Onko oikein että tuvassa nostetaan sängyt ylösalaisin, heitetään lakanat ja päiväpeitteet roskikseen ja irrotetaan ovi? Voiko siitä tehdä valituksen?
Punkan ja tuvan räjäyttäminen
7
1519
Vastaukset
- kapiukko
Asiatontahan tuo on,jos tuvassa/punkassa on huomautettavaa on esimiehellä oikeus nostaa esim.pinkan virheellistä kulmaa ja käskeä korjaamaan.
Asiasta voi huomauttaa esimiehelle ja tarvittaessa menee vaikka päälikön/yksikköupseerin juttusille. - tykkimies/104
Joo, on tuo kyllä perseestä. Meilläki muutammalla lähti koko punkka rj tupaan ja sai noutaa täydellisellä toimisto käyttäytymisellä.
Jossakin oli viety ovikin kun oli jäänyt järjestymisen jälkeen ovi raolleen =)
Mutta se loppuu viimeistään p kauden jälkeen.
Tietysti paras konsti on tehdä särmä punkka ja pistää ovi lähtiessä kiinni. - kersantti Vesa
... särmällä punkallahan sitä soditaan! Voi pyhä yksinkertaisuus jos ja kun kertomiasi juttuja tehdään. Missä on terve järki ja suhteellisuudentaju?
- LOGI
Pidetäänkö alokastuvan nurkasta löytyneelle villakoiralle enää juhlallisia hautajaisia? Muistopuheineen ja virsineen! Tilaisuudet olivat ikimuistettavia.
- Res. Ylik
Kuuluu armeijan käymiseen tuo räjäyttely. Mitäs tuosta, pikkujuttu. Voit valittaa mutta kannattaako se. Petaa vain uudestaan.
- Sieg Heil
EI NYKYÄÄN SALLITTUA ENÄÄ!!
Toki saa valittaa.
Kulmista saa pedin lakanan ottaa pois, vaan ei kokonaan tai heittää ylösalaisin.- queer
Sadismista on kysymys ja se miellyttää aina jotakuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214