nii mikä hiustyyli sopii lihavalle...siis pyöreäkasvoiselle..myös silmälasit pitää huomioida yritin netistä etsiä mutten löytäny sellasta..
entä silmälasit..minkälaiset pokat kaventaa kasvoja?? asiallisia viestejä kiits
hiustyyli pyöreäkasvoiselle
5
1516
Vastaukset
- tuo nyt niin
asiallinen vastaus. kyllä ihmiset saa kysyä asioita mitkä mieltä askarruttaa ja toivoo asiallisia vastauksia..
- ollaanko ihmisiksi
kerran on "miestä" vastaamaan tuollaisella tyylillä, niin kerro ihmeessä miksi pitää olla niin ilkeä. Hävettääkö mikään asia koskaan vai ajatteletko, että ihmisille sopii täällä nimettömänä vastailla kuinka sattuu. Naamatusten olisit sinäkin niin kilttiä poikaa. Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?
- rekisteröitymätön**
http://beauty.about.com/od/hairstylephotogalleries/ss/roundfa.htm
http://www.ukhairdressers.com/hair_move/face shape.asp#4 - näin...
Pyöreäkasvoiselle käy esimerkiksi suortuvainen leikkaus, siis sellainen, jossa latvat on leikattu saksilla epätasaisiksi. Pituus voisi olla melko lyhyt, korvan alapuolelle asti.
Silmälasit taas melko leveät, ja vaikka suorakaiteen muotoiset. Jos lasit ovat kapeat keskellä naamaa, kasvot näyttävät leveämmiltä. Eikä ikinä pyöreitä rillejä, jos kasvotkin ovat pyöreät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232