Tiktak tuskin palaa enään

Terve mieli

Sen verran Petra on julkisuudessa asiasta monta kertaa todennut. Samaa voidaan aistia Empun suunnalta, omat musajutut vievät.

Toki varmaan jos joku lyö ison tukun seteleitä pöytään, niin voi mieli muuttua, ja varsinkin jos molempien sooloilut kusevat käsiin.

Ikä tosin taitaa jo tehdä työtä, he eivät enää ole nuoria tyttöjä, vaan nuoria naisia, ikää jo n 24 v. keskimäärin, eli nuo teinibiisit alkavat kuulostamaan korneilta tuon ikäisten suusta, puhumattakaan siitä, että vanhenevat koko ajan, notta silleen

2

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten tietsu korjataan..

niin eivät palaa.Miksi suotta kun huipulta lopettivat...

Hyvä Tiksut !

• TikTakFani

Nuoriahan ovat vielä. Ei 24v oo mikään vanha eikä edes 30v ole vanha.
      Ei se mikään mahdoton juttu ole että saattaisivat vielä palata.
      Ärsyttää kun kaikki tuntuu sen niin varmaksi tietävän mukamas.
      Mä en ainakaan ole luopunut toivosta sen suhteen että TikTak palaisi vielä.
      Sillä onhan TikTak lempibändini ja jaksan vieläkin toivoa että palaisivat.
      Ja eikä ne mitään pelkkää teinihömppää ole ne TikTakin kappaleet vaan paljon enemmän.
      Mäkin kuuntelen niitä vieläkin vaikka oon 24v ja tunnen mäkin itseni nuoreksi,
      ja tapahtuuhan elämässä pikkisen oudompiakin asioita kuin se että joku pitkään yhdessä soittanut bändi tekisi paluun.
      Sehän olisi ymmärrettävää jos vielä joku päivä palaisivat. Ja voisihan he tehdä vähän eri tyylistä musaa jos vielä joskus palaavat.
      Ja TikTakin musa on ihanan kevyttä ja huoletonta kuunneltavaa eikä mitään pelkkää teinihömppää.
      Maailmassa saisi olla enemmänkin juuri sellaista musaa.
      Mutta selvähän se että mikään bändi ei tule yltämään vanhan kunnon TikTakin tasolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      133
      4859
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3296
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2654
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2241
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1771
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1709
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1526
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1500
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1221
    Aihe