Miten meni? Itse koin kokeen erittäin haastavaksi. Saa nähdä miten käy!
Tietojenkäsittelytieteiden pääsykoe (Oulu)
5
866
Vastaukset
- kypsynyt käpistelijä
Tietojenkäsittelyn pääsykokeet on vimevuosina olleet aika sisäänheittojuttuja. Todella alhaisilla pisteillä päässyt sisään tietämättä mitään ja sen huomaa keskeyttäjien lukumäärässä. Itsekin aloittelin ylioipstouran 2007 käpistelyllä, mutta nyt vaihdan alaa kun tajusin että ko ala ei kiinnosta enkä osaa mitään.
- rtet45rffr
Haastavaksi koin sen minäkin. Aineistokysymykset eivät olleet niin vaikeita - mutta niin moni niistä kysyi jotain nippelinumerotietoa.. paha vastata jos ei just sitä lukua ollut laittanut ylös.
Logiikkatehtävät oli aika hankalia. Osa helpompia, osan kanssa sai oikeasti aherrella. Onneksi aikaa kokeen tekemiseen oli hyvin.
Olen myös aiempana vuonna ollut tietoj.käs.kokeessa mutta silloin muinoin siinä oli logiikkatehtävien lisäksi haastattelut, ja logiikkatehtävistä suurin osa oli helppoja palikkatestejä. Pisterajoista en tiedä mutta jos tämän kokeen teki hyvin pistein, niin varmasti jotain soveltuuvuutta ja älyä nupissa on. :)
Nyt vaan jännittelemään tuloksia.- Rawk
tuntui menneen yllättävän hyvin. Aineistosta tuskin tulee täysiä, mutta logiikkatehtävät olivat kaikki uskomattoman helppoja nimimerkillä C pitkästä matikasta.
- TOLlii
Tuota noin...
Kysymyksessä oli kyllä tuo yliopiston tietojenkäsittelytiede, ei ammattikorkean tietojenkäsittely. Hyvä tosin että on mennyt teillä hyvin siellä :p - ajattelinkin jo
TOLlii kirjoitti:
Tuota noin...
Kysymyksessä oli kyllä tuo yliopiston tietojenkäsittelytiede, ei ammattikorkean tietojenkäsittely. Hyvä tosin että on mennyt teillä hyvin siellä :pLueskelin tässä näitä vastauksia ja aloin jo vähän kelailla että oiskohan sitä ihan pitäny itekin johonkin lipastoon hakea opiskeleen jos kerran samanlaisia palikkatestejä siellä kun amkissa. Mut hyvä et korjasit nii ei ihan kamalasti ala syödä se et haki vaan ammattikorkeeseen, noi paukutkun tuskin sittenkään ihan yliopistoon riittäs :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886