mitä ihmettä mä teen ku mulla on lyhyet ja ohuet hiukset ja niihin pitäisi saada jokin kiva kampaus tai jotenkin edes laitetttua ja mikä varmasti pysyisi koko päivän hyvänä iltaan asti?
Rahaa ei ole mihinkään pidennyksiin eikä tuuhennuksiin.
Onko Lahden sudulla ketään kuka olis vallan mainio lyhyiden hiusten "kampausmestari ":)
Lyhyet ja ohuet
hiukseni
1
960
Vastaukset
- lyhythiuksinen
Netistä löytyy kuvia/linkkejä..
http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php?showtopic=14541&mode=threaded
Mulla on lyhyet hiuksen ja parin viikon päästä olen menossa naimisiin.. kampaajani ehdotti että hiuksiin voisi laittaa esim pannan tai erilaisia pinnejä, Glitter nimisessä liikkeessä ainakin oli useampia eri vaihtoehtoja. Mulle suositeltiin Lahdessa esim Salon Mazic nimistä liikettä, kuulemma ovat hyviä.. netistä löytyy yhteystiedot..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867