Onko tuo eturivin takkutukka Ville vai ei?
Alempi video sivulla:
http://nightnewz.ru/video/272-limp-bizkit
Ville Valo Limp Bizkitin klubikeikalla Moskovassa?
2
871
Vastaukset
- lkfglsk
Mitäpä hän tekisi yhden kautta aikojen maailman typerimmän bändin keikalla?
- Marlee82
Jos tarkotat tota pitkätukka partasuuta, niin ei todellakaan ole. Sen näkee aivan täysin selvästi, eihän se ole edes sinnepäin Villen näköinen...
Eka vastaus on oikeilla jäljillä, "typerin bändi". Kaikki nuo jenkkiläiset pop(hevi) bändit on täysin surkeita, kaikki myös kuulostaa täysin samalle... Niitä ei tosiaan erota toisistaan... Tietenkin jos on löydetty hyvä kaava joka miellyttää massoja ja rahaa virtaa kun idiootit ostaa niiden levyjä, niin mikäs siinä... Mutta tosiaan tarviiko niitä kaikkien bändien levyjä ostaa, sama asia olis ostaa sama limp pitskitin levy vaikka 10 kertaa, samalla lailla vaihtelua kuin kymmenellä tuon "genren" eri edustajan levyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241600
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838