Mistä nuorempi mies löytää vanhempia naisia

Kloppi25

Tietääkö kukaan missä tällainen 25v pojankloppi voisi löytää vanhempia naisia? Haaveissa on ollut jo kauan kesäromanssi kokeneemman naisen kanssa, mutta jotenkin ei ole vain kohdalle osunut koskaan. Tietääkö kukaan Oulussa paikkaa, josta voisi aloittaa etsinnän ja jopa onnistuakin siinä?

58

10077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä....

kohta 55 vee vuotta täyttävä naisellinen ja kurvikas, luonteeltaan lämmin ja äidillinen, nuorista rakastajista unelmoiva iloinen leski (ei läski;)

• Kloppi25

Iällä ei ole väliä :)

• Rakastaja27

Mites suhun sais yhteyden? Voisin tulla oppiin?

• rakastaja27

Vai joko paikka on täytetty?

• Anonyymi

Hyvä!
        Nuoret naiset ovat vielä epäkypsiä. Modernia heillä on omaan itseensä suuntautuminen:Tekoturvotettu huulipari töröttää suuntaa antavasti yläviistoon ; tissit esillä tarjottimella näennäisesti asiasta itse muka tietämättä. Leveästä takapuolesta tullut himoittu näyttelyesine.Pyllistellään mitä paljastavimmissa asennoissa, jottei anatomia jäisi arvauksen varaan.Muuan on ehtinyt jo julkistaa olevansa syntistä lookia.
        Normaali miehinen mies ei taatusti valitse sitä oikeaa näillä perustein .Pankaapa tyttelit kuulolle. Kertakäyttötavara on kertakäyttöistä.
        Aikuinen ,kypsä nainen on valttikortti ja opas elämänkoulussa.
        Rakkaudella, sisaret.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä!
        Nuoret naiset ovat vielä epäkypsiä. Modernia heillä on omaan itseensä suuntautuminen:Tekoturvotettu huulipari töröttää suuntaa antavasti yläviistoon ; tissit esillä tarjottimella näennäisesti asiasta itse muka tietämättä. Leveästä takapuolesta tullut himoittu näyttelyesine.Pyllistellään mitä paljastavimmissa asennoissa, jottei anatomia jäisi arvauksen varaan.Muuan on ehtinyt jo julkistaa olevansa syntistä lookia.
        Normaali miehinen mies ei taatusti valitse sitä oikeaa näillä perustein .Pankaapa tyttelit kuulolle. Kertakäyttötavara on kertakäyttöistä.
        Rakkaudella, sisaret.

Ei tuollaiset ulkonäkönsä pilanneet nuoretkaan naiset kelpaa kuin tatuointien pilaamille miehille . Nuoren, kauniin ja luonnollisen naisen tuoksukin on "fresh" . Kypsät naiset tuoksuu jo hieman eltaantuneelle .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä!
        Rakkaudella, sisaret.

Kyllä monet parikymppiset on ihania monipuolisesti. Mutta 25 ylittänyt ei välttämättä ole enää yhtä ihana kuin alle 25.

• löytää seuraa

vanhoista ukoista oritkarista!! Terveisin höyryävät kontiot.

• Hidasta

Kyydit on heikot vanhoilla naisilla-menopaussi alkaa osalla jo 40v iässä-ovat kiukkuisia kuin ampiaiset eikä niitä kiinnosta mies-vaan shoppailu, naiskaverit ja ura. Jos haluat harjoitella jollakin kokeneella, niin katoppa paikkaa mikä mainostaa vauhdikkaita tansseja-kun tiedät paikan, niin vielä kun mnet myös arki-iltana metsälle jouden kera,niin tarjolla on tosi paljon kulunutta naista-eri asia syttyykö liekki miehiin enään-vai pyörittävätkö sinun ympärillään turhan takia ja ovat myös juomia vaille-ja sulle jää luu käteen. eli nuori mies ole varovainen vanhemman pelurin kanssa-lupailevat mutta tositilanteessa kyyti heikkoa tai ei tipu ollenkaan.

• asia on totta
        Hidasta kirjoitti:

Kyydit on heikot vanhoilla naisilla-menopaussi alkaa osalla jo 40v iässä-ovat kiukkuisia kuin ampiaiset eikä niitä kiinnosta mies-vaan shoppailu, naiskaverit ja ura. Jos haluat harjoitella jollakin kokeneella, niin katoppa paikkaa mikä mainostaa vauhdikkaita tansseja-kun tiedät paikan, niin vielä kun mnet myös arki-iltana metsälle jouden kera,niin tarjolla on tosi paljon kulunutta naista-eri asia syttyykö liekki miehiin enään-vai pyörittävätkö sinun ympärillään turhan takia ja ovat myös juomia vaille-ja sulle jää luu käteen. eli nuori mies ole varovainen vanhemman pelurin kanssa-lupailevat mutta tositilanteessa kyyti heikkoa tai ei tipu ollenkaan.

