BON LIFE/LOMBARD

VAROKAA

LOMBARD vakuutusyhtiö on sanonut sopimuksensa irti Bon lfen KANSSA, siirtävät asiakkaansa Aleksandria pankkiiriliikkeeseen.

9

1493

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häh?

      Voiko hoito enään huonontua jos vaihtaa Bon:n A:han? A haluaa siirtää Lombardit Skandian säästövakuutuksiin, sitäkö on varottava?

    • menee

      kuka tietää, jos en haluakkaan sijoitustani aleksandrian hoiviin, vaan valitsen esim mandaatumin, käykö se

      • ei se käy

        Et voi valita Mantaa, sillä manta ei toimi Lombsan kanssa. Antaisitko sinä vakuutusyhtiönä asiakkaasi kilpailijan hoitoon? Sinne siirrettäväksi sopivan paikan tullen?
        Mutta voit valita A:n hoitamaan vakuutustasi ja jättää varat hoitoon FIM:lle, vaikka niitä varmasti yritetään väkisin puhua sieltä pois Gyltsille, jossa on se tunnetusti Suomen paras varainhoito. Lopputulos on ettei A tienaa mitään eikä myöskään hoida mitään jatkossa.


    • kekkulikakkula

      Asiakas saa ihan itse siirtää mihin haluaa mutta alexandria on ainoalombardin asiamies joka huolii pieniä lombardin lippejä sun muuta silppua hoitoon. Eli alehandriaan menee pikkupaska ja isot vakuutukset ohjautuvat muualle.

      Jo tietosuoja estää lombardia antamasta asiakkaiden tietoja kenellekään yhteistyökumppanilleen vaan homma toimii siten että L lähettää kirjeen asiakkalle ja asiakas toimii itse.

      Kannattanee siirtää vakuutuksensa hoito suoraan FIMille koska bonin tekemissä malleissa on lähes poikkeuksetta varainhoitajana FIM ja heillä on nykyään toimiluvat ja sopparit Lombardin vakuutuksen hoitamiseen.

      • kekkulikakkula

        hehheh, tässä kukin voi todeta mihin kategoriaan kuuluu...

        Paskat ja pienet alexandriaan

        Isommat FIMiin

        muahhah


      • purku kannattaa

        sopimuksen purku kannattaa myöskin tarkistaa.


    • lombardin logo

      ei oltu vielä poistettu ainakaan eilen, ihmettelin vaan.

      • täysin

        älyvapaa siirtää mitään Alexandriaan hoitoon. Hupi lafka ostanut itselleen Ratalta "pankkiiriliike" -nimen olematta kuitenkaan mikään pankkiiriliike. Yksityisessä omistuksessa oleva Oyj, mikä vain ja ainoastaan tarkoittaa että on eri summa osakepääomassa kuin normaali Oy:ssä, ei tarkoita siis sitä A:n osakkeet ovat julkisesti noteerattuja papereita. laittoivat kai siksi, että ihmiset luulisivat että yhtiö on pörssinoteerattu ja paremmin valvottu. Harhaanjohtavaa? Huhhhhuuuuhhhhhuuuuhhhaahhhaaaahhhhaaaaaaaa. Varokaa.

        Nimim. Siellä töissä ollut


      • firmaa joka konkan
        täysin kirjoitti:

        älyvapaa siirtää mitään Alexandriaan hoitoon. Hupi lafka ostanut itselleen Ratalta "pankkiiriliike" -nimen olematta kuitenkaan mikään pankkiiriliike. Yksityisessä omistuksessa oleva Oyj, mikä vain ja ainoastaan tarkoittaa että on eri summa osakepääomassa kuin normaali Oy:ssä, ei tarkoita siis sitä A:n osakkeet ovat julkisesti noteerattuja papereita. laittoivat kai siksi, että ihmiset luulisivat että yhtiö on pörssinoteerattu ja paremmin valvottu. Harhaanjohtavaa? Huhhhhuuuuhhhhhuuuuhhhaahhhaaaahhhhaaaaaaaa. Varokaa.

        Nimim. Siellä töissä ollut

        partaalla ja jengi häipynyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe