mounlex alias nicotinell.
Sepustaa omituisia höpinöitä huonolla äidinkielellä ja kun kukaan ei jaksa niitä lukea, arvottaa itse omat kiroituksensa huippun ja nykii niitä jatkuvasti esiin.
Muovitonntujen Tampio-alalluokkaa.
Palstan uusin
17
175
Vastaukset
- Osui ja upposi!
>:-(
- lukia
os 3 päiväkirja on tään sivun helmejä niissä on jotain niin hyvää ja nauraakkin saa odotan niitä joka päivä ja ollut huuhaan puhtainpia sivuja mutta nyt on sinnekkin pesiintynyt joitain paskapäitä mutta se kateus tekee sinulekkin hallaa kun sinua ei enään huomata mutta jokainen tietää kuka sä oot.lukiat ei vähene yritäppä sinä mitä vain kupsahat omaan kuoppaan ja eihän sinun tarvitse avata koko sivua jos ei kiinosta.
- janiseni
se ite vastasit omaan aloitukseen oot aika läpinäkyvä.laita se toinen kone auki niin saat hupii itsellesi saat olla veeran kanssa ja jutella ja vastata itsellesi hahaaaa sekin tiedetään.mikä sun seuraava siirto on ?
- soramonttu
naapurista meennääkö uudestaan leikkiin soramontulle?????
- paljasti sinut
jani 31 siellä urputtaa ääliö
- nitropurkki
jani31 ota nyt lääkkeesi minäkin otin jo ja jään odottaan iltaa ja t3 kirjoitusta ja osasto 3 :sen kirjoittaja on rehellisesti ilmoittanut kun on vaihtanut nimeä sinulta ne on vain jääneet sanomatta ei silti ei niitä kaivatakkaan
- ole toni
KÄYTTÄÄ kirjoitti:
PELLE SANAA!
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8183624/38121247
TONI TAAS ASIALLA!vaan jani 31 viittaan erääseen viestiin tällä sivulla kun joku teki aloitteen kelle miehelle lähettää pilkullisesta kankaasta tehdyn mekon ja siitä sai kimmokkeen että teki tään aloituksen joten jani 31 on asialla .
- vakkari
no niin ajattelin samaa paskapää jani 31 yrittää mustamaalata toisia mutta lukioita ei kiinosta toin väitteet.jani 31 ei sillä ole kaikki kohillaan.
- naapurisi kemistä
onko niissä os3 kirjoituksissa jotain sinulle niin läheistä että olet vittuuntunut jos niin on ei voi muuta kun valittaa mua naurattaa
- mistä sä
voit tietää ettei niitä lueta jokainen lukee jos haluaa ei sinun tarvitse sitä tulla tänne toitottaan vain kertooko ne sinusta ?????minä ainakin luen joka kerta kun ne tulevat sivulle ja sille sinä et voi mitään .
- palstan kärkipäätä!
Ottaen huomioon aiheuttamanne alennustilan Huuhaalla! Kieliasulla ei ole merkitystä, kun on sisältöä. Hän edes viitsii kirjoittaa.
Kateelliset vaan leukojaan lonksuttaa, koska ei itse osaa ajatuksistaan mitään kelvollista tekstiä luoda. Vai osaatko? Laita malliksi jotain omaa, äläkä märise joutavia?
Ei taida olla tarvittavia avuja, mutta kun korvaasi näyttää taskulampulla valoa, loistaa kirkas valokiila toisesta korvasta. >:)- uskollinen lukia
olen täysin samaa mieltä niissä on lukemista ja tuottavat hymyn naamalle
- mounlex
..kaikille mielipiteistä.
- Yksi kaikkien puolesta
Kerro nyt ihmeessä, mikä sinua vaivaa? Sun provoihisi on kyllästyneet ihan kaikki, jopa peilikuvasikin. Jo luulet olevasi nokkela ja vitsikäs niin pieleen menee. Voisitko millään rauhoittua? Ei täältä löydy syytä sun pahaan oloosi, ei todellakaan. Rauhoitu edes kesäksi. Syö vaikka joka päivä jätskiä ja menekavereiden kanssa terassille limulle tai jotain. Älä katkeroidu sinne päätteen ääreen. Mukavaa kesää kuitenkin. Lopeta jo ok?
sun puskiksen suosion jotenkin :=)
et osaa muuta kuin puuttua kirjoitustaidon oikeellisuuteen?
tjn- sinä itse, koska
et muuhun viestintään kykene? >://
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61037- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784