Moikka kaikki
Olen nyt halunut hieman uutta muotia.
Olen ajatellut laihduttaa jne tehdä työtä ulkonäön vuoksi, ja haluaisin siihen kuntoon että tytöt tykkää
nyt kertokaas vaate ehdotuksia. Pidän kasari tyylistä.
haluun muuttua ;)
nyt tytöt neuvoa parikymppisille miehelle
2
560
Vastaukset
- Everybody's changing
Mistä tytöt (tai muutkaan) tykkää, ni on tietysti tosi henkilökohtasta ja vaihtelevaa. Ei voi tyhjentävästi sanoa yhtä "oikeaa" tyyliä, joka vetoaisi.
Mutta ainakin minusta on tosi tyylikästä, ku jätkä on sinut itsensä kanssa ja kulkee sellasissa vaatteissa, joissa itse viihtyy. Tuo näkyy sitten uloskin päin hyvänä itseluottamuksena (en tietenkään tarkoita mitään leveilyä, vaan suoraselkäistä elämänmyönteistä iloisen reipasta asennetta) :)
Jos ihan puhtaasti ajatellaan sitten tuota vaatepuolta, ni tiettyhän se silmään sattuu, jos jätkä on siististi pukeutunu ja huolehtii ulkonäöstään/hygieniasta. Mutta liika on liikaa, ainakaan mua ei vois vähempää kiinnostaa ne niin tyttömäiset svenskapojkernit, jotka kulkevat niin sliipattuina ja jopa ihokarvansa poistavat. Huh huh, kyllä katse tuolloin kääntyy mulla nopeasti vastakkaiseen suuntaan!
Mun katseen itseensä kääntävät kundit ovat rennon asenteen omavia ja hymyileviä tapauksia (eikä pieni sporttisuuskaan pahaksi - mutta ei mitään omahyväsiä lihastenkasvattajia!!) Kivat vaatteet jätkällä esim. hyvänmalliset farkut ja siihen joku printti t-paita tmv. Ja hiukset tummat - ja aaltoilevan kiharaiset- hyvät vaatteet,
ei tyrkyttävä/päällekäyvä, ystävällinen, rennosti pukeutuva esim. farkut ja T-paita, ja samaa mieltä olen edellisen kanssa, että ei mitään sellaista että vaatteet laitettu täydellisesti svenskameinigin mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265