Maurintori

Jojo

Käydessäni kaupassa Maurintorilla olen huomannut myyjien jättävän tervehtimättä asiakkaille.
Luulisi jossain K kaupan koulutuksissa asiasta kauppiaille tälläisestä perusasiasta mainitun.
Voihan sitä viedä rahat johonkin muuhunkin kauppaan, jossa saa palvelua....

47

5421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt vaikka

      Siellä tai täällä niin pitäiskö nyt olla varuillaan koska sinä tulet ovesta.
      Oletko keskivertoa komeempi asiakas? Vai oletko suuri ostaja joka kulkee
      etuovesta. Tai jotain mitä ei muut huomaa. Mut hali hali pusi pusi ja päivää

    • he

      ovat epävarmoja,että pitäisikö SINULLE sanoa päivää,hei,moi,moikka vaiko terve.

    • Vaan

      Kaikki reippaasti Keskiselle tai Halpa-Halliin, tavara halpaa ja pystyvät tervehtiin asiakkaita.

      • ja

        Sama missä hali hali pusi pusi päivää porukka käy.


      • mietippä tarkemmin.

        Ennenkuin alat mainostamaan Keskisiä ja Halpa-Halleja.
        Maurintori on Kihniön ykkös kauppa jonka valikoima ja hintataso
        on tänään Kihniöläisittäin hyvä. Varsinkin Pirkka tuotteet ovat
        hinnoiltaan samat koko maassa.
        Henkilökunta on myös Kihniöläisiä ja maksavat veronsa Kihniöön.
        Ovat pääosin ystävällisiä ja tervehtivät sinua varmasti jos itse
        muistat heittää tervehdyksen.
        Pidä Mauri lippu korkealla kuten tähänkin saakka, olemme pääosin
        tyytyväisiä palveluusi ja henkilökuntaasi.


      • mä vaan
        mietippä tarkemmin. kirjoitti:

        Ennenkuin alat mainostamaan Keskisiä ja Halpa-Halleja.
        Maurintori on Kihniön ykkös kauppa jonka valikoima ja hintataso
        on tänään Kihniöläisittäin hyvä. Varsinkin Pirkka tuotteet ovat
        hinnoiltaan samat koko maassa.
        Henkilökunta on myös Kihniöläisiä ja maksavat veronsa Kihniöön.
        Ovat pääosin ystävällisiä ja tervehtivät sinua varmasti jos itse
        muistat heittää tervehdyksen.
        Pidä Mauri lippu korkealla kuten tähänkin saakka, olemme pääosin
        tyytyväisiä palveluusi ja henkilökuntaasi.

        Pirkka tuotteet eivät ole kauppiasta sitovia asettaessaan myyntihinnat.Henkilö-
        kunta ei kaikki ole Kihniöläisiä.Ei edes kauppiaat..
        Lisää kilpailua vois olla niin hinnat laskisi joskus nyt vain aina nousee ja tarjoukset ovat pohjanmaan k-kauppojen tarjoukset.Pirkanmaalla on ehkä 20% pa-
        remmat tarjoukset kun maurilla..Ei silti onhan se hyvä että on Maurintori ettei olla
        sijoitusyhtiön omistaman Siwan armoilla ja niiden erittäin kalliiden hintojen alla.


      • Anonyymi
        mietippä tarkemmin. kirjoitti:

        Ennenkuin alat mainostamaan Keskisiä ja Halpa-Halleja.
        Maurintori on Kihniön ykkös kauppa jonka valikoima ja hintataso
        on tänään Kihniöläisittäin hyvä. Varsinkin Pirkka tuotteet ovat
        hinnoiltaan samat koko maassa.
        Henkilökunta on myös Kihniöläisiä ja maksavat veronsa Kihniöön.
        Ovat pääosin ystävällisiä ja tervehtivät sinua varmasti jos itse
        muistat heittää tervehdyksen.
        Pidä Mauri lippu korkealla kuten tähänkin saakka, olemme pääosin
        tyytyväisiä palveluusi ja henkilökuntaasi.

        Juu näin, jätetään €urot omaan pitäjään, hae sinä valittaja Keskiseltä, ruoat, rääsyt ja bensat ja "säästä"


    • meille kaikille

      paree asiakaspalvelija kuin A.A Maurintorilla on?

      • saman kysymyksen

        Onko parempaa asiakaspalvelijaa kuin A,A on?
        Positiivinen, ystävällinen, hymyilevä ja asiakkaansa huomioiva.
        Kihniön liikkeissä on pääosin hyvää väkeä. Aitoja Kihniöläisiä.


    • Itse vain ei aina jaksa ihmisiä tervehtiä kaupassa tai muuallakaan.....asiakkaasta itsestään se riippuu.

    • Kysyn vaan

      Ja olet tietysti aivan varmasti muistanut myös itse tervehtiä? Sitä voi myös itse sen ensin tehdä, ehkäpä sen vastauksenkin silloin saisi - ei se nyt automaattisesti niin mene että myyjä avaa suunsa ensin.

    • sama..

      Jojo joka aikasemmin tällä palstalla käännytti asiakkaista pois Siwasta kun siellä alettiin myymään RUOTSALAISTA(!?) maitoa. (ketju löytyy sivulta 2) Mikä voi jotakuta niin korventaa kahdessa ainokaisessa ruokakaupassamme.. Joutuu nyt tekemään ostoksensa parkanossa kun maurilla ei moikata ja siwassa ei ole valion maitoa.

      • pomppii

        Jojot takaisin eikä siinä mitään parempi, kun ajelee maitokupin perässä
        vaikka savoon saakka enempi tulee verotuloja yhteiskunnalle. Nimittäin
        tuossa polttoainees on hyvät verot. Toinen vaihtoehto on ottaa kilipukki
        jota lypsää niin ja se viihtyy vielä katolla.


      • asiakaspalvelija itsekin
        pomppii kirjoitti:

        Jojot takaisin eikä siinä mitään parempi, kun ajelee maitokupin perässä
        vaikka savoon saakka enempi tulee verotuloja yhteiskunnalle. Nimittäin
        tuossa polttoainees on hyvät verot. Toinen vaihtoehto on ottaa kilipukki
        jota lypsää niin ja se viihtyy vielä katolla.

        Hyvään palvelukonseptiin kuuluu se että yrityksen/kaupan tms. palveluksessa oleva työntekijä tervehtii ensin riippumatta siitä tervehditäänkö takaisin...jos halutaan omaa tuotetta myydä. Asiakkaan huomioiminen iästä, sukupuolesta riippumatta on tärkeää, voittoa tavoittelevissa yrityksissä erityisesti...mutta myös toivottavaa julkisella puolella :)


      • hyvä tapa
        asiakaspalvelija itsekin kirjoitti:

        Hyvään palvelukonseptiin kuuluu se että yrityksen/kaupan tms. palveluksessa oleva työntekijä tervehtii ensin riippumatta siitä tervehditäänkö takaisin...jos halutaan omaa tuotetta myydä. Asiakkaan huomioiminen iästä, sukupuolesta riippumatta on tärkeää, voittoa tavoittelevissa yrityksissä erityisesti...mutta myös toivottavaa julkisella puolella :)

        Kyllä monessa paikassa on peiliin katsomisen paikka.
        Tahtoo olla noilla kesätyöntekijöillä kovasti vaikea tervehtiä ihmisiä, ei ole kotona opetettu tavoille ja tuupattu sitten ansioon.
        Kyllä se Siperia vielä opettaa...


      • on sitten
        hyvä tapa kirjoitti:

        Kyllä monessa paikassa on peiliin katsomisen paikka.
        Tahtoo olla noilla kesätyöntekijöillä kovasti vaikea tervehtiä ihmisiä, ei ole kotona opetettu tavoille ja tuupattu sitten ansioon.
        Kyllä se Siperia vielä opettaa...

        Aivan se ja sama tervehtiikö myyjät tai ei jos eivät halua syystä tai toisesta
        tervehtiä niin ei kannata päätä vaivata.


      • ihan sama
        on sitten kirjoitti:

        Aivan se ja sama tervehtiikö myyjät tai ei jos eivät halua syystä tai toisesta
        tervehtiä niin ei kannata päätä vaivata.

        tervehtikiäkö,vai ei. Pääasia että ostokset hinnoitellaan kassalla oikein ja joustavasti. Pieni hymy myyjätterelle on aina paikallaan. Saat myös vastauksen samalla mitalla. Meillä Kihniössä on erittäin hienoja ja ystävällisiä kaupan ihmisiä.
        Ihmisiä jotka kelpaavat vertailuun isompienkin paikkakuntien myyjille.
        Hyvä Kihniön kauppaväki. osaatte mielestäni palvella asiakkaanne.


      • minä ja mun ajatukset...
        ihan sama kirjoitti:

        tervehtikiäkö,vai ei. Pääasia että ostokset hinnoitellaan kassalla oikein ja joustavasti. Pieni hymy myyjätterelle on aina paikallaan. Saat myös vastauksen samalla mitalla. Meillä Kihniössä on erittäin hienoja ja ystävällisiä kaupan ihmisiä.
        Ihmisiä jotka kelpaavat vertailuun isompienkin paikkakuntien myyjille.
        Hyvä Kihniön kauppaväki. osaatte mielestäni palvella asiakkaanne.

        Tuliko mieleesi että myyjällä ehkä sattui olemaan joku työjuttu (kuorman tarkastus, puhelu yms.) päällä, eikä sinuun ehtinyt juuri sillä hetkellä huomiotaan kiinnittää?

        Joskus tuntuu kun näitä kirjoituksia lukee, että se aihe pitää kaivaa vaikka mistä.. Ja kaikkia saa repiä nimettömänä.. Kauppiaat ja yrittäjät saavat olla etunenässä arvosteltavana täällä?! Jotenkin hullua..

        Ja ihmettelen meniko tässäkään nyt terveiset sille oikealle myyjälle, vai toimiiko koko henkilökunta ja kauppiaspari sijaiskärsijänä?

        Maurilla on hyvä henkilökunta!! :)
        Itse olen viettänyt montakin hauskaa hetkeä kassalla, huumori on sujunut, puolin ja toisin!! Täytyy sanoa, ettei minuakaan joka kerran jokainen myyjä tervehdi, mutta koskaan ei ole mieleeni tullut tänne siitä avautua... Moniko meistä asiakkaista muuten huomaa tervehtiä myyjiä ensin?!
        Itseltä ainakin jää jos on vähänkin huonompi päivä ja muuta ajateltavaa...
        Eikä ne tavarat morjestelemalla sinne hyllyihin lennä eikä uudet tilaukset heiluttamalla lähde, täytyy vähän hommiakin pakerrella siinä moikkailun välissä! ;)

        Jojon maitoasiaa kommentoin vielä sen verran, että koskaan en oo juonu Ingmannin maitoo, enkä juo. ;D Ja Valiolaista ostelen muutenkin!
        Eikä se silti ole vaikuttanut kaupassa käynteihini, yhtälailla käyn Maukkarilla ja Siwassa, riippumatta siitä mistä maitonsa ottavat..
        Ja molempiin paikkoihin olen tuntenut olevani tervetullut! :)

        Onkohan se vaan niin, että metsä vastailee niinkuin sinne huudellaan...
        Hyvää Jussia kaikille !! s y-l :)


      • leppoisammin.
        minä ja mun ajatukset... kirjoitti:

        Tuliko mieleesi että myyjällä ehkä sattui olemaan joku työjuttu (kuorman tarkastus, puhelu yms.) päällä, eikä sinuun ehtinyt juuri sillä hetkellä huomiotaan kiinnittää?

        Joskus tuntuu kun näitä kirjoituksia lukee, että se aihe pitää kaivaa vaikka mistä.. Ja kaikkia saa repiä nimettömänä.. Kauppiaat ja yrittäjät saavat olla etunenässä arvosteltavana täällä?! Jotenkin hullua..

        Ja ihmettelen meniko tässäkään nyt terveiset sille oikealle myyjälle, vai toimiiko koko henkilökunta ja kauppiaspari sijaiskärsijänä?

        Maurilla on hyvä henkilökunta!! :)
        Itse olen viettänyt montakin hauskaa hetkeä kassalla, huumori on sujunut, puolin ja toisin!! Täytyy sanoa, ettei minuakaan joka kerran jokainen myyjä tervehdi, mutta koskaan ei ole mieleeni tullut tänne siitä avautua... Moniko meistä asiakkaista muuten huomaa tervehtiä myyjiä ensin?!
        Itseltä ainakin jää jos on vähänkin huonompi päivä ja muuta ajateltavaa...
        Eikä ne tavarat morjestelemalla sinne hyllyihin lennä eikä uudet tilaukset heiluttamalla lähde, täytyy vähän hommiakin pakerrella siinä moikkailun välissä! ;)

        Jojon maitoasiaa kommentoin vielä sen verran, että koskaan en oo juonu Ingmannin maitoo, enkä juo. ;D Ja Valiolaista ostelen muutenkin!
        Eikä se silti ole vaikuttanut kaupassa käynteihini, yhtälailla käyn Maukkarilla ja Siwassa, riippumatta siitä mistä maitonsa ottavat..
        Ja molempiin paikkoihin olen tuntenut olevani tervetullut! :)

        Onkohan se vaan niin, että metsä vastailee niinkuin sinne huudellaan...
        Hyvää Jussia kaikille !! s y-l :)

        Huomenna on Juhannusaatto ja kaikilla toivottavasti hyvä mieli.
        Kaupan väki on töissä puoleen päivään saakka ja ryhtyvät myöskin viettämään Juhannustaan. On mukava todeta miten Maurintorin ja Siwan parkkipaikka on täynnä kesäasukkaiden autoista. Toivottavasti jätätte paljon rahaa paikkakunnallemme. Hyvä, kesälomalaiset. Olette meille rakkaita ja tervetulleita, annatte meille myöskin tuulahduksen ulkopuolisesta elämästä.
        Viihtykää ja nauttikaa vaatimattomasta mutta kauniista kunnastamme ja ennenkaikkea, sen hyvistä palveluista. Kiva kun tulitte.


      • .,.,.........,
        ihan sama kirjoitti:

        tervehtikiäkö,vai ei. Pääasia että ostokset hinnoitellaan kassalla oikein ja joustavasti. Pieni hymy myyjätterelle on aina paikallaan. Saat myös vastauksen samalla mitalla. Meillä Kihniössä on erittäin hienoja ja ystävällisiä kaupan ihmisiä.
        Ihmisiä jotka kelpaavat vertailuun isompienkin paikkakuntien myyjille.
        Hyvä Kihniön kauppaväki. osaatte mielestäni palvella asiakkaanne.

        mitä tarkoitat oikein hinnoittelulla?


      • tiedetään
        .,.,........., kirjoitti:

        mitä tarkoitat oikein hinnoittelulla?

        Kuinka hinnoitellaan. Onkos sitten pakko ostaa jos pussi ei kestä sillion
        pistetään poskeen halvempaa kamaa. Ei kait se nyt ole kauppiaitten
        asia taata kaloritarvetta siksi siellä se valikoima onkin et saa valita
        ihan itse ei kait siihen nyt holhoojaa tarvita. Pitääkö sitten vielä ahtaa
        itsensä aina niin täyteen et sillinpää jää kurkusta näkyviin,että täytyy
        juoda samariinia sangollinen et joinkin pärjäis seuraaviin syopöttelyihin.


    • vain...

      mitenkäs sinua pitäisi palvella? Kyllä suurin osa valikoimasta on ihan hyllyllä tarjolla... ja tuskin lihatiskillä joudut itse makkaraan siivuttamaan.

      Jos taas viittaat siihen ettei sinua ole (luoja paratkoon) tervehditty... niin voin ainakin itse sanoa että vaikka käynkin vain muutaman kerran vuodessa Kihniöllä ja Maurilla, en koe itseäni niin erityiseksi että loukkaantuisin jos myyjä ei sattuisi huomaamaan.
      En tosin kyllä muista semmoista kertaa etteikö olisi ainakin joku tervehtinyt.

      • ollut silmää

        valitessaan esim. kesätyöntekijöitä. Reippaita ulospäinsuuntautuvia tyttöjä, joilla elämänasenne on paikallaan. Tarvittaessa myös napakoita, jota ominaisuutta tarvitaan myös tulevaisuudessa. Valitettavasti tämäkin nuoriso, voi joutua muuttamaan paikkakunnalta pois.
        Kihniön pojat, aina kannattaa yrittää.


    • Lomailija Pyh.niem.

      Itselläni on vain positivisia kokemuksia ko kaupan henkilökunnasta. Erityisesti minulle on jäänyt mieleeni tummatukkainen nuorehko myyjätär, joka iloisesti tervehti "Moikka" minua monena päivänä jouluviikolla -09. Kiitoksia sinulle kauniista katseestasi ja iloisesta hymystä :) Jäit sydämeeni,... nähdään taas toukokuussa :D

      • Käydessäni

        Mulle sanottiin terve, vaikka kuinka näkivät jo kauaksi,että olen sairas. Päätä jyskytti
        karhunnaama juoma ja vielä sanotaan että terve.


      • Lomailija Pyh.niem.

        Jatkoa tuohon "Maurintori" / Lomailija Pyh.niem.

        Jos joku muuten sattuisi tunnistamaan ja tuntemaan myyjättären, niin kertokaahan terveisiä, että odottelen häntä Suomi24-Treffit osastolla nimimerkillä bemine. Olisi kiva kirjoitella ja jatkaa hauskaa jutustelua ja tutustua hitusen paremmin :)

        Minä ihan oikeasti ihastuin sinuun, joten pyytäisin etteivät pilailijat ota yhteyttä. Kiitos!

        Hauskaa kevätt kaikille :) Ja jätetään se Kihniön mollaaminen mielellään kokonaan pois. Kihniö on vierailijan silmin todella kaunis ja ihana paikka, joten päät pystyyn ja tehkää kunnastanne vieläkin aurinkoisempi paikka. Aurinkoisella otteella myös kaikille tulevaisuudessakin työpaikat :)


      • Lomailija Pyh.niem.
        Lomailija Pyh.niem. kirjoitti:

        Jatkoa tuohon "Maurintori" / Lomailija Pyh.niem.

        Jos joku muuten sattuisi tunnistamaan ja tuntemaan myyjättären, niin kertokaahan terveisiä, että odottelen häntä Suomi24-Treffit osastolla nimimerkillä bemine. Olisi kiva kirjoitella ja jatkaa hauskaa jutustelua ja tutustua hitusen paremmin :)

        Minä ihan oikeasti ihastuin sinuun, joten pyytäisin etteivät pilailijat ota yhteyttä. Kiitos!

        Hauskaa kevätt kaikille :) Ja jätetään se Kihniön mollaaminen mielellään kokonaan pois. Kihniö on vierailijan silmin todella kaunis ja ihana paikka, joten päät pystyyn ja tehkää kunnastanne vieläkin aurinkoisempi paikka. Aurinkoisella otteella myös kaikille tulevaisuudessakin työpaikat :)

        Huhuu,... onkohan kukaan vienyt terveisiä perille... ;o) ??


      • amorinapu
        Lomailija Pyh.niem. kirjoitti:

        Huhuu,... onkohan kukaan vienyt terveisiä perille... ;o) ??

        siellon kaksi tummatukkaista tyttöä, kumpaakohan niistä tarkoitit.... mutta jos sulla on hyvä säkä, niin sit terkut menee perille aika piankin....


      • Lomailja Pyh.niem.
        amorinapu kirjoitti:

        siellon kaksi tummatukkaista tyttöä, kumpaakohan niistä tarkoitit.... mutta jos sulla on hyvä säkä, niin sit terkut menee perille aika piankin....

        Hänellä ei ole silmälaseja :)

        Kiitos :D


      • amorinapu
        Lomailja Pyh.niem. kirjoitti:

        Hänellä ei ole silmälaseja :)

        Kiitos :D

        no tuota, mä kävin katsomas sitä sun profiilia.
        Olet kyllä niin vanha mies ja sen verran pahasti alapääsuuntautunut, etten kyllä viekään terkkuja perille. Amor ei hyväksy ihan kaikkea!


      • Lomailija Pyh.niem.
        amorinapu kirjoitti:

        no tuota, mä kävin katsomas sitä sun profiilia.
        Olet kyllä niin vanha mies ja sen verran pahasti alapääsuuntautunut, etten kyllä viekään terkkuja perille. Amor ei hyväksy ihan kaikkea!

        Hehee, kiitos kuitenkin.. myös hauskasta viestistäsi :D )))

        Kurjaa silti, että päätät toisen puolesta :( Toisaalta, oletan... että olet etsimäni kohde :)
        Erehdyt minusta joka tapauksessa, se on vain profiili eikä oikea minäni. Mutta hyvää jatkoa joka tapauksessa. Hymyä huuleen ;o)


    • beibsu

      kyllä metsä vastaa kun sinne huutaa ;)

      • Aina eilisiä halvall

        katotaan asiakasta kun se ovesta sisään astelee kuin mykkä vittua.Jos muistaa vilauttaa plussa korttiaan saa joskus kupongin millä saa kahvipaketin 0,50 € halvemmalla kuin naapuri kaupasta.Että lämmittää mieltä se asiakasystävällisyys.


      • on epävakaa
        Aina eilisiä halvall kirjoitti:

        katotaan asiakasta kun se ovesta sisään astelee kuin mykkä vittua.Jos muistaa vilauttaa plussa korttiaan saa joskus kupongin millä saa kahvipaketin 0,50 € halvemmalla kuin naapuri kaupasta.Että lämmittää mieltä se asiakasystävällisyys.

        Taas näkee,että on kevään puolelle käännytty,kun alkaa Kihniöläisiä vaivaan tämä kevät.
        Nyt tarvis alkaa sanoon päivää ja hei hei kaikille tallustelijoille.


      • näinonnäreet..,.,
        on epävakaa kirjoitti:

        Taas näkee,että on kevään puolelle käännytty,kun alkaa Kihniöläisiä vaivaan tämä kevät.
        Nyt tarvis alkaa sanoon päivää ja hei hei kaikille tallustelijoille.

        mua ainaki tervehditään aina Maurintorilla.


      • rrp34
        näinonnäreet..,., kirjoitti:

        mua ainaki tervehditään aina Maurintorilla.

        Niin ne asiakkaatkin tulee toistekkin kun on nuorta ja PIRTEÄÄ väkeä palvelemassa ja sanotaan heipat ja moikat


      • Rasvaa
        rrp34 kirjoitti:

        Niin ne asiakkaatkin tulee toistekkin kun on nuorta ja PIRTEÄÄ väkeä palvelemassa ja sanotaan heipat ja moikat

        Tuli serkku kauppaan osti sitä ja tätä tuli samaan aikaan toinen serkku ja se kyttäs mitä tää
        serkkuli osti. Ja moikat kummallekkin kemoonille:


      • NO ROHKEESTI VAAN
        Rasvaa kirjoitti:

        Tuli serkku kauppaan osti sitä ja tätä tuli samaan aikaan toinen serkku ja se kyttäs mitä tää
        serkkuli osti. Ja moikat kummallekkin kemoonille:

        Nyt cuukleen kihniöläiset: JALMARI KOLU SÄÄTIÖ: HELpottaa MONTAAA MIMmeliä:


      • nähty on
        NO ROHKEESTI VAAN kirjoitti:

        Nyt cuukleen kihniöläiset: JALMARI KOLU SÄÄTIÖ: HELpottaa MONTAAA MIMmeliä:

        Minäki näin jotain kivaa maurintorilla päivänä eräänä. Ei ollu serkku eikä työntekijä...


    • tipelipööö

      Maukka on paras! Ihana henkilökunta!! Iloisia ja ystävällisiä aina!!! :)

    • kovero kieli

      Kuinka hyvä se ny sitten onkaan. Missä???? Millai ihania ne ny sitten on.
      Onkoos ny menossa taas köhöniöläisten nuolupäivät.

    • S.P.

      Olen asunut Kihniöllä n.10v. ja JOKA kerta kun käyn Maukalla kaupas on tervehditty! Lapsetkin sanoo et taas äitellä kestää sikakauan kun käy Maukalla; niin on monta hymyilevää naamaa joiden kans täytyy vaihtaa kuulumiset. Joka myyjä tervehtii jos vaan työntouhuilta huomaa ja huomaahan he! Ja Sisko ja Mauri...miten ihania ihmisiä! :))) Ja paras silli Suomes kuulema. ;))

    • mkmkm

      kyllä kaikki maurintorin myyjät tervehtivät, varsinkin kesätyöntekijät ja jos ei tervehdi, voi olla etteivät ole huomanneet kaikkia ihmisiä työn touhussa.

      • Hymyhuuletko

        Siwas on todella aitoo toi hymy puoli. On se hyvä että rahat otetaan hymyillen.


    • nuorimies Kihniö

      Hei vaan kaikki keskustelun osallistuneet : )

      Näin se käy täälläkin.

      On kyllä hämmentävää kuinka tälläisestä asiasta saadaan näin iso keskustelu aikaan. Siis en tarkoita etