Olen 52v nainen ja kuumia aaltoja ollut nyt säännöllisesti n. puoli vuotta. Samalla alkoi pikkuhiljaa jalkojen väsyminen. Jos istun puolikin tuntia paikallaan tai liikun tunnin, niin jalat menevät ikään kuin kipeiksi ja tuntuvat raskailta. Hieronta ja ylös nostaminen auttaa hetkeksi, kuten Hirudoid Forte.
Onko teillä muilla samoja vaivoja? Mikä on auttanut? Ja mistähän tuo johtuu? Ei kai estrogeenin väheneminen kaikkeen syy ole? Olen syönyt nyt jonkin aikaa magnesiumia, mutta eipä juuri auta. Kertokaa, mistä olette avun saaneet, kiitos!
Onko kenellä kokemusta Antistrax-nimisestä aineesta?
Raskaat jalat
5
2209
Vastaukset
- beroliina
johon käytettiin lumbaalia spinalanesteesia (nukutusta selkärankaan pistämällä)?
Siitä voi saada raskaat jalat ym.
Sitten voisit katsoa netistä hemokrotoosi, joka ilmenee naisilla usein vaihdevuosien jälkeen. Siitä on monenlaista haittaa, mutta helppo hoitaa: antamalla verta. Onko maksa-arvot korkealla, samoin ferritiini?- aloittaja
Kiitos, ei ole ollut nukutuksia eikä mitään leikkauksia 20 vuoteen. Eikä myöskään ole mitään lääkitystä tai sairautta, eikä vaihdevuosista muuta vaivaa kuin nuo aallot ja tämä jalkojen väsyminen ja kipuilu.
Tuon hemakromatoosin (noin oli kirj.) katsoin. Käyn säännöllisesti verenluovutuksessa. Nuo ferritiiniarvothan voivat olla alhaalla,vaikka hemoglobiini näyttäisi korkeaa, näin ymmärsin. Pitää mennä tutkituttamaan kaikki mahd. arvot, on hankala liikkua kun heti jalat väsyvät. En käytä alkoholia enkä polta.
- Antistaxia
Minulla auttoi heti!
- löysin netistä
juuri tuon Antistaxin, olen noin viikon käyttänyt ja huomaan, että helpottaa. Ostin sekä kapseleita että geeliä ja geeliä käytän noin kolme kertaa päivässä. Tuntuu todella olevan hyvä tuote, eikä mitään sivuvaikutuksia. Ihanaa, voi nauttia lenkeistä kohta taas kunnolla!
- aloittajalta
löysin netistä kirjoitti:
juuri tuon Antistaxin, olen noin viikon käyttänyt ja huomaan, että helpottaa. Ostin sekä kapseleita että geeliä ja geeliä käytän noin kolme kertaa päivässä. Tuntuu todella olevan hyvä tuote, eikä mitään sivuvaikutuksia. Ihanaa, voi nauttia lenkeistä kohta taas kunnolla!
ja eka viestissä juuri olisi pitänyt olla Antistax, kirjoitin väärin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053143GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521065Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!321007- 67868
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24811