Louis Vuitton

prettyke

Haluisin tietää että mistä erottaa feikin LV:n aidost?
Ku mun isä on talonmies nii yhest tyhjäst kämpäst sit löyty LV laukku . Nii ois kiva tietää onko se feikki vai aito?
En haluu meinaa feikki laukku kouras kävellä tuol : D
Laukun sisäl on sellanen ns. lappu mis lukee :
Louis Vuitton
Paris
Made in France

Vaikuttaa et vois olla oikee mut onko ? :D

17

5825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reilukerho

      ..tyhjästä kämpästä löytyneen LV:n laukun noin vain omaan käyttöösi..? o.O ihan rehtiä entistä asukasta kohtaan, joka alkaa ehkä kaipailemaan tonnin laukkuaan..

      • prettyke

        se oli ite sen kämppäänsä jättäny . oli siel paljon vaatteitaki . ja ne loju siel jtn kuukauden ja tää tyttö lähti ite takas kiinaan . tuskin kaipailee .
        ja jos asukkaat jättää jtn kämppäänsä eikä ilmottele kuukauden sisällä että haluaa sen takaisin nii mun isä saa tehä niille ihan mitä vaan .


      • Hehhhee
        prettyke kirjoitti:

        se oli ite sen kämppäänsä jättäny . oli siel paljon vaatteitaki . ja ne loju siel jtn kuukauden ja tää tyttö lähti ite takas kiinaan . tuskin kaipailee .
        ja jos asukkaat jättää jtn kämppäänsä eikä ilmottele kuukauden sisällä että haluaa sen takaisin nii mun isä saa tehä niille ihan mitä vaan .

        Kyllä tuhannen euron laukun muistaa ottaa mukaansa, vaikka kiireessäkin lähtisi. Ja jos tyttö on kotoisin feikkituotteiden satumaasta tai on edes käynyt siellä, sopii vuittonin aitoutta kyllä epäillä.


    • aidosta

      Heip! Olen aika saletti että löytämäsi laukku feikki, mutta tässä nyt muutama vinkki. Vuittoneissa yleensä kuviot symmetriset, eli menevät samalla tavalla laukun molemmilta puolilta Nahka on uusissa vaaleaa ja tummuu käytössä. Nahka ei koskaan ole vaaleanpunainen kuten useissa feikeissä näkee. Aidoissa nahassa on sellainen painettu viiva (en nyt millään muista mikä sen oikea nimi on), joka kiertää esim. kahvat ja usein taskut. Aidon sisällä on myös datecode, joka kertoo milloin laukku on tehty ja missä. Kuvia aidoista löydät www.louisvuitton.com , kannattaa kiinnittää huomiota noihin mainitsemiini seikkoihin :).

      • lisäksi

        kannattaa katsoa missä kunnossa vetoketju on sillä aidoissa (ainakin osa mistä vedetään) on aitoa kultaa.. katso onko kultaus kulunut (jos feikki) tai sitten voit yrittää katsoa kullan leimoja :) hyvä tuuri sulla käynyt jos laukku aito on!(:


      • tarvitsen myös apua

        kun joku osaa noin tarkasti kertoa, osaisitko kertoa myös mistä burberryn laukut tunnistaa aidoiksi? =)


      • ei ole kultaa
        lisäksi kirjoitti:

        kannattaa katsoa missä kunnossa vetoketju on sillä aidoissa (ainakin osa mistä vedetään) on aitoa kultaa.. katso onko kultaus kulunut (jos feikki) tai sitten voit yrittää katsoa kullan leimoja :) hyvä tuuri sulla käynyt jos laukku aito on!(:

        Olen tuon tässä vinkkejä aidosta viestin kirjoittaja.

        Vuittonin laukuissa vetoketjut eivät ole aitoa kultaa. En tiedä mistä moisen käsityksen olet saanut.

        Mitä tulee Burberryn laukkuihin, aidon ja feikin tunnistaminen ei ole ihan niin yksinkertaista. Burberryn laukuissa on sellainen läpyskä, missä on koodi ja se löytyy aina aidoista laukuista. Burberryn laukuissa käytetään myös aitoa nahkaa ja ainakin omasta Burberryn laukustani sen huomaa aivan selvästi. Enempää en osaa näkemättä auttaa, mutta alla linkki Ebayn sivuille missä apuja tunnistaa aito Burberry ja The Purse Forumin sivuille voi laittaa kuvia ja sitä kautta saada selvyyden aitouteen.

        http://reviews.ebay.com/Authentic-BURBERRY-purse-buying-guide_W0QQugidZ10000000000799495

        http://forum.purseblog.com/


    • -------------------,-,-,
    • Vagiman

      Työnnä se vuittonis perseeseen ja jos se muuttuu ruskeeks ni se on aito.

    • VALOJA PÄÄLLE
    • korjaus
    • Deunoro

      Omistan kolme LV:n laukkua ja niissä kyllä lukee kaikissa LOUIS VUITTON PARIS, made in France ja saman merkin lompakot yleensä tehdään Espanjassa. Nämä kaikki ostettu ihan Suomen LVn liikkeestä joten aitoa kamaa on :D

      http://siiriliinu.blogspot.com/

    • Hei,

      minulla on tällä hetkellä myynnissä aitoja (omassa käytössä olleita) Louis Vuittonin laukkuja (2kpl) ja yksi Burberryn laukku.

      Mikäli ketään kiinnostaa, niin ottakaa vain rohkeasti yhteyttä! :)

    • Tältä (ulkomaalaiselta) foorumilta saa yleensä hyvin apua näihin kysymyksiin:
      http://forum.purseblog.com/louis-vuitton/

      Olen itse joskus postaillut sinne kuvia eräästä toisesta laukusta ja sain todella nopeasti vastauksen että laukku oli aito, sekä selityksiä siitä miten sen näkee. Joten voin suositella kuvien ottamista laukusta ja sitten laitat ne vaan tuonne foorumiin ja katsot mitä ne sanoo.

    • lv fani

      Itse suosittelen huuto.net:tiä ostan itse sieltä lv:n laukun:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe