Onko Porissa hallia tai paikkaa, missä voi itse pestä ja imutoida auton?
Auton pesu ja imurointi paikka
15
7394
Vastaukset
- tai tyttöystävä
Olen aina sanonut, että naisen paikka on imurin varressa!
Anna naisen imeä!- tosi hauskaa!
"Olen aina sanonut, että naisen paikka on imurin varressa!
Anna naisen imeä!"
hah haa! tosi hauskaa! - joku
Ei ole selvää onko kyseessä nainen vai mies. Typereitä ihmisiä on aina liikkeellä, jotka ei osaa olla asiallisia.
- noi immeiset
jotka ei osaa kirjoittaa...
- automies-
satakunnankadun wash king. siellä voi myös pestä itse ja imuroida.
- totta tosiaan
Olisin myös kiinnostunut kuulemaan löytyykö Porista TI-hallia, jos löytyy niin mistä ja minkälaisella varustelulla.
- Käyty on
Wash King on ihan asiallinen. Imuri on pihalla, joskin imurin suukappale voisi olla parempi. Toimii poleteilla joita voi lunastaa kassalta.
- auto puhtaaksi
Wash King on automaatti pesu.
Etsin sellaista ti-pesupaikkaa Tietoa kaivataan.
ps.lisävalojen takia en voi käyttää harjapesua ja harjaton jättää likaiseksi- mimmoneseo
mimmoset lisävalot ei kestä harjapesua?
- tyytyväinen autoilij
porissa vanhaa citymarkettia vastapäätä autopesula tanninen, pesu imurointi ja kuivaus =hyvä ja puhdas jälki ,sekä osaavat miehet ja hinta on 15e kuka viitsii
itse alkaa pesee/ WASH KING kalliimpi itse joutuu kuivaamaan ja auto ei tule puhtaaksi jos on todella likainen n 100pesu wash kingllä..
nyt ihan tannisen käsinpesussa käyn hyvä ja halpa, eli nyt vakiasiakas !! - Arttu007
Porin kaupunki on aivan Paskaaaaa ei ole yhtään sellainen paikka muissa kaupungeissa on mut silti porissa kauhea ihmiset ja vittun paikka tuu Tampereella auton itsepalvelupesula 2 euroa kahden tunnin aikana
- juppi58755
Paikan nimeä ne tiedä mutta hieman ulvilasta helsinkiin päin on iso punainenrakennus vasemmalla jonka seinässä on ilmoitus TI hallista eli toimii niissä tiloissa.
- 111qw
ei ole..taas näitä höpö juttuja.. ihmisiä juoksutetaan aivan turhaan
- löytynee
Ulvilan Nesteel on ti-halli..
- Hoi!
Vie kaaras Väinölään Latokartanontien parkkikselle yöksi niin aamulla mannet on putsannut autosi täydellisesti ja vieläpä ilman maksua!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802