460.000 euroa Afrikan matkaan. Yksityiskone, lääkäri, kalleimmat hotellit. Työväen presidentti! HÄPEÄ! Meitä on tuhansia, jotka laimentavat maidon vedellä, koska ei ole rahaa juoda sitä sellaisenaan. Maan äiti ei kuluista välitä! Viimeinen kausi, joten pannaan haisemaan. Mitä hyötyä matkasta oli? Ainakaan minun eläkkeeni ei noussut.
Tapaus olisi saatava valtakunnan oikeuteen. Vähintään 430.000 tuloutettava valtiolle, sekin on liian vähän! En löydä sanoja. Pois viralta!!
Halonen Afrikassa
4
1091
Vastaukset
- JJS
Aivan uskomaton summa!!! Jos tämä matka jotenkin edistäisi oman maamme työllisyys tilannetta niin minua ei niin paljon ottaisi päähän että joudun vero rahoistani maksamaan tätäkin reissua!!!!!!!!!!!
- siinä maksoi
Olikohan luokkaa 300 000 kuluista tuli siitä, viidessä maassakohan seurue vieraili. Tuosta tietysti voi olla montaa mieltä, pitäisikö presidentin matkustaa lainkaan ja jos niin missä. Afrikan sisäisten reittilentojen käyttö kuitenkin on vähän niin ja näin, että jos reissu on tehtävä (ottamatta kantaa olisiko pitänyt), niin ehkä presidentin parempi kuitenkin omalla koneella.
- kantaa!!
Tuhannet afrikkalaiset olisivat saaneet niillä euroilla uuden elämän! Täysin turha matka. Siihen voi ottaa kantaa! Mikä oli hyöty? Järkyttävää!!
- sinne on
menemistä, annetaan Afrikan olla afrikkalaisilla, ei tungeta sinne eikä hyysätä niitä täälläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984