Tarvitsen

hyvän juristin

ketä porilaista juristia voisitte suositella ja ketä ei mistään hinnasta?

35

8547

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en suosittele

muista ei kokemuksia.

• asiansaosaava+++

Jarkko Liljeqvist, Gallen-Kallelankadulla.

• Niin iliman muuta
        asiansaosaava+++ kirjoitti:

Jarkko Liljeqvist, Gallen-Kallelankadulla.

Porin liukkain eli Kauppila!

• niin vältä
        Niin iliman muuta kirjoitti:

Porin liukkain eli Kauppila!

Timo Santavuota. Oli kallis ja vakuuttavan oloinen mutta myös ainoa joka asiasta hyötyi.

• totta on,
        niin vältä kirjoitti:

Timo Santavuota. Oli kallis ja vakuuttavan oloinen mutta myös ainoa joka asiasta hyötyi.

että kaikki juristit katsovat ensin omanedun sen jälkeen katsotaan vasta mitä päämiehen asialle voidaan tehdä! Ensinmäinen kysymys juristeilla on yleensä, että onko oikeusturvavakuutusta ja jos on niin juttua hoidetaan siihen asti, kunnes viimeinenkin sentti on valunut juristin lompakkoon!

• mielipiteeni------

Yhdyn todella edelliseen ...ei missään nimessä Virtasta ja kuulemma yhtä saamaton Knuutila....Oma kokemus esimmäisestä ja se todella huono...

• Virtanen,
        mielipiteeni------ kirjoitti:

Yhdyn todella edelliseen ...ei missään nimessä Virtasta ja kuulemma yhtä saamaton Knuutila....Oma kokemus esimmäisestä ja se todella huono...

erotettu asianajajaliitosta? Onko tietoo? Olen vaan kuullut huhua, että omien kongeloiden vuoksi olisi saanut monoo.

• NÄIN tosiaan
        Virtanen, kirjoitti:

erotettu asianajajaliitosta? Onko tietoo? Olen vaan kuullut huhua, että omien kongeloiden vuoksi olisi saanut monoo.

No enpä ihmettelisi Virtasen kohdalla...onkohan totta?

• Kirjoittaa
        Virtanen, kirjoitti:

Oikein, ei kirjoiteta "kongeloiden" vaan konkeloiden! Ei myöskään kaupunkin, vaan kaupungin, ei pitäisi olla vaikeaa!

• löytynyt joku
        Kirjoittaa kirjoitti:

Oikein, ei kirjoiteta "kongeloiden" vaan konkeloiden! Ei myöskään kaupunkin, vaan kaupungin, ei pitäisi olla vaikeaa!

pikkusievä näpertelijä. Minulle on ainakin yksi hailee, onko se sitten kongelo vai konkelo, vai yritätkö viedä keskustelun aiheen johonkin aivan epäolennaiseen?

Silti olen sitä mieltä, että kongelo on kongelo ja piste. Turha verrata sanaan kaupunki. Kongelo on slanggisana! Ja näin ollen kirjoitetaan g-kirjaimella.

• venkula o
        Kirjoittaa kirjoitti:

venkula, vai olix se vengula.

• Anonyymi
        niin vältä kirjoitti:

Sini Liljeqvist, jos hän enää koskaan palaa töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida palata, koska lähti etsimään elämälleen muuta tarkoitusta. Hän oli kyllästynyt työntekoon, omien sanojensa mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komppaan, Sini on todella hyvä työssään. Osaa kohdata asiakkaan, empaattinen, pitää varmasti asiakkaansa puolia ja juridinen puoli on hyvin hallussa. Myös Jarkko Liljeqvist on hyvä ja miellyttävä. Olen aikaisemmin ollut heidän toimiston asiakkaana ja ollut pelkästään tyytyväinen.

• läkiluke

Jolee Lehtimäkeä, jos sillä vaan on aikaa.

• kauttarantain

tämän edellämainitun Liljeqvistin ja on todella mukava tyyppi, kokeile sitä, voi jopa kannattaa.

• olen asi-

oinut!!! Toimisto on Gallen-Kallelankadulla.

• palkaa paras

Palkkaa Erkki Viita.

Taitaa olla jo puoliksi eläkkeellä, mutta on paras! Pelastanut minut monta kertaa pulasta, ruhtinaallista korvausta vastaan tosin ;)

• xxxxxxxxxxxxxx

...Erik Sallinen

• sanojaan
        xxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

...Erik Sallinen

kun haukutte ja ilmeisesti perättömiä herjauksia asianajajista lauotte täällä. He ovat kaikki sen alan osaajia, että ette ehdi kissaa sanomaan, kun olette raastuvassa, jos lukevat muutamat herrat, muutaman kommentin täällä.

