Iltalehden mukaan koko Bluesin pelaajistolle on annettu lupa hakeutua muihin seuroihin, sillä rahatilanne Bluesissa on kriittinen. Onkohan Salonoja lopettanut avokätisen rahanjaoen ja siksi nyt Espoossakin joudutaan elämään tosiasioiden mukaan.
Kyllä pahalta näyttää, jos tuo Iltalehden uutinen on totta.
Meneekö Blues
10
606
Vastaukset
- Bluuseri nyt luuseri
Salonoja lyönyt rahahanat kiinni. Nyt näyttää pahalta. Sopimuksia yritetään lisäksi uuteen uskoon pelaajilla.Siis niille , jotka jäävät joukkueeseen.
- J.R
Kyllä seuraa nyt ajetaan alas, ei voi mitään. MUTTA EI OLLA AINOITA, KATOTAAN VAAN.
- Buranat areenalla
J.R kirjoitti:
Kyllä seuraa nyt ajetaan alas, ei voi mitään. MUTTA EI OLLA AINOITA, KATOTAAN VAAN.
Vaasan sportti tilalle, espoota ei kaipaa kukaan!
- koo-
onnea bluusereille konkurssista. Hyvä vaan ettei tarvitse kattoa bluessin säälittävää räpellystä
- kestikin...
BUUUAAAAAAAH,KIITOS KELLER JA EAVES..HAHAHAHAHAHA!
- on jo
kestikin... kirjoitti:
BUUUAAAAAAAH,KIITOS KELLER JA EAVES..HAHAHAHAHAHA!
odotettukin ja jopa toivottu. Kuinkas tää ny näin meni? Olitte laittamassa mm. Tps:ää ja KalPa:aa konkkaan ja nyt ulosottomies koputtelee omalle ovelle. Hyvä Salonoja. Onhan IDO vedetty?
- osala
on jo kirjoitti:
odotettukin ja jopa toivottu. Kuinkas tää ny näin meni? Olitte laittamassa mm. Tps:ää ja KalPa:aa konkkaan ja nyt ulosottomies koputtelee omalle ovelle. Hyvä Salonoja. Onhan IDO vedetty?
omissa kolisee. Miksi ?
- <<<<<
osala kirjoitti:
omissa kolisee. Miksi ?
NO AINA VOI MENNÄ LAHTEEN JA SEURATA PELIKAANEJA < H-REIPAS.REIPAS.K-REIPAS..JA HÄMEENLINNASSA HPKOOTA JA TAMPEREELLA TAPPARAA.....
EN USKO ETTÄ BLUES MENEE KONKKAAN - Jaakko 1979
<<<<< kirjoitti:
NO AINA VOI MENNÄ LAHTEEN JA SEURATA PELIKAANEJA < H-REIPAS.REIPAS.K-REIPAS..JA HÄMEENLINNASSA HPKOOTA JA TAMPEREELLA TAPPARAA.....
EN USKO ETTÄ BLUES MENEE KONKKAANkyllä se niin oli et aluks oli Kiekko-Reipas, sitte Hockey-Reipas, sitte Reipas-Lahti, nyt tuo Pelicans.. käsittääkseni Kiekko-reipas toimii vieläkin kasvattajana B-junioreihin saakka.
Pelicansin joukkue sm-liigassa lienee vakiintunut kympin sakkiin melko hyvin. vaikka aikanaan lahtelaisen joukkueen nimet oli legenda. miten konkurseista selvittiin ei taida tietää moni. mut ainakin viimeset vaikeudet Pelicans selvitti käsittääkseni puhtain paperein vaikka toimitusjohtaja vaihtukin..
oletko joku teini joka kirjottelet? pelle tunnut olevan ei pahalla..
- Jaakko 1979
Uhlbäckin, Häppölän ja vaikka tolsanhan sopparit päättyy ensi keväänä jolloin palkkabudjetti putoo yli 200 000 eurolla joten ei se 400 000 euron säästötavote paljoo vaadi. Salonoja on tainnut huomata et kalliilla joukkueella ei välttämättä pääse säännöllisesti menestyvään joukkueeseen. ja jos 1-2 mitalia 10vuodessa pääsee puolet halvemmalla joukkueella miksi tuhlata rahaa?????? tuleva kausi tuottaa tappioo vielä varmasti 2010-2011 välttämättä ei..
ei vaan tajunnu aikasemmin.. ei Salonoja joukkuetta konkursiin päästä.. mutta totuus on että ilman konsernin rahansiirtoja bluesinki pitää tuottaa voittoa vielä..
ja ehkä ihmiset käy enemmän peleis kun on omia kasvatteja joukkuees.. ja paljohan on tulos omia hyviä pelimiehiä. jos ei vaan pohjois-amerikka vie..
ai niin vinkujille tiedoksi: mun joukkue on sitte ILVES mut tää bluesista mitä olen asiaa seurannu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391