En o koskaan ollut humalassa, en ole nähnyt ketään tuttua juopuneena, en tunne ketään alkoholistia, eikä minulla ole ensi eikä toisen käden tietoa siitä, mitä on "krapula". Juomisesta ylipäätänsä tulee pissahätä, juon jotain ihan vaan kun on pakko. Hyvän maun saa suuhunsa syömisestä, miksi litkiä jotain? Kertokaa minulle.
miksi joku juo, vielä humaltuu?
7
1010
Vastaukset
- koska kun
FEELS GOOD MAN
- "koko vkl kännissä
Kännissä on helvetin kivaa ja nousuhumalassa rakastat koko maailmaa. Nyt hopi hoplaa Alkoon ja pari vinkkupulloa hankintaan ja vedät ne ekat kännit: Ne ne vasta siistit onkin!
- miemiemieoo
Ja jotkut pitävät siitä tunteesta, kun estot menee ja voi tehdä ja sanoa mitä haluaa.
Onhan se ihan kivaa mutta se krapula, oi oi- öööh..
mitä saa myöhemmin katua.
- Jaaha$
Eikö olisi järkevämpää paneutua niihin estoihin, että mistä ne on syntyneet? Koska eiväthän estot ole luonnollisia. Me ollaan luonnostamme vapaita olemaan ja tekemään mitä huvittaa. Luonnotonta on pyrkiä takaisin tuohon tilaan käyttämällä alkoholin kaltaista myrkkyä.
- eihajuakaan
Selitäppä henkilölle, joka ei ole jotain tai mitään näistä koskaan kokenut, että miltä se tuntuu:
Rakkaus
Iloisuus
Se tunne joka tulee kun meinaat ottaa kaukosäätimen siitä sohvan käsinojalta käteesi, mutta kätesi hamuaakin ilmaa kun säädin ei olekkaan siinä vaikka juuri sekunti sitten sen siihen pistit...
Millä ihmeellä jonkun tunteen tai olotilan selittää ihmiselle joka ei ole itse sitä kokenut? - r-aksu
pakko nostaa tää esille, koska omasta mielestä parhaat kännit irtoaa marinolilla. viime viikonloppuna join juuri tuota "vaaleanpunaista pantteria" eikä siitä vittu tule edes krapulaa, mulle ainaskaa.. onhan se aika rappio meininkiä, ja naisia ei kannata ryyppypäivänä edes lähestyä, ku haisee niin tentulle. se haju pysyy sitte koko sen ryyppypäivän, ja sitä seuraavanki. joten krapulapäivänä ei kannata mennä töihin, hitaat liikkeet, ja paskan haju herättävät huomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408