Tarja vierailee Rata Blancan

Raemyrsky

19

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonttu

      on isolla stadionilla
      juutuubeja odotellessa ;))

    • niiitä tuubeja ois
      • tunnelmaa jee

        kyllä jää NW toiseksi ja muutes paljonkohan tuonne mahtuu yleisöä?


      • Raemyrsky

      • upealta kuulostaa
        Raemyrsky kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=levozYg1IDA&feature=channel


        Sanoja ei tarvita!

        ja pakko laittaa vielä yks clippi samasta aiheesta, missä tuo Tarjan laulu pääsee vieläkin paremmin oikeuksiinsa:

        http://www.youtube.com/watch?v=-fOa61e2nDs&feature=related

        Tosiaan tuosta konsertistahan julkaistaan myös DVD.

        Ja vastauksena siihen kysymykseen paljonko tuonne mahtuu väkeä nii sehän tieto löytyy:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Luna_Park,_Buenos_Aires

        eli tuollaiset 8000 henkeä tuntus vetävän (Buenos Airesin "Hartwall" :) ) ja täys tupahan tuolla on ollut.


      • Kuupuisto
        upealta kuulostaa kirjoitti:

        ja pakko laittaa vielä yks clippi samasta aiheesta, missä tuo Tarjan laulu pääsee vieläkin paremmin oikeuksiinsa:

        http://www.youtube.com/watch?v=-fOa61e2nDs&feature=related

        Tosiaan tuosta konsertistahan julkaistaan myös DVD.

        Ja vastauksena siihen kysymykseen paljonko tuonne mahtuu väkeä nii sehän tieto löytyy:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Luna_Park,_Buenos_Aires

        eli tuollaiset 8000 henkeä tuntus vetävän (Buenos Airesin "Hartwall" :) ) ja täys tupahan tuolla on ollut.

        Tarjahan on blogimerkintojensä mukaan pohtinut sitä, minkä coverin tekee seuraavalle levylleen. Tämä olisi aivan m i e l e t t ö m ä n upea. Ja jos Tarja tekee tämän, niin toivottavasti hän antaa mennä sen levyllä samalla tunteella kuin mikä tässä vedossa on.

        Kertakaikkiaan upea veto ja bändikin soittaa aivan kuin trassissa.


      • Syeira

      • tuumailija niii
        Syeira kirjoitti:

        No nyt se sitten meni raiskaamaan yhden maailman upeimmista biiseistä.

        on suomalainen perussynti ja katselin juutuubi pätkiä sauna open airista niin Marco ei muistanut edes Islanderin sanoja oli niin huippeluksissa


      • mitään muuta
        Syeira kirjoitti:

        No nyt se sitten meni raiskaamaan yhden maailman upeimmista biiseistä.

        harrastusta kun kulkea joka foorumilla Tarjaa dissaamassa?. Eikai siinä muuta mutta se vaan antaa susta aika idioottimaisen kuvan. No kukin tavallaan harrastus tietysti tuoki.


      • Syeira
        mitään muuta kirjoitti:

        harrastusta kun kulkea joka foorumilla Tarjaa dissaamassa?. Eikai siinä muuta mutta se vaan antaa susta aika idioottimaisen kuvan. No kukin tavallaan harrastus tietysti tuoki.

        Ja millähän kaikilla foorumeilla kuljeskelen? Ainoat mihin kirjoittelen on Suomi24 ja Nightwish:n kotisivut. Luen useita muitakin, mutta en ole niihin kommentoinut mitään Tarjasta, Nightwish:sta tai muistakaan artisteista. Usein kyllä tekisi mieleni kun jotkut idioottimaiset (lue: menee jo sairauden puolelle) Tarja fanaatikot haukkuvat esim. Anettea täysin epäoleellisista asioista.
        Olen digannut Deep Purplea yli 30-vuotta ja kyseinen biisi on heidän parhaimmistoaan. Se, että pystyy laulamaan korkealta ja kovaa, ei tarkoita sitä, että kappale sopii artistille. Tämä on hyvä esimerkki. Kun nyt olet niin tarkasti seurannut joka foorumilla tapahtuvaa Tarjan dissaamistani niin muistat varmaan kirjoitukseni, jossa toivoin Tarjan löytävän oman tyylinsä.


      • fani minäkin
        Syeira kirjoitti:

        Ja millähän kaikilla foorumeilla kuljeskelen? Ainoat mihin kirjoittelen on Suomi24 ja Nightwish:n kotisivut. Luen useita muitakin, mutta en ole niihin kommentoinut mitään Tarjasta, Nightwish:sta tai muistakaan artisteista. Usein kyllä tekisi mieleni kun jotkut idioottimaiset (lue: menee jo sairauden puolelle) Tarja fanaatikot haukkuvat esim. Anettea täysin epäoleellisista asioista.
        Olen digannut Deep Purplea yli 30-vuotta ja kyseinen biisi on heidän parhaimmistoaan. Se, että pystyy laulamaan korkealta ja kovaa, ei tarkoita sitä, että kappale sopii artistille. Tämä on hyvä esimerkki. Kun nyt olet niin tarkasti seurannut joka foorumilla tapahtuvaa Tarjan dissaamistani niin muistat varmaan kirjoitukseni, jossa toivoin Tarjan löytävän oman tyylinsä.

        :), No ehkä huomautukseni oli liian kärjistetty. En ole sun kirjoitteluhistoriaasi mitenkään erityisemmin "seurannut", mutta niistä muutamista, mitä on osunut silmään on joskus tuntunut, että onko se Tarja Turunen sulle jonkinlainen pakkomielle. Pikkasen on jäänyt sellainen kuva, että se on ihan sama mitä Tarja tekee, niin aina se on jotenkin väärin.

        "Tarja fanaatikot haukkuvat esim. Anettea täysin epäoleellisista asioista."

        Tuo on tietysti valitettavaa. En erityisesti pidä kummankaan puolen fanaatikoista, en Tarja dissaajista enkä myöskään Anetten. Siitäkään huolimatta etten Anetten laulusta niin hirveästi välitä, niin en minä nyt kuitenkaan kävis sitä haukkumaan missään nettikirjoittelussa, "jaa taas se ruotsalainen on munannu tonki laulun" -tyyliin.
        Kyllähän Anette on joutunut kovaan paikkaan ja tekee varmasti parhaansa, ei sillä ja koska Tuomas (bändi) on hänet siihen valinnut ja löytyy niitä, jotka hänen laulutavastaan tykkää, niin mitäs siihen on sanomista. Ei muuta kuin good luck.


        "Olen digannut Deep Purplea yli 30-vuotta ja kyseinen biisi on heidän parhaimmistoaan. Se, että pystyy laulamaan korkealta ja kovaa, ei tarkoita sitä, että kappale sopii artistille."

        Noniin, mikset tuota kritiikkiäs heti sanonut tuossa muodossa?, koska sehän kuulostaa huomattavasti paremmalta kuin se, että "jaa taas on Tarja raiskannu biisin"

        No minä olen kans jo 30 mies ja myöskin vanha Purple-fani tietysti muutenkin vanha "hevari", jonka levyhyllystä löytyy; Led Zeppelin, Black Sabbath, Uriah Heep, Rainbow, Iron maiden jne. kaikkea muuta sekalaista mm. progea jne.
        Ja tietysti myös Purplen "Child in time".
        Olen samaa mieltä siitä, että tuo on eräs Purplen parhaita biisejä ja ehdoton klassikko. Mutta siitä olen eri mieltä ettei tuo sovi Tarjalle, päinvastoin musta se sopii oikein hyvin, juuri sellainen biisi, missä Tarja pääsi käyttämään tuota mahtipontista ääntään. Mutta eihän se tietysti alkuperäistä korvaa, eikä sen pidäkään korvata, koska kyseessähän on vaan coveri, Tarjan versio, ei sen kummempaa.
        Eikä sitä nyt pidä ottaa mitenkään kuolemanvakavasti, varsinkin kun tuo koko idea on hyvinkin saattanut tulla Rata Blancalta tai sitten ovat yhdessä hieman pohtineet että mitähän sitä kokeilis.
        Siitä joko tykkää tai ei, mielipiteensä kullakin ja jos et tykkää nii se on sitte OK.

        Ja eiköhän se Tarja sitä omaa tyyliään etsi koko ajan, mutta kyllähän se vaatii hieman kärsivällisyyttä ja kaikenlaista pitää kokeilla, että mikä toimiii ja mikä ei, mutta eihän sitä tietysti koskaan kaikkia voi miellyttää.


      • tonttu
        fani minäkin kirjoitti:

        :), No ehkä huomautukseni oli liian kärjistetty. En ole sun kirjoitteluhistoriaasi mitenkään erityisemmin "seurannut", mutta niistä muutamista, mitä on osunut silmään on joskus tuntunut, että onko se Tarja Turunen sulle jonkinlainen pakkomielle. Pikkasen on jäänyt sellainen kuva, että se on ihan sama mitä Tarja tekee, niin aina se on jotenkin väärin.

        "Tarja fanaatikot haukkuvat esim. Anettea täysin epäoleellisista asioista."

        Tuo on tietysti valitettavaa. En erityisesti pidä kummankaan puolen fanaatikoista, en Tarja dissaajista enkä myöskään Anetten. Siitäkään huolimatta etten Anetten laulusta niin hirveästi välitä, niin en minä nyt kuitenkaan kävis sitä haukkumaan missään nettikirjoittelussa, "jaa taas se ruotsalainen on munannu tonki laulun" -tyyliin.
        Kyllähän Anette on joutunut kovaan paikkaan ja tekee varmasti parhaansa, ei sillä ja koska Tuomas (bändi) on hänet siihen valinnut ja löytyy niitä, jotka hänen laulutavastaan tykkää, niin mitäs siihen on sanomista. Ei muuta kuin good luck.


        "Olen digannut Deep Purplea yli 30-vuotta ja kyseinen biisi on heidän parhaimmistoaan. Se, että pystyy laulamaan korkealta ja kovaa, ei tarkoita sitä, että kappale sopii artistille."

        Noniin, mikset tuota kritiikkiäs heti sanonut tuossa muodossa?, koska sehän kuulostaa huomattavasti paremmalta kuin se, että "jaa taas on Tarja raiskannu biisin"

        No minä olen kans jo 30 mies ja myöskin vanha Purple-fani tietysti muutenkin vanha "hevari", jonka levyhyllystä löytyy; Led Zeppelin, Black Sabbath, Uriah Heep, Rainbow, Iron maiden jne. kaikkea muuta sekalaista mm. progea jne.
        Ja tietysti myös Purplen "Child in time".
        Olen samaa mieltä siitä, että tuo on eräs Purplen parhaita biisejä ja ehdoton klassikko. Mutta siitä olen eri mieltä ettei tuo sovi Tarjalle, päinvastoin musta se sopii oikein hyvin, juuri sellainen biisi, missä Tarja pääsi käyttämään tuota mahtipontista ääntään. Mutta eihän se tietysti alkuperäistä korvaa, eikä sen pidäkään korvata, koska kyseessähän on vaan coveri, Tarjan versio, ei sen kummempaa.
        Eikä sitä nyt pidä ottaa mitenkään kuolemanvakavasti, varsinkin kun tuo koko idea on hyvinkin saattanut tulla Rata Blancalta tai sitten ovat yhdessä hieman pohtineet että mitähän sitä kokeilis.
        Siitä joko tykkää tai ei, mielipiteensä kullakin ja jos et tykkää nii se on sitte OK.

        Ja eiköhän se Tarja sitä omaa tyyliään etsi koko ajan, mutta kyllähän se vaatii hieman kärsivällisyyttä ja kaikenlaista pitää kokeilla, että mikä toimiii ja mikä ei, mutta eihän sitä tietysti koskaan kaikkia voi miellyttää.

        hyvä kirjoitus ja mikäs coveri se on jos on samallainen kuin alkuperäinen ;))


      • turuska
        tonttu kirjoitti:

        hyvä kirjoitus ja mikäs coveri se on jos on samallainen kuin alkuperäinen ;))

        tulee vielä hitti


      • Uskoisi
        turuska kirjoitti:

        tulee vielä hitti

        Ei tästä varmaankaan ihan hittä tule, mutta minäkin toivoisin, että Tarja Turunen levyttäisi tämän studiossa. Vaikkei korkealta ja kovaa laulaminen olekaan itse tarkoitus, niin kyllä Child in time vaatii tällaista vahvaa vetoa, jossa viimeiset tahdit riipaiset sydämen pohjasta.

        Eihän tämä luonnollisestikaan alkuperäistä korvaa, mutta eihän sen ole tarkoituskaan. Ei se myöskään pyyhi alkuperäistä pois vaan tuo siihen uuden näkökulman.

        ja minun mielestäni tämä on joka tapauksessa parempi kuin aiemmin tehty vähän samantapainen Blackmores Night cover.


      • ihan
        Uskoisi kirjoitti:

        Ei tästä varmaankaan ihan hittä tule, mutta minäkin toivoisin, että Tarja Turunen levyttäisi tämän studiossa. Vaikkei korkealta ja kovaa laulaminen olekaan itse tarkoitus, niin kyllä Child in time vaatii tällaista vahvaa vetoa, jossa viimeiset tahdit riipaiset sydämen pohjasta.

        Eihän tämä luonnollisestikaan alkuperäistä korvaa, mutta eihän sen ole tarkoituskaan. Ei se myöskään pyyhi alkuperäistä pois vaan tuo siihen uuden näkökulman.

        ja minun mielestäni tämä on joka tapauksessa parempi kuin aiemmin tehty vähän samantapainen Blackmores Night cover.

        hirveätä ulinaa!!! Ei kestä kuunnella minuuttia pitempään!


      • Nyt tuli
        ihan kirjoitti:

        hirveätä ulinaa!!! Ei kestä kuunnella minuuttia pitempään!

        nähtyä kyllä Suomi24 historian surkein trollaus tai ainakin tonne top kymppiin menee.
        Tuosta on hyvä parantaa, koska huonommaksi on kyllä vaikea pistää. :):):).


      • ¿¿¿¿¿¿
        ihan kirjoitti:

        hirveätä ulinaa!!! Ei kestä kuunnella minuuttia pitempään!

        Minuuttiin asti? Minä en kestänyt puoltakaan, vaikka pistin äänet pois.


    • Rata fani

      Rata blanca on käsittämättömän huonosti tunnettu yhtye euroopassa, vaikka soittavat todella hyvää musiikia ja heillä on etelä-amerikan paras kitaristi.

      • Ihan hyvä

        bändi kyllä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe