Kaverin valmistujaiset

Naitu

Oltiin kaverin valmistujaisia viettämässä ja lähdimme suuntaamaan baariin illalla. Pari hyvännäköistä miestä, Mikko ja Sami (nimet muutettu), tarjosivat meille juotavaa melkein koko illan. Loppu illasta he pyysivät meitä jatkoille Mikon luokse ja ajattelimme että voitais lähteäkin kun ei kerta väsyttänytkään. Mutta taksi jonossa sitten kaverilleni tuli huono olo ja hän sanoi lähtevänsä kotiin, lähdin sitten yksin näiden miesten mukaan.

Pääsimme Mikon luokse niin hän teki meille kaikille viinapaukut. Kuuntelimme musiikkia ja juttelimme. Yhdessä vaiheessa kun tulin vessasta nämä miehet istuivat vierekkäin sohvalla, Sami veti mut hänen syliinsä istumaan hajareisin. Hän veti mut ihan lähelle häntä ja suuteli, pikku hiljaa hänen kätensä siirtyi rinnalleni ja puristeli sitä. Jonkin aikaa siinä suudellessamme tunsin sormet hameeni alla, siirtäen alushousujani ja alkavan hieroa pilluani. Se oli Mikko. Sami otti pakaroistani kiinni, levitti rakoani ja silloin Mikko työnsi syvälle sormensa. Minulta pääsi pieni inahdus. Mikko runkkasi kovemmin ja kovemmin pilluani ja Sami veti toppini alemmas ja alkoi imemään rintojani. Pian Mikko nousi viereltämme ja laskeutui polvilleen taakseni, nosti takapuoltani ja työnsi kielensä pilluuni. Hän pyöritti kieltään kiihkeästi ja minusta tuntui että laukean kohta, mutta hän ehti lopettaa ennen sitä. Sami ja Minä nousimme sohvalta ylös, he riisuivat itsensä ja minä itseni. Sami tuli lähelle mua takapäin ja tunsin takapuolessani kovan kyrvän ja se sai mut enemmän kiihottumaan. Sami käänsit mut ja työnsi pöytää vasten, otti jaloistani kiinni ja nosti pöydälle. Hän avasi reiteni ja veti itsensä ihan muhun kiinni ja sanoi ”nyt mä panen sulta tajun pois”. Hän työnsi kyrpänsä rajulla vedolla sisääni ja alkoi panna mua kovaan. Pyysin että hän lopettaisi koska minuun alkoi sattua, hän jatkoi vähän aikaa ja nosti mut pöydältä pois. Menimme lattialle ja Sami pyys mua polvilleen, menin ja silloin hän otti takapuolestani kiinni ja alkoi naida kovaan mua takaanpäi. Mikko tuli mun eteen istumaan ja levitti jalkansa ja siirtyi vielä lähemmäs ja alkoi runkkaamaan ihan naamani edessä. Naiminen alkoi tuntumaan jo liiankin hyvältä ja toivoin että se ei loppuisi ikinä. Otin Mikon kyrvän suuhuni, se oli todella paksu. Ajattelin että tuota kun vielä saisi… Sami jatkoi vain naimista ja hänen hengityksensä kiihtyi ja kiihtyi ja lopulta työnsi kovaan oikein syvälle ja laukesi sisääni.

Mikko otti kyrpänsä suustani pois ja nousi ja sanoi ”nyt on minun vuoroni”.
Mikko nosti mut seisomaan ja työnsi seinää vasten, nosti toisen jalkani vyötärölleen ja työnsi paksun kullinsa sisääni. Muutaman työnnön jälkeen laukesin mahtavaan orgasmiin ja hetken päästä Mikkokin laukes.

Sillä välin kun me Mikon kanssa panimme niin Sami oli laittanut saunan päälle, otimme siinä vielä pari paukkua ja saunoimme ja menimme nukkumaan.
Aamulla kun heräsin niin puin päälleni ja lähdin hiljaa kotiin.

1

9341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naainen

      Ihan kiva tarina mutta tietyistä jutuista päätellen taitaa kuitenkin olla miehen kirjoittama?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe