tietysti ne on tyhjät jos sä sitä veitikkaa joka päivä imeksit, pidä välillä viikon tauko niin sitten ne on täydet kuin ilmapallo!

• kokematon

no mä en niitä joka päivä oo tyhjentämässä.. olisko siis aika pohtia.. että pettääkö se mua? vai käykö se itse niitä useinkin tyhjäämässä..? ai kauheeta.. tähän en kyllä ollu varautunu.. mitä pitäis tehdä?

• kokenut
        kokematon kirjoitti:

no mä en niitä joka päivä oo tyhjentämässä.. olisko siis aika pohtia.. että pettääkö se mua? vai käykö se itse niitä useinkin tyhjäämässä..? ai kauheeta.. tähän en kyllä ollu varautunu.. mitä pitäis tehdä?

kyllähän nuoret miehet yleensä muutaman kerran päivässä runkulla käy, että ei se nyt välttämättä petä sua.

• Reiska

Kyllä siellä pusseissa pitäisi olla kivekset. Sellaiset pienen luumun kokoiset kovat pallukat.
      Se on yksilöllistä, roikkuvatko ne alhaalla(vitjamunat), vai ovatko lähempänä hepin juuressa. Kylmässä, ja seisokissa yleensä vitjamunatkin nousevat ylöspäin.

Oliko riittävä tieto.

• kokematon

ne on ihan löysät.. sisältöö ei tunnu olevan.. en tosin oo niihin paljoo koskenu ku en tiedä mitä niiden kanssa tekis ku ne on niin löysät et tuntuu pahalta alkaa niitä puristelemaankaan. pussit on isot mut ei erektiossakaan mitenkään koviksi muutu.

• Reiska
        kokematon kirjoitti:

ne on ihan löysät.. sisältöö ei tunnu olevan.. en tosin oo niihin paljoo koskenu ku en tiedä mitä niiden kanssa tekis ku ne on niin löysät et tuntuu pahalta alkaa niitä puristelemaankaan. pussit on isot mut ei erektiossakaan mitenkään koviksi muutu.

Kokeile, onko pussien sisällä "luumut". Jos ei ole, ei kivekset ole laskeutuneet alas. Älä puristele voimakkaasti, se sattuu. Ei kivespussit erektiossa kovetu mihinkään, vaan yleensä kohoavat lähemmäs vartaloa. Miksi ne häiritsevät sinua?

• kokematon
        Reiska kirjoitti:

Kokeile, onko pussien sisällä "luumut". Jos ei ole, ei kivekset ole laskeutuneet alas. Älä puristele voimakkaasti, se sattuu. Ei kivespussit erektiossa kovetu mihinkään, vaan yleensä kohoavat lähemmäs vartaloa. Miksi ne häiritsevät sinua?

ne on miten sen sanois.. niinkun löysää nahkaa, paljon.. niitä on ällöttävä tunnustella. vähän varmaan niinkuin hipelöis riippurintoja..lerppuvia, sisällöttömiä.. varmaan sama juttu kun miehet haluais kumppanilla olevan täyteläiset rinnat..

• Reiska
        kokematon kirjoitti:

ne on miten sen sanois.. niinkun löysää nahkaa, paljon.. niitä on ällöttävä tunnustella. vähän varmaan niinkuin hipelöis riippurintoja..lerppuvia, sisällöttömiä.. varmaan sama juttu kun miehet haluais kumppanilla olevan täyteläiset rinnat..

Unohda kivekset, ja keskity kaluun, jos miehesi ei itse halua kivespussejaan hyväiltävän. Jos kaikki muuten sujuu hyvin, ei niihin kannata tuhlata enempää energiaansa. Suurin nautinto tulee aivan muuta kautta, kuin kiveksiä hyväilemällä.

• kokematon
        Reiska kirjoitti:

Unohda kivekset, ja keskity kaluun, jos miehesi ei itse halua kivespussejaan hyväiltävän. Jos kaikki muuten sujuu hyvin, ei niihin kannata tuhlata enempää energiaansa. Suurin nautinto tulee aivan muuta kautta, kuin kiveksiä hyväilemällä.

kiitos! jos en siis keskity kiveksiin vaan tästä lähtien kaluun, niin onko vinkkejä mitä sille sitten tekis..?

• Reiska
        kokematon kirjoitti:

kiitos! jos en siis keskity kiveksiin vaan tästä lähtien kaluun, niin onko vinkkejä mitä sille sitten tekis..?

Kysy kaveriltasi, miten hän haluaisi sinun sitä
        hyväilevän. Ainahan voit ottaa suihin. Nämä ovat niin yksilöllisiä juttuja, ettei kovin tarkkoja neuvoja voi antaa ulkopuolisena.

• erittäin kokenut

lämmön vaikutuksesta ! jos ne saa kylmää niin keho suojaa siittiöitä vetämällä pussit kasaan.

• isokassi

Jos ne on löysät niin miehesi ei ainakaan jännitä sinun seurassasi. Kylmyys ja jännittäminen yleensä saa ne kassit kutistumaan ja kivekset vetäytymään ylemmäs. Kokeiles piruuttasi joskus kutittaa niitä, ihan hienovaraisesti, veikkaan etteivät ole ihan niin löysät sen jälkeen...

• Hauska

Nämäkin asiat ovat yksilöllisiä. Muuten, onko miehesi pussit aina olleet löysät vaan nyt vasta?
        Itselläni on välillä hyvinkin löysät -ei aina.
        Toisinaan taas täyteläisemmän tuntuiset ja kivekset kooltaan kananmunan kokoiset, eli kuin kaksi k-munaa. Sitten taas löysänä ollessa aika pehmeät, eivätkä kivekset vaikuta niin isoilta.
        Joten älä tosiaankaan vaivaa asialla itseäsi, kuten edellä neuvoivat. Kevättä!

• kokematon
        Hauska kirjoitti:

Nämäkin asiat ovat yksilöllisiä. Muuten, onko miehesi pussit aina olleet löysät vaan nyt vasta?
        Itselläni on välillä hyvinkin löysät -ei aina.
        Toisinaan taas täyteläisemmän tuntuiset ja kivekset kooltaan kananmunan kokoiset, eli kuin kaksi k-munaa. Sitten taas löysänä ollessa aika pehmeät, eivätkä kivekset vaikuta niin isoilta.
        Joten älä tosiaankaan vaivaa asialla itseäsi, kuten edellä neuvoivat. Kevättä!

mielestäni ne on kyllä ainakin viimeiset puolivuotta ollu löysät! Kiitos!

• lekuri
        kokematon kirjoitti:

mielestäni ne on kyllä ainakin viimeiset puolivuotta ollu löysät! Kiitos!

Suihkutappa kylmää vettä niille tai miehesi päälle, niin johan kovenee. Monilla on välillä ihan löysät ja sitten taas kovat. Usein pano löysyttää. Harvempi kovettaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5534
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4860
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2794
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2354
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2068
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2018
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1611
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1492
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1481
    Aihe