miksi noin katkera äänensävy? ettet oo vain jääny nuolemaan näppejäsi. jokainen tietää että nainen on seksuaalisesti parhaimmillaan yli 40 lähtien sinne n 60 asti. (menopaussit voi hoitaa) ja mikäs sen parempi kuin nuori rakastaja, joka vielä jaksaa ja jolla seisoo muukin kuin järki... :D

• Että silleen
        Hidasta kirjoitti:

Höh. Omasta puolesta voin kertoa, että olen 50v. nainen, menopausseista ei tietoakaan, kierot säännöllinen ja seksihalut parhaimmillaan. Paikat timmissä kunnossa kun harjoittaa lihaksia ja orkku tulee sen myötä helpommin. Seksihalut heräsi n. 37 vuoden tienoilla ja vauhti on parantunut. Toki menopaussiaika on edessäpäin, mutta vanhemmilta naisystäviltä olen kuullut että ei tahtia hidasta, toki sekin on yksilöllistä. Seksi maistuu, mutta näin sinkkuna sitä ei saa aina kun haluaisi. Että joka haukkuu vanhempia naisia, ei ole kunnon kyytiä koskaan saanutkaan ja todennäköisesti jää saamattakin. :)

• Anonyymi
        asia on totta kirjoitti:

miksi noin katkera äänensävy? ettet oo vain jääny nuolemaan näppejäsi. jokainen tietää että nainen on seksuaalisesti parhaimmillaan yli 40 lähtien sinne n 60 asti. (menopaussit voi hoitaa) ja mikäs sen parempi kuin nuori rakastaja, joka vielä jaksaa ja jolla seisoo muukin kuin järki... :D

Olen tavannut kaksikin 63 v naista ja olivat molemmat vartalolta ja muutenkin huippuja.

• Anonyymi
        asia on totta kirjoitti:

Voi sinua höpönassua. Nainen 19 - 22 v on parhaimmillaan kaikilla mittareilla .

• niitä

vanhainkodista ainakin löydy. Käy katsastamassa siellä, mikä on tarjonta.

• kloppi25

Todella omaperäistä.

• mummuhiirosesta

Eiköhän se tallainen kokematon pojan nulikka hae äitin korviketta että äiti antaa ruokaa ja rahaa mutta ei ole mitään muuta tekemään kuin juomaan viinaa ja nussiin naisia muuhun ei nykyajan pojan kosseista olekkaan ei kunnolliseen terveeseen parisuhteeseen jossa arvostetaan kaveria eikaveri ole sitä vasten että sitä pidetään aivan käyntikorttina pitää olla tervettä järkeä kiitos

• sinne ne vanhemmat naiset menneet on!!

• Hietas

Missä ne vanhat on, mene alber.com siellä ne kaikki ei kelpaavat naiset on-tarkoittaa vanhat.

• hmmh

taitaapa olla todennäkösempää törmätä johonkin sua kuppaavaan alkolistinaikkoseen.. niitä riittänee ..

• laihat lompsat

aikkas ussein tuosa ikäryhymäsä vappaana pörräävät naiset ovat nime ommaan alkoholiongelmaisia....

• jos iällä ei väliä

niin etsivä löytää onnensa jo Onnelasta tai Cabaresta, ei tarvitse ihan wanhainkotiin asti...sinua reilusti vanhempiahan ovat jo 35 vuotiaat :)

• Onnistuu

Enpä osaa sanoa missä Oulun paikoissa olis korkeat "onnistumisprosentit", mutta jos kehtaat vanhempia daameja tanssittaa niin tanssiravintolat kannattaa käydä katsastamassa. Ja onhan niitä räkälöitä, joissa on naisia jotka varmasti antaa kun tarjoaa pari kaljaa ja hymyilee nätisti. Mutta tuskin kukaan on niin puutteessa, että sellaisiin sotkeentuu.

Kantsii myös käydä kaarlessakin joskus. Itse löysin sieltä pari vuotta sitten mukavan 46v naisen, joka ei todellakaan ollut mikään vaihdevuosien kanssa painiskeleva kiukkupussi tai alkoholisoitunut pubiruusu. Peittosi kyllä kypsällä seksikkyydellään minun ikäiset tiukkaperseiset nirppanokat sata nolla.

• Anonyymi

Ei kai kukaan täyspäinen missään tanssiravintoloissa käy, siellä on jotain elähtäneitä vanhoja juoppoja. Netistä löytyy tietysti, niin kuin kaikki muukin :) Sen verran rajaa tosiaan, että ei mitään ravintolahommia tai humppamusiikkia eikä mitään hömppää vanhan eukon kukkapusero-tekokuituvaatetusta

• paneevaikkasysteriä

kysy villeltä, sillä on kokemusta

• nuorpoika1

Onkos tuo Anna ja Albert vielä olemassa, nämä tämmöset himot ne ei lakkaa, vaan mistäpä löytää tämmösestä nuoresta miehestä kiinnostunut kypsempi nainen?

• löytyy

Eiköhän löytyne Hiirosen vanhainkodista oikein ylikypsiä naisia, käyppä tsekkaamassa sopiva.

• vanhaa köyrinyt

Hiirosen vanhainkoti on paras iskupaikka. Varma saanti.

• Anonyymi

Hiirosen vanhainkoti on muistaakseni 1950 luvulla rakennettu kaukovainion ensimmäinen rakennus.

• moi;)

jos j0oku nyt haluaa niin kerro seuraa ;( halu oi skova ;))))

• aikuinen nainen

Kukaan aikuinen nainen halua enää pojankolppeja jotka eivät tiedä naisesta yhtään mitään!

• Anonyymi

Aikuinen nainen haluatko 54v 178cm 99kg miestä olen sinkku asun Temmes Oulu alueella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuinen nainen haluatko 54v 178cm 99kg miestä olen sinkku asun Temmes Oulu alueella

Hahaha, läski teletappi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaha, läski teletappi

Läski ruma ihminen

• Anonyymi

Jaa oletko oikein tosirakkautta etsimässä?

• Anonyymi

Aloittajan viestistä on jo 11 vuotta, joten nyt on taas tarjonta uudistunut ja vanhat poistuneet valikoimista.

• Anonyymi

Olisipa hauska tietää, miten 11-vuoden jälkeen kävi asiassa aloittajalle?

• Anonyymi

Tässä aloittaja, niin löysin baarista 60-vuotiaan joka delas tossa pari vuotta sitte, rauha hänen muistolleen. Jäin omaisuutta ihan kivasti. Kävin just hakemassa Bentleyn maahantuojalta. Mitens teillä sen parikymppisenne kanssa?

• Anonyymi

Olisinko minä aloittajalle sopiva nainen. Olen 64 167/64 kg, tumma hyvin ruskettunut, hoikkavyötäröinen, rintava, sexypyllyinen. Tykkään huolitella itseäni hyvin m. vahva meikki, pitkät terävät hopeiset kynnet, koruja. Pukeudun mm. tiukkoihin farkkuihin, nahkahousuihin jne. Käytän kokkareita. Olen siisti ja tuoksun hyvältä. Tykkään erikoisesti nuorista miehistä. Enimm olleet 20-25vuotiaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisinko minä aloittajalle sopiva nainen. Olen 64 167/64 kg, tumma hyvin ruskettunut, hoikkavyötäröinen, rintava, sexypyllyinen. Tykkään huolitella itseäni hyvin m. vahva meikki, pitkät terävät hopeiset kynnet, koruja. Pukeudun mm. tiukkoihin farkkuihin, nahkahousuihin jne. Käytän kokkareita. Olen siisti ja tuoksun hyvältä. Tykkään erikoisesti nuorista miehistä. Enimm olleet 20-25vuotiaita.

moi 64v
        täällä sulle nuorimies
        [email protected]
        jutellaan lisää mailitse
        Mathias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moi 64v
        täällä sulle nuorimies
        [email protected]
        jutellaan lisää mailitse
        Mathias

En uskalla tuohon vastata. En halua vielä antaa sähköpostiosoitettani. Oletko hyväkuntoinen mies jotta jaksat olla hyvä tällaiselle kypsälle kokeneelle naiselle. Itse joksulenkkeilen ja olen treenannut salilla joten olen hyväkuntoinen. Nuoret miehet joita minulla on ollut ovat kehuneet minua maasta Taivaaseen. Monipuolisesti kehuneet. Olen ollut leskenä neljä vuotta. Avioliitossa en koskaan pettänyt miestäni. Olen hyvin kunnollinen, perinteisiä hyviä arvoja vaaliva. Nyt vuoden aikana on ollut näitä lyhempiä suhteita kun olen ollut sinkkuna ja parikymppiset on rienanneet että ota upea daami minut yöksi viereesi. Joitakin olen ottanut. Minun oma tyttö on 22 vuotias ja hän onsäilynyt neitsyenä. Ehdota joku paikka missä tavattaisiin nyt vklna. Kyllä minulla tekee miestä mieli kun viikon olen ollut jo puutteessa. Jos olet ok niin yövytään sinut kotonani. Asun Oulussa okt:ssa. Voihan sitä rakastuakin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En uskalla tuohon vastata. En halua vielä antaa sähköpostiosoitettani. Oletko hyväkuntoinen mies jotta jaksat olla hyvä tällaiselle kypsälle kokeneelle naiselle. Itse joksulenkkeilen ja olen treenannut salilla joten olen hyväkuntoinen. Nuoret miehet joita minulla on ollut ovat kehuneet minua maasta Taivaaseen. Monipuolisesti kehuneet. Olen ollut leskenä neljä vuotta. Avioliitossa en koskaan pettänyt miestäni. Olen hyvin kunnollinen, perinteisiä hyviä arvoja vaaliva. Nyt vuoden aikana on ollut näitä lyhempiä suhteita kun olen ollut sinkkuna ja parikymppiset on rienanneet että ota upea daami minut yöksi viereesi. Joitakin olen ottanut. Minun oma tyttö on 22 vuotias ja hän onsäilynyt neitsyenä. Ehdota joku paikka missä tavattaisiin nyt vklna. Kyllä minulla tekee miestä mieli kun viikon olen ollut jo puutteessa. Jos olet ok niin yövytään sinut kotonani. Asun Oulussa okt:ssa. Voihan sitä rakastuakin..

Moi
        Asun helsingissä, olen 21v, sinkku.
        Pitkä ja hoikka ja opiskelen Aalto-yliopistossa
        Mathias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi
        Mathias

Asutkohan.. Kiihotuitko minusta? Olen kyllä kiinnostunut sinusta, ikäsi sopiva ja kun olet hoikka ja älykäs.. Tule joskus tuohon automuseon pihalle niin jutellaan. Tunnet minut kun olen
        kurvikas kimuli ja timmi. Laitan mustat nahkahousut jalkaan. Punaiset korkkarit ja punainen antava kaula-aukkoinen paita päällä. Musta lyhyehkö tukka. Anna vähän tuntomerkkejä itsestäsi. Suukkoja aluksi nuorimies sinulle. Pusu pusu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs suhun pääsis tutustuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi
        Mathias

mitä vittua se aalto-yliopisto tähän kuuluu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sexypylly onko 28v sälli liian vanha sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkös sitä ollaan vapailla markkinoilla

• Anonyymi

Aloittajan kannattaa vain rauhallisesti odottaa karanteenimääräysten loppumista, ja niiden päätyttyä sitten keskittyä näihin, mahdollisesti joihinkin palvelutaloissa vielä hengissä oleviin vanhempiin naisiin. Yleensä nämä vanhemmat naiset liikkuvat hieman hitaamminkin, kuin nuoremmat nopsajalkaiset tytöntylleröt, joita aina saa kaitsea, etteivat sorru vieraisiin.

• Anonyymi

Täällä ne vaan eräät tunnetut jäpikkäät valittelevat ainaista seksin puutettaan.
      Nyt kun kaikki entisenlaiset suuret suvijuhlatkin peruutetaan, niin meno alkaa saada villejä muotoja yltympäriinsä kesemmällä. Siinä Poro-Aslakkien rupsahtaneet poikaystävät/ (emännät) alkaa kiehnätä paremman puutteissaan nuorempia jäpikkäitä mitä irvokkaimmin tavoin. Silloin kaikki nimeltä tunnetutkin pojanklopitkin pääsevät kokemaan kypsempää (lössähtänyttä) lihaa kaikkine aromeineen.
      Tarjotkaa apujanne toinen toisillenne kuten korona-aikoina ohjeistetaan. Vaiko jopa niissä seuroissanne niin ohjeistetaan.
      Toripolliisi seuraa.

• Anonyymi

Oletko IrfaniAbdulHakim?

• Anonyymi

Kuuluu jätkältä härmäläisten toimesta munat jo listityn.

• Anonyymi

Leipä jonosta. Mutta pillua ei ole myytävänä.

• Anonyymi

Mistäs tällänen 19 vähän kokematon nuori miehen alku sais vanhempaa ja kokeneempaa naista. Ollut haaveissa jo viimekesästä asti mutta ei oo ketään tullut vastaan. Tietääkö joku mistä etsiä ja jos vaikka onnistuisikin?

• Anonyymi

Vanhempia iskettäviä naisia on joka paikka täynnä, mutta mistä setämies löytää sellaisia teinityttöjä.

• Anonyymi

Sarkassa käy yksi vanhempi persu-akka.On aivan hemmetin pahasuinen tapaus.Ei taida ketään kiinnostaa mutta siinä voisi aloittajalle olla hänen kaipaamansa ruusu.

• Anonyymi

Etsintä on vielä voimassa. Ennen 40vuotispäivää nt tavoite saada.

• Anonyymi

Suomi on täynnä ennenaikaisesti vanhenneita naisoletettuja, ei ole vaikea löytää.

• Anonyymi

mee vanhainkotiin-ja nauti perinnöstä sitten

• Anonyymi
      UUSI

Vieläkö täälä on vanhempia naisia joita kiinnostaa? ;)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      198
      1756
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      98
      1445
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1245
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1167
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1072
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1038
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70