Tarkistin asian

Facebook

Olet naamakirjan listoilla, minä en, enkä ole ajatellutkaan laittavani profiilia sinne, vaikka kuinka sitä toivot. V***u mitä paskaa. Siellä saisin sinuun yhteyden, vaan empä kehtaa enää vaivautua, eihän sua kiinnostanut ulkoelämässäkään yhteydenpito, vaikken koskaan pakkeja sulta saanutkaan ja kaikki asiat jäi selvittämättä, kiitos sinun! Taitaa minun kiinnostukseni pikkuhiljaa hiipua.

Ei keneltäkään -> ei kenellekään

12

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen..

ihan tutun ja läheisen henkilön vuoksi ,en sun ,,
      ,koska olen itsekin kyllästynyt siihen. joten älä viitti mekastaa ja kyllä ne asiat voidaan sopia jos haluut viellä.

mitään muuta kilttiä en keksi sulle nyt kirjoittaa ...koska olet noin tuhoksissaan jostain mulle.
      vaikka sun syytä se lopulta oli että kaikki jäi kesken.

kaipaan sua ja halitus myös ...vaikka takasin saan varmaan puukkoja enkä suukkoja

• sen..

ihan tutun ja läheisen henkilön vuoksi ,en sun ,,
      ,koska olen itsekin kyllästynyt siihen. joten älä viitti mekastaa ja kyllä ne asiat voidaan sopia jos haluut viellä.

mitään muuta kilttiä en keksi sulle nyt kirjoittaa ...koska olet noin tuhoksissaan jostain mulle.
      vaikka sun syytä se lopulta oli että kaikki jäi kesken.

kaipaan sua ja halitus myös ...vaikka takasin saan varmaan puukkoja enkä suukkoja

• tuli..

viellä tuplana tämän tyhmän uudistuksen vuoksi.

• Facebook

Oon vain miettiny että mikä meni pieleen, onko minussa jotain epäselvää vai minkä v**un takia yhteydenpito ei koskaan päässyt alkamaan. Vai onko syy sinussa, tahdot mutta samaan aikaan et tahdo ja silti tahdot, mutta mitään et aikaiseksi saa, koska et uskalla. Tai sitten erehdyin kiinnostuksestasi, oisit kertonut edes, ettei kiinnosta. Tai sitten viestini ei koskaan tullut sulle perille asti ja saan elää epätietoudessa lopun ikääni. Näyttää menevän tällai, samaa paskaa rataa päivästä päivään.. Luulis asian selvenevän kun sinut näen ulkoelämässä seuraavan kerran, toivottavasti pian eikä 5vuoden päästä, silloin mun elämä on jo eletty..

• sanoa...
        Facebook kirjoitti:

Oon vain miettiny että mikä meni pieleen, onko minussa jotain epäselvää vai minkä v**un takia yhteydenpito ei koskaan päässyt alkamaan. Vai onko syy sinussa, tahdot mutta samaan aikaan et tahdo ja silti tahdot, mutta mitään et aikaiseksi saa, koska et uskalla. Tai sitten erehdyin kiinnostuksestasi, oisit kertonut edes, ettei kiinnosta. Tai sitten viestini ei koskaan tullut sulle perille asti ja saan elää epätietoudessa lopun ikääni. Näyttää menevän tällai, samaa paskaa rataa päivästä päivään.. Luulis asian selvenevän kun sinut näen ulkoelämässä seuraavan kerran, toivottavasti pian eikä 5vuoden päästä, silloin mun elämä on jo eletty..

mutta ei tule sitä toista kertaa ,kun ei ole tullut sitä ensimmäistäkään (oikeaa)kohtaamista viellä ,joten vaikka nyt meni näin ..älä ole vastaa ainakaan kovin vihaisesti ,koska en pidä ihmisestä joka syylistää jostain tyhjästä.

• viestisi
        Facebook kirjoitti:

tullut perille, ainakaan minulle.
        Parasta mitä ikinä oon kokenut, olet sinä. Miksi luulisit, että ihan huvin vuoksi vain sinut haluaisin menettää. Ei pidä paikkaansa.

• olekkaan mikään

tunnekirja. Siellä on nisset ja nasset ja kumminkaiman tutut. :)

Älä nyt siitä suutu.

• sä kuvittelet

että facebook on jokin treffipalsta? Haloo. Siellä jutellaan sukulaisten ja kavereitten kanssa.. kukaan ei sinne pelkästään sitä varten profiilia tee, että toivoisi juuri sinun sinne menevän yhteyttä pitämään. Menet, jos haluat ja jätät menemättä, jos et halua. Ei keneltäkään -> sulle.

• Jape*

Facebook ON myös treffipaikka ja paljon muuta...

• sulle vaan, multa

Tuskin kukaan sua Facebookiin toivoo, ellet kerta ole saanut liittymiskutsua keneltäkään.

Naamakirjassa saat yhteyden vain niihin ihmisiin, jotka haluavat olla sinuun yhteydessä, kenenkään frendi ei tarvitse väkisin olla sielläkään.

• sivusta..

jos hän menisi sinne, tekisi profiilin ja lähettäisi itse niitä liittymiskutsuja muille ja huomaisi pian, että on oikein toivottu sinne. Perkele tartte aina sormi perseessä odottaa, että kutsutaan, joskus voi olla itse se kutsuja.

• mieltä........
        sivusta.. kirjoitti:

jos hän menisi sinne, tekisi profiilin ja lähettäisi itse niitä liittymiskutsuja muille ja huomaisi pian, että on oikein toivottu sinne. Perkele tartte aina sormi perseessä odottaa, että kutsutaan, joskus voi olla itse se kutsuja.

Ehkä sitä kannattaisi ap:n tehdä juuri nuin, jotta ottaa asiasta selvää luulottelun sijaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3231
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57