On se ettei väännös ole kaamea.
Tai.
Ettei lasta pilkata nimen takia.
Miettikää ennenkuin annatte lapselle esim.
Nikopetteri
Villevaltteri
PasiAnssi (Pakka)
Impi Lempi Umpilampi
Heluna
Aku
Wilbertti
Yrjö
Pirjo
Taisto
Kukka-Maaria
Helmi-Elina
Mogombo Nyögelele
Tärkeintä nimessä
5
1167
Vastaukset
- ja vielä kerran ei
Tärkeintä lapsen nimessä on se että se kuullostaa hienolta ja arvokkaalta sekä kuvastaa perheen taloudellista ja yhteiskunnallista asemaa. Matit, Ilpot ja Irmat ovat niin vanhanaikaisia ja rahvaanomaisia. Trendikkäät vanhemmat seuraavat aikaansa ja valistevat lasten nimet busines-, elokuva- ja muotimaailman tähtien mukaan.
- ----------
Köyhät ja kouluttamattomat perheet antavat lapsillensa niitä hienolta kuulostavia nimiä, kun ovat vaikuttuneet Ridgeistä ja Thorneista tai ihailevat kansanlaulajia kuten Veetiä. Fiksu antaa aikaa hyvin kestävän nimen. Trendit tulevat ja menevät. Haluaisitko sinä olla poissa muodista trendien mukaan?
- joo....
PasiAnssi nimeä ei edes saa/pysty antaa
- pä
joo, ja listaan voisin lisätä vielä Heli Kopteri!!! mun luokalla oli yks Heli Kopteri -parka....... ja sama juttu on Miina Kenttä
- Pirjo vaan
Mun nimi on Pirjo, eikä ikinä oo kukaan pilkannu nimen takia...!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403556- 743323
- 1042794
- 1452707
- 1582144
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201978Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281836- 401599
- 591165
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261095