minulla erääntyy määräaikaistili nordeassa. Muuta asiakssuhdetta ei ole nordeaan.
Jos siirrän nämä rahat muualle, meneekö siitä maksua?Entä jos nostan rahat tiskilä käteen?
Vai pitäisikö ensin tehdä säästötili ja nostaa sitten se tyhjäksi?
Maksaako tilipurku
5
722
Vastaukset
- asdfghjks
voit ottaa shekkinä >omalla nimelläsi< niin on melko turvallista,
rahana ei suurempia summia yli 5000 € useinkaan otet.
siirto maksaa 3-8 €, en tiedä, mutta se on turvallisin keino jos esität vain oikean tilinumeron.
Ihmmettelen kyllä kun sinulla ei ole tiliä siellä,
meillä on tilit kaikissa pankeissa joissa joskus on pennosiakin ollut.- Vaihdan siis
on vain 22 000 määräaikaistalletus nordeaan, siirsin viime kesänä kun antoivat paremman koron.
Nyt se erääntyy, tuli ilmoitus ja mainostettiin erästä sijoitustalletusta. kehoitettiin tekemään se netissä tai soittamaan asiakaspalveluun.
Ei siis kai suotavaa henkilökohtainen käynti?
Ei ole nordean verkkopankkituunnuksiakaan, joiden sanottiin nopeuttavan asiakaspalvelussa asiointia.
Muuta tiliä ei ole sinne, asioin osuuspankissa muuten.
Olin ajatellut tehdä näille säästötilin vähäksi aikaa, mutta koska tuntuu, etten ole tervetullut henkilökohtaisesti, taidan etsiä toisen pankin.
Tilisiirtona se siis maksaisi? Pitänee siis käydä viemässä hiekkaa nordean lattialle! - asdfghjks
Vaihdan siis kirjoitti:
on vain 22 000 määräaikaistalletus nordeaan, siirsin viime kesänä kun antoivat paremman koron.
Nyt se erääntyy, tuli ilmoitus ja mainostettiin erästä sijoitustalletusta. kehoitettiin tekemään se netissä tai soittamaan asiakaspalveluun.
Ei siis kai suotavaa henkilökohtainen käynti?
Ei ole nordean verkkopankkituunnuksiakaan, joiden sanottiin nopeuttavan asiakaspalvelussa asiointia.
Muuta tiliä ei ole sinne, asioin osuuspankissa muuten.
Olin ajatellut tehdä näille säästötilin vähäksi aikaa, mutta koska tuntuu, etten ole tervetullut henkilökohtaisesti, taidan etsiä toisen pankin.
Tilisiirtona se siis maksaisi? Pitänee siis käydä viemässä hiekkaa nordean lattialle!jos ajat kilometrin autolla, jo ajo maksaa enemmän kuin tilisiirto,
toiseksi jos joku kolhii parkkipaikalla, mikö on yleisin vahingonlaatu, niin hintaa ei tiedä.
toivottavasta saat,
euribor numeroisen talletuskoron, se on nykyään tapana.
- netissä piilee vaaroja
väärennettynä tulevat viestit ja esiintyyvät isojen pankkien nimellä
- miksi ei ?
mitä vaaroja, ainakin netissä on saanut pakeilta aina parempaa korkoa.
olen tehnyt kaikki jo useita vuosia, 5-6 vuotta,
saa paremman koron, ei tarvis mennä autolla sinne parkkipaikalle ja hummata auto kolhituksi,
kai tiedät, KASKOA tarvitaan useimmiten parkkipaikkajutuissa,
koska siinä tapauksissa vastapuoli häipyy.
Kannattaa laskea autolla käyntiin pankissa kuluiksi myös 3 kertainen vakuutusmaksukulu, km kulut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk243942Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122911Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113722Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport36701- 35676
- 104637
- 134635