pitäneet Juicen tuotannossa? Yleensä kysellään vain niitä suosikkibiisejä. Itellä on Juicen alkupään tuotanto Napoleonin mopo-tyyppisine renkutuksineen, joissa oli toki nokkela sanoitus mutta muuten ei jaksanut montaa kertaa kuunnella. Myös Mussoliini perusdiini-biisiä en välittänyt kuunnella. Mutta aika vähänhän näitä ei-kuunneltavia biisejä Juicella oli.
biisi josta ette
12
973
Vastaukset
- Afroditen_poika
Coitus Intin aikaisista biiseistä itse asiassa suurin osa on sellaisia, mitä harvemmin jaksan kuunnella. Poikkeuksena helmet kuten Per Vers, runoilija ja Jeesus pelastaa. Jotenkin musisointi kuulostaa niissä huonolta eikä kaikkien biisien sanatkaan oikein iske.
Myöhemmässä tuotannossa on jotain yksittäisiä biisejä joista en tykkää. Ainakin tulee mieleen Daisarit, Naaras, Jumala ja Mene mäkeen. - vanha veikko
I'm A Woman, You're A Woman
Lahtikaupungin rullaluistelijat -levyltä. Itse asiassa tuolla levyllä on vain pari biisiä, joita kestän kuunnella useammin: snadisti sadisti ja erityisesti päätösbiisi Lahti.
Ja toinen kökkölevy on Kuusessa ollaan, jota en kyllä viitsi kuunnella edes jouluna. Silläkin on ainoastaan muutama kuunneltava biisi.
Sitten Ajan henki-levyn nimibiisi ei sytytä enää. Eikä sytytä pyromaani palaa rikospaikalle-levyn välispiikitkään.- Jyri-C.Ukkonen
Onhan noin laajassa tuotannossa väkisinkin sellaista, mistä fanikaan ei erityisemmin pidä.
Mulle Juicen tuotanto on vähän kuin pyramidi: huipulla on Grand Slam-ajanjakso, johon osuu eniten tykkään-merkintöjä. Siitä molempiin suuntiin fanitusbiisit harvenevat. Coitus Intin ajoilta löytyy vain muutama ja 'Kiveä ja sämpylää'-albumin jälkeiseltä ajalta vielä vähemmän. Silti arvostan tuotantoa kokonaisuutena niin että olen valmis antamaan yleisarvosanan sieltä pyramidin huipun tasolta.
- Luuraaja
Varhainen Demonauha Kaikki paskoja siltä levyltä sekä välikausitakki jossa vain kaks hyvää ja Concerto Grosso jossa mulkut yrittää matkia Juicea sekä nämä lähes kaikki seksi laulut eivät iske
- juhky
että keskivaiheessa oli parhaimmat biisit ja sit alku- ja loppuvaiheessa oli sekalaista tuonantoa, johon mahtui hyviä mutta myös huonoja
- ffffffffffffffffff
Emme mistään, Juise on huono. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
- No name
Kuvanveistäjä Wäinö Aaltonen-vainaa sanoi kerran, että paljon on tehty ja paljon paskaakin. Samaa voi sanoa Juicestakin. Kyllä noin laajassa tuotannossa on tottakai floppejakin.
Minuakaan eivät viehätä Napoleonin mopo ja Einarin polkupyörä. Melodia samanlaista rynkytystä eikä lyriikassakaan kehumista ole - Luukkonen89
Nostan yli 7 vuotta vanhaa ketjua, mutta menköön.
Juicen huumoribiisi-osastolta löytyy näitä kerran kuunneltavia renkutuksia aika paljon.
Einarin polkupyörä ja sen variaatiot nyt lähinnä tulee mieleen.
Myös 2000-luvun tuotannosta löytyy sitä mitäänsanomatonta settiä. Tuntuu, että runsas alkoholinkäyttö tylsytti Juicen kynänterää loppua kohti aika tavalla. Esim. Vaiti, aivan hiljaa-levyltä en montaa sellaista biisiä löydä, joita palaisi kuuntelemaan uudelleen ja uudelleen.
Toki tässä on myös se, että kun Juicen tuotanto kuvaa kattavasti kaikkea, niin tietenkin aihelähteet alkoivat ehtymään jossain kohtaa. Niistä asioista voi kertoa eritavalla, mutta ne on jo käsitelty.
Mutta kuten jo aiemmin on mainittu, niin tottakai satoja biisejä kattavaan tuotantoon mahtuu kuraakin jonkin verran. Sellaista, jota ei välttämättä olisi tarvinnut julkaista.
Kaikenkaikkiaan, ne Juicen biisit joille annan huonon tai keskinkertaisen arvosanan on laskettavissa sormillani ja varpaillani, sekä niiden syylillä. - Ville_Nääsi
Sellaista ei olekaan. Kaikki on rasvassa paistettua kultaa.
1.Mikä hätänä(aivokuolema, kömpelö biisi teknisesti)
2.Paskaa(kömpelö biisi)
3.Sunnuntailapsi(tylsä, pitkäveteinen myös, joten se korostaa vielä lisää biisin tylsyyttä)
4.Patarouva ja herttakuningas
5.Elämänura(kääk ou nou voi ei aivokuolema kun tätä kuuntelee XD)- shitler
Aika törkyä puhua jostakin "rakkauden ammattilaisesta" - tässähän kehutaan jotakin prostuoitua!
Teennäinen sanoitussaippua taas,. - JUICEDIGGARI
LAHTI. EI OO AUENNU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882