kirje on jo tullut perille..??toivottavasti se löysi sinut.
Vieläkin ajattelen sua tauotta, en saa tätä tunnetta pois vaikka yrittäisin järjellä(?) kuinka ajatella että ei ole olemassa aikaa ja paikkaa meille.
Kun laitan silmät kiinni nään sun hymyn ja kaipaan jokaista osaa sinussa, niitäkin joita en vielä tiedä.
Tulisit vierelleni aurinkosilmäni, edes kerran, tietäisit että maailmassa on joku joka palvoo ja ihailee sua enemmän kuin kukaan koskaan...
AM:lle
4
325
Vastaukset
- Vaikka mitä..
Jos...
Olisi ihana tietää että joku todella rakastaa, juuri minua, tällaisenaan..
Itsekin ajattelen erästä usein, päivittäin, vieläkin...mutten tosin usko että hän minua ajattelisi, vinttasi kintaalla jo ajat sitten..
Jäi siitä jotain kaunistakin, ne vähäisetkin muistot ja voimakas tunnelataus..sekin jäi kyllä kesken..
Hyvää kesää sinulle.. - kiva..
jos tuollainen kirjoitus olisi minulle, tai saati sitten se kirje. Ikävä kyllä minä en tuollaisia saa, nimikirjaimet on kyllä samat, mutta en asu Parikkalassa.
- ed.
aip kirjoitti:
asustelet? ja mitäs muuta puuhailet?
Ei nyt hirveästi ole puuhailua tällä hetkellä, paitsi työt ja asustelen k-laaksossa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342734Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612317Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221423- 1151092
- 971050
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041023Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13942Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La56833Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.281784Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50781