Uuslestadiolaisuutta ei ole olemassa

Kyssyypi

Minkähän vuoksi tällainen palsta on olemassa?

No..kaikkia voi olla ja on olemassa. Neuvoni on että menette rohkeina Jeesuksen todistajina mukaan niihin lestadiolaisiin ryhmiin joista olette lähtöisin. Näin sen vuoksi että lestadiolainen liike tarvitsee uskonpuhdistuksen, alkuperäiseen Kristuksen oppiin takaisin.

Siis
Jumalan armoon
Kristuksen ansioon
uskolla omistettuun

Kaikki muu hömpötys pois. Ihmiset tarvitsevat Kristusta todellista parannusta siis, ja rakkautta, sitä enemmän mitä sekavammaksi maailma menee.

Kilpaa itseään kehuvat, toinen toistaan "pyhemmät" ja virheettömimmät", "ainoat oikeat jumalan valtakunnat", "herätysliikkeet", todellisuudessa itseriittoiset omahyväiset ja ihmisten kuolemattomista sieluista välinpitämättömät, sisään lämpiävät joukot muuriensa suojissa ovat nyt tulossa tiensä päähän.

Eihän Jeesus lähettänyt opetuslapsiaan oman napaansa tuijottamaan ja muuria ympärilleen rakentamaan, vaan:

Luuk. 10:2 Ja hän sanoi heille: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa.

Luuk. 10:3 Menkää; katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle.


Matt. 28:17 Ja kun he näkivät hänet, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta muutamat epäilivät.
Matt. 28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Matt. 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

10

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lestadiolaiset

      ovat muiden pakanoiden tavoin babylon. Ulos sieltä!

    • Asioita miettivä

      "Kilpaa itseään kehuvat, toinen toistaan "pyhemmät" ja virheettömimmät", "ainoat oikeat jumalan valtakunnat", "herätysliikkeet", todellisuudessa itseriittoiset omahyväiset ja ihmisten kuolemattomista sieluista välinpitämättömät, sisään lämpiävät joukot muuriensa suojissa ovat nyt tulossa tiensä päähän."

      ...Kuten koko lestadiolainen lahko. Naurettavaahan on ajatella, että ihmiset, jotka eivät ole koskaan mistään Lestadiuksesta kuulleetkaan, eivät pelastuisi. Ja siis vain mukamas 1800-luvun jälkeen syntyneet lahkolaiset ja jonkun yhdistyksen kontrolloima pieni porukka pitää itseään pyhänä? Juuri kuten sanoit: "sisään lämpiävät joukot muuriensa suojassa". Sama pätee muihinkin pimahtaneiden lahkojohtajien "ainoaan oikeaan oppiin" vannovia kannattajia. Näitähän on amerikoissakin satoja, toinen toistaan sairaampia. Ja kaikki lanseeraavat ajatusta siitä, että meidän usko on oikea, kaikkien muiden väärä. Hyvä että lestadiolaiset saavat nyt tietoa muustakin maailmasta - suoraan, eikä vain lahkoeliitin suodattimen kautta. Tätä kautta ymmärtää tv-kiellonkin - ulkomaailmasta ei saa omaksua ajatuksia, jotka kyseenalaistavat jumalankin yläpuolelle asettautuneita lahkojohtajia. Kaikki sellainen leimataan pahaksi, joka voi horjuttaa lahkoeliitin kontrollia ihmisistä. Surullista.

      http://www.uskontojenuhrientuki.fi/ahdistava-uskonto

      Täältä apua.

    • Tiehöylä

      armostaan. Tarkoituksena on auttaa eksyneitä Lars Levi Lestadiuksen viitoittamalle oikealle tielle, josta monet ovat harhautuneet omahyväisyyden syntiin.

      • koko homma

        HAH, HAH...

        voiko joku tosissaan vielä noudattaa tommosia sääntöjä, ei rytmimusiikkia, tv:tä, kiellettyjä ovat myös meikki, korkokengät ja EHKÄISY, siis ELÄMÄ !


      • teuta
        koko homma kirjoitti:

        HAH, HAH...

        voiko joku tosissaan vielä noudattaa tommosia sääntöjä, ei rytmimusiikkia, tv:tä, kiellettyjä ovat myös meikki, korkokengät ja EHKÄISY, siis ELÄMÄ !

        Mutta jos sinä voit jättää tuon synti elämän jota annoit
        pienen pätkän , ei sinulta elämää viedä , vaan sinulle annetaan elämä
        jolla pääset taivaaseen, ymmärrätkö ?


      • Tiehöylä
        koko homma kirjoitti:

        HAH, HAH...

        voiko joku tosissaan vielä noudattaa tommosia sääntöjä, ei rytmimusiikkia, tv:tä, kiellettyjä ovat myös meikki, korkokengät ja EHKÄISY, siis ELÄMÄ !

        Sotket uuslestadiolaiset johinkin muhin. UL ei kiellä mitään mainisemistasi asioista. Pikemminkin päinvastoin. Oikein käytettynä UL suosittelee noita kaikkia.


      • Liian yksinkertaistako?
        koko homma kirjoitti:

        HAH, HAH...

        voiko joku tosissaan vielä noudattaa tommosia sääntöjä, ei rytmimusiikkia, tv:tä, kiellettyjä ovat myös meikki, korkokengät ja EHKÄISY, siis ELÄMÄ !

        Ei se nyt näin ahdasmielistä ole. Otappa enemmän selvää. Meidän Jumala ja usko = vapaa ja onnellinen elämä. Ja kyllä tämä uskovaisen elämä antaa enemmän kuin tuo lista asioita joista itse et voisi luopua... Olen testannut molempia.


      • Höi
        teuta kirjoitti:

        Mutta jos sinä voit jättää tuon synti elämän jota annoit
        pienen pätkän , ei sinulta elämää viedä , vaan sinulle annetaan elämä
        jolla pääset taivaaseen, ymmärrätkö ?

        Tajuatko, että kun kuolemme niin sen jälkeen me synnymme uudestaan!!! Ennen jokaista syntymää me valitsemme itse omat vanhempamme ja sen, mihin elämään me synnymme! Me tulemme tänne oppimaan jokaisesta elämästämme jotain ja jatkamme tätä kiertoa niin kauan kuin tarvis!!

        Dah!!!


    • Aito uuslesta

      Kyllä uuslestadiolaisuus on ja voi hyvin. Älä turhaan kadehdi niitä, jotka on kutsuttu jäseniksi!

      • Erkki petteri

        Ei mitään uskonoppia ja järjestöä ole olemassa uuslestadiolaisuudella: Ei organisaatioita, ei Pyhän Hengen sanomaa. Täysin jonkun ulkopuolisen pikkuporukan keksimä pakanallinen ajatus.
        Ensimmäisenä ajatus tuli että onko tämä palsta joku vitsi vai mikä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe