Maksaako tilipurku

vaihdan pankkia

minulla erääntyy määräaikaistili nordeassa. Muuta asiakssuhdetta ei ole nordeaan.

Jos siirrän nämä rahat muualle, meneekö siitä maksua?Entä jos nostan rahat tiskilä käteen?

Vai pitäisikö ensin tehdä säästötili ja nostaa sitten se tyhjäksi?

5

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfghjks

      voit ottaa shekkinä >omalla nimelläsi< niin on melko turvallista,

      rahana ei suurempia summia yli 5000 € useinkaan otet.

      siirto maksaa 3-8 €, en tiedä, mutta se on turvallisin keino jos esität vain oikean tilinumeron.

      Ihmmettelen kyllä kun sinulla ei ole tiliä siellä,
      meillä on tilit kaikissa pankeissa joissa joskus on pennosiakin ollut.

      • Vaihdan siis

        on vain 22 000 määräaikaistalletus nordeaan, siirsin viime kesänä kun antoivat paremman koron.


        Nyt se erääntyy, tuli ilmoitus ja mainostettiin erästä sijoitustalletusta. kehoitettiin tekemään se netissä tai soittamaan asiakaspalveluun.
        Ei siis kai suotavaa henkilökohtainen käynti?

        Ei ole nordean verkkopankkituunnuksiakaan, joiden sanottiin nopeuttavan asiakaspalvelussa asiointia.

        Muuta tiliä ei ole sinne, asioin osuuspankissa muuten.

        Olin ajatellut tehdä näille säästötilin vähäksi aikaa, mutta koska tuntuu, etten ole tervetullut henkilökohtaisesti, taidan etsiä toisen pankin.

        Tilisiirtona se siis maksaisi? Pitänee siis käydä viemässä hiekkaa nordean lattialle!


      • asdfghjks
        Vaihdan siis kirjoitti:

        on vain 22 000 määräaikaistalletus nordeaan, siirsin viime kesänä kun antoivat paremman koron.


        Nyt se erääntyy, tuli ilmoitus ja mainostettiin erästä sijoitustalletusta. kehoitettiin tekemään se netissä tai soittamaan asiakaspalveluun.
        Ei siis kai suotavaa henkilökohtainen käynti?

        Ei ole nordean verkkopankkituunnuksiakaan, joiden sanottiin nopeuttavan asiakaspalvelussa asiointia.

        Muuta tiliä ei ole sinne, asioin osuuspankissa muuten.

        Olin ajatellut tehdä näille säästötilin vähäksi aikaa, mutta koska tuntuu, etten ole tervetullut henkilökohtaisesti, taidan etsiä toisen pankin.

        Tilisiirtona se siis maksaisi? Pitänee siis käydä viemässä hiekkaa nordean lattialle!

        jos ajat kilometrin autolla, jo ajo maksaa enemmän kuin tilisiirto,
        toiseksi jos joku kolhii parkkipaikalla, mikö on yleisin vahingonlaatu, niin hintaa ei tiedä.

        toivottavasta saat,
        euribor numeroisen talletuskoron, se on nykyään tapana.


    • netissä piilee vaaroja

      väärennettynä tulevat viestit ja esiintyyvät isojen pankkien nimellä

      • miksi ei ?

        mitä vaaroja, ainakin netissä on saanut pakeilta aina parempaa korkoa.

        olen tehnyt kaikki jo useita vuosia, 5-6 vuotta,
        saa paremman koron, ei tarvis mennä autolla sinne parkkipaikalle ja hummata auto kolhituksi,

        kai tiedät, KASKOA tarvitaan useimmiten parkkipaikkajutuissa,
        koska siinä tapauksissa vastapuoli häipyy.
        Kannattaa laskea autolla käyntiin pankissa kuluiksi myös 3 kertainen vakuutusmaksukulu, km kulut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe