Taitaa muuten olla tuo Porsche-klubi Suomen aktiivisin harrasteautokerho?
http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=200901573
Porsche-klubi aktiivisin
10
916
Vastaukset
- ollakin
Porsche-harrastajakunnassa on varmaan myös enemmän varakasta väkeä keskimäärin kuin tavallisempien merkkien kerhoissa. En toki väitä, etteikö selvää harrastuneisuuttakin olisi paljon, mutta ei ihan ilmaista lähteä autolla Saksaan käymään radalla pyörähtämässä.
- se 1000km radalla
Eniten tuossakin taitaa maksaa se 1000km porschella radalla. Tuohon kilsamäärään voi laskea jo ainakin yhden setin huippuja urheiluautorenkaita ja jarruja. Radalla nuo nimittäin kuluvat älyttömän nopeasti. Ei tommoseen oo kellä tahansa varaa.
- Ajan Fiiulla
Olet varmasti oikeassa. Varsinkin ilmajäähdytteiset ovat kesäautoja. Porsche vaihtoi ilmajäähdytteisen moottorin vesijäähdytteiseen 1998. Tällä hetkellä vuoden 2001 vesijäähdytteisen saa halvemmalla kuin vuoden 1997 ilmajäähdytteisen.
Tsekkailin hieman hintoja. Vuoden 1997 ilmajäähdytteisen markkinahinta on noin 50 - 60 000 euroa. Kunnollista 911 Carreraa 90-luvulta ei saa alle 40 000 euron.
Onhan se kova juttu ostaa 50k:n 911 kesäautoksi, ja viedä se radalle Saksaan. Kunnon rengassarja maksanee 1500 euroa.
Huh - Tapani Koskinen
Ajan Fiiulla kirjoitti:
Olet varmasti oikeassa. Varsinkin ilmajäähdytteiset ovat kesäautoja. Porsche vaihtoi ilmajäähdytteisen moottorin vesijäähdytteiseen 1998. Tällä hetkellä vuoden 2001 vesijäähdytteisen saa halvemmalla kuin vuoden 1997 ilmajäähdytteisen.
Tsekkailin hieman hintoja. Vuoden 1997 ilmajäähdytteisen markkinahinta on noin 50 - 60 000 euroa. Kunnollista 911 Carreraa 90-luvulta ei saa alle 40 000 euron.
Onhan se kova juttu ostaa 50k:n 911 kesäautoksi, ja viedä se radalle Saksaan. Kunnon rengassarja maksanee 1500 euroa.
HuhEi ole ihan halpaa. Sain Avensikseeni uudet kesäkumit alle 250 eurolla.
- Uteelias
Tapani Koskinen kirjoitti:
Ei ole ihan halpaa. Sain Avensikseeni uudet kesäkumit alle 250 eurolla.
Mitä tämä slalom on? Ootteko kokeilleet?
http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=200901617 - Lupimies
Uteelias kirjoitti:
Mitä tämä slalom on? Ootteko kokeilleet?
http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=200901617nostella omaa häntäänsä täällä. Surkeaa mainostusta.
- Kesäkettu
Lupimies kirjoitti:
nostella omaa häntäänsä täällä. Surkeaa mainostusta.
- wvpyyz
Ajan Fiiulla kirjoitti:
Olet varmasti oikeassa. Varsinkin ilmajäähdytteiset ovat kesäautoja. Porsche vaihtoi ilmajäähdytteisen moottorin vesijäähdytteiseen 1998. Tällä hetkellä vuoden 2001 vesijäähdytteisen saa halvemmalla kuin vuoden 1997 ilmajäähdytteisen.
Tsekkailin hieman hintoja. Vuoden 1997 ilmajäähdytteisen markkinahinta on noin 50 - 60 000 euroa. Kunnollista 911 Carreraa 90-luvulta ei saa alle 40 000 euron.
Onhan se kova juttu ostaa 50k:n 911 kesäautoksi, ja viedä se radalle Saksaan. Kunnon rengassarja maksanee 1500 euroa.
HuhQ5vig8 nzvqyngsgibc, [url=http://wesnctvupmsu.com/]wesnctvupmsu[/url], [link=http://rquhaaethpnu.com/]rquhaaethpnu[/link], http://mdppkqjnzzyq.com/
- tapastikos
Porsche on osa VAG-konsernia, jonka muut tuotteet ovat mm.Seat ja Skoda. Näitä vag-autoilijoita on suomessa paljon kun ei muuhun ole varaa täällä entisessä NL:ssä.
Katsokaa muuten porschekerhon linkeistä vertailu jossa TM testasi Porschea Corvettea Ferraria jne 90-luvun alussa. Kas kummaa testin voitti taas ylivoimaisesti Corvette,mm. parhaat ominaisuudet kiihtyvyydestä mutka-ajoon. - Tsikostsikos
tapastikos kirjoitti:
Porsche on osa VAG-konsernia, jonka muut tuotteet ovat mm.Seat ja Skoda. Näitä vag-autoilijoita on suomessa paljon kun ei muuhun ole varaa täällä entisessä NL:ssä.
Katsokaa muuten porschekerhon linkeistä vertailu jossa TM testasi Porschea Corvettea Ferraria jne 90-luvun alussa. Kas kummaa testin voitti taas ylivoimaisesti Corvette,mm. parhaat ominaisuudet kiihtyvyydestä mutka-ajoon.kuin VAG-konserni. Tarkista faktat.
Samoin kuin tarkista tämä:
http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=7400&page=20
Siellä Corvette-palstalla mennään ihan hiljaiseksi, kun kuviin astuu Porschen 911 GT2.
"Kiitos kuvista!! Tää veti kyllä hiljaiseksi.Aivan tajuton rähinäkone"
Ja kun auton rekisterinumero, KMH-330 kertoo sen huippunopeuden, sanovat Corvette-harrastajat:
"Toi kilpi helpottaa jo paljon päätöksiä, että kannattaako edes yrittää... Esim. Z06:lla ei taida kannattaa. Aika paljon turvallisempaa skabata vain kilvillä ja säästyy bensaakin! "
Siinä siis todellisten Corvette-miesten mietteitä minimoottorisista Porscheista. Tapastikos-pellellä ei Vetteä löydy vieläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511788- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586206Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715136- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183855
- 813343
- 501853