telefinland puhepaketti ja kuuluvuus

tiina62

Tiesitkö....että ei ainakaan telef.kantsi ottaa puhepaketteja eikä mitään muutakaan mihin sitoutuu vuodeksi kerrallaan .En meinannut päästa millään eroon tästä liittymästä.Ensinnäkin tekstiviestien perillemeno kesti jopa 18 tuntia,kesti aika kauan.Puhelut pätki todella pahasti.Kun soitin asiakaspalveluun sieltä nainen sanoi että kysyy teknisten pojilta onko satakunnan alueella ettei kuulu katvealueeseen.Asiakaspalvelusta luvattiin soittaa saman päivän aikana ettei pitäis olla mitään vikaa.Meni pari päivää ja soitin taas asiakaspalveluun sama juttu mutta nyt luvattiin soittaa tunnin päästa ja sanottiin ettei tänne ole tulossa tukiasemaa ja ettei he mua väkisin pidä asiakkaana.Sanoivat irti pakettisopimuksen.Parin päivä päästä mies soitti ja sanoi että siirretään toiselle operaattorille.Ja vielä kysyi että minkä takia haluan sanoa irti.Taas selitin että miksi...Kumma juttu että moneen kertaan saa selittää saman asian.Ja tieto minkä piti jo olla heidän koneella,heille se on kuitenkin uusi asia,kun sitä tiedustelee.Nyt mulla on elisa liittymä.Olen todella tyytyväinen.Ei pätki eikä puhelu katkea.Ei koskaan enää telef asiakkaaksi.Enkä suosittele.

1

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkuutta, Tiina.

      Ettei maailma olisi niin mustavalkoinen:

      Se, että homma ei sinulla toiminut, ei tarkoita sitä, että se ei toimisi muillakaan. Minulla ja niin monella muullakin on toiminut TF hyvin.

      Puhepaketti ei mitenkään liity kuuluvuuteen tai määräaikaiseen sitoutumiseen. kuuluvuus riippuu operaattorista ja on sama kaikilla liittymätyypeillä. Määräaikaisen sopimuksen voi tehdä niin paketteihin, kuin minuuttihintaisiin liittymiinkin. se on vain lisäpalvelu. Tiedän myös, että sitoutumisen kanssa (tai oikeammin irtisanomisen kanssa) on olllut ongelmia muidenkin operaattorien kohdalla.

      Kuuluvuusasiat ovat aina tapauskohtaisia, ne voivat riippua mastojen sijainnista, maastonmuodoista, verkon ruuhkaisuudesta ja puhelimen kunnosta. Hyvä, että sinulla nyt on kuuluva liittymä. Joku muu asuu kuitenkin varmasti sellaisessa paikasassa, jossa Elisa ei välttämättä kuulukaan. Ikävät kokemukset asiakaspalvelusta ovat valitettavan yleisiä kaikilla operaattoreilla. Se on ihan lehdissäkin tutkittu juttu. Asian kanssa on kuitenkin opittava elämään, eikä hirveä valitus ainakaan tee asioinnista sen miellyttävämpää. Huonoon palveluun ei pidä tyytyä, mutta siitä voi kertoa monella eri tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe