Tästä hakomajan keskusteluketjusta selviää, keitä ne todelliset helvetinenkelit olivatkaan.
http://hakomaja.net/keskustelu?func=view&catid=17&id=6664
Helvetin enkelit?
2
312
Vastaukset
****Juttu on suurimmaksi osaksi tyypillistä vl:ien pliirum plaarumia, mutta sitten pamahtaa oikein kunnolla PM 50/1979 - etusivu:
Teksti puhuu myös verkon puhdistuksesta. Mädänneet kalat on eroitettava, etteivät ne tartuttaisi toisiin samaa sairautta. Tätä puhdistusta on tapahtunut aina, sen voimme Raamatusta havaita. Enkelit ovat tätä työtä suorittaneet ja edelleen suorittavat. Eroitettujen osa on tulinen pätsi, jossa pitää oleman itsku ja hammasten kiristys,
Veljet ja sisaret, emme me täällä niin onnistu, etteikö meihin syntisairautta tule, mutta Jumalan valtakunnasta osoitetaan sairauden laatukin, jos emme itse huomaa...
En oikein ymmärrä, että mitä tuon tekstin kirjoittelija oikein kuvitteli. Ensin on suora lainaus Raamatusta, että verkko puhdistetaan maailman lopulla ja sitten esitetään että sitä puhdistetaankin koko ajan ja vähän väliä. Ovatko tavalliset Päivämiestä tilaavat vl:t niin sokeita että heille menee läpi millainen pajunköysi tahansa ja samassa sivun neljänneksessä oleva täysi ristiriita? Huomattavaa myös on, että tuossa yritettiin tehdä mummoja itkettäneistä hoitomiesjulmureista jopa enkeleitä ****- mutta harva
lukee sen ja vielä harvenpi ajatuksella. Syntiä on se että jättää tilamatta mutta ei niitä srk.lehtiä lueta kunnolla pinttyneitä tapoja vaan.
Admata on erinomainen luku ja kirjoitus taito hän osaa esittää selkeästi vl.opin epäkohdat/ristiriidat jne.
varmasti oulun konttorissa kiristellään hampaita tämän admatan takia.
(toivottavasti oulu ei "vaienna häntä"!.)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693