• kukaan herjannu
        sanojaan kirjoitti:

kun haukutte ja ilmeisesti perättömiä herjauksia asianajajista lauotte täällä. He ovat kaikki sen alan osaajia, että ette ehdi kissaa sanomaan, kun olette raastuvassa, jos lukevat muutamat herrat, muutaman kommentin täällä.

oo, luulisin, että asianajajan hyvyys/huonous perustuu ihan asianomaisen asialle.
        Ei kai kukaan asianajaja saa jotain ryöstöä, tai murhaa, tms. tekemättömäksi, vaikka kuinka hyvä olisi.
        Itselläni on kokemusta eräästä asianajajasta, joka ajoin työhon liittyvää asiaani aivan upeesti, eroasiassa puolisoni otti ko. juristin ja sain pers.kohtaisesti kokea kaverin röyhkeyden ja kovuuden.
        Edelleenkin ottaisin kaverin hoitamaan asiaani, jos jotain tulisi on se sen verran hurja. :)

• oma kokemus
        sanojaan kirjoitti:

Kyllä varmaan saa oman kokemuksensa sanoa mitä mieltä on ollut jos on kokemuksia miten asiaa hoitanut....

• ei mielestäni
        sanojaan kirjoitti:

ketään hakuta. Tottakai kallispalkkaisia saa arvostella ja antaa kommentteja, keneltä se on pois?

• tuli virhe
        ei mielestäni kirjoitti:

ketään hakuta. Tottakai kallispalkkaisia saa arvostella ja antaa kommentteja, keneltä se on pois?

haukuta, ettei ketään nyt vaan ehdi v.....ee.

• jamomi
        kukaan herjannu kirjoitti:

oo, luulisin, että asianajajan hyvyys/huonous perustuu ihan asianomaisen asialle.
        Ei kai kukaan asianajaja saa jotain ryöstöä, tai murhaa, tms. tekemättömäksi, vaikka kuinka hyvä olisi.
        Itselläni on kokemusta eräästä asianajajasta, joka ajoin työhon liittyvää asiaani aivan upeesti, eroasiassa puolisoni otti ko. juristin ja sain pers.kohtaisesti kokea kaverin röyhkeyden ja kovuuden.
        Edelleenkin ottaisin kaverin hoitamaan asiaani, jos jotain tulisi on se sen verran hurja. :)

Kukahan olisi kyseessä :)

• Anonyymi00034

Erkki Viita on huippu!
        Koko mies on rautaa ja terästä, kallis, mutta saa tuloksia!

• Piukeli

Erkki Viita ehdottomasti paras!

tekee mustasta valkoisen,jos niin haluaa,kova mies,suosittelen!

On ajanut minun pari asiaa ja olin tyytyväinen,vaikkamaksoikin,mutta oli sen rahan väärti ja pitää todella ASIAKKAANSA PUOLTA!

• Avioero

Ketä voisi suositella???

• skii_doo

Jos haluat eroon rahoistas niin kelkka Kataja.

• moara-manne

Kyl ol miul ainakii huono asianajaja.Linnaamie jouvvuin.

• vittoriavittoria

Tämä palsta pitäisi poistaa tai ainakin vaihtaa yliutelias sensori siellä toisessa päässä puolueettomaksi.Ei eletä enää neuvostosensuurin aikaa, on oikeus sanoa asian ytimeen niin kuin asiat on pedattu Porin seudulla sisäänpäinlämpiävissä juristipiireissä.Tämä palsta raahaa ajastaan jäljessä - ja tulee sille tasolle jäämäänkin.Kiitos ja näkemiin.

• komsiikomsaa

Jaakko Jutila, Otavankatu. Nuori ja nälkäinen. Hoitaa hyvin työnsä.

• jurki

Jaakko Jutila, Otavankatu !missä toimistossa hän on töissä? en löytyy Otavankadulta

• Anonyymi

Ei sellaista juristia olekaan jota en voisi suositella mistään hinnasta.

Riihikuivaa eteeni tarpeeksi iso kasa ja suosittelua tulee kenestä tahansa.

• Anonyymi00035

Löytyikö hyvä juristi, välttyikö aloituksen tehnyt Ketä vankilalta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      362
      1168
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      768
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      706
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      622
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      595
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      20
      520
    8. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      322
      508
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      76
      481
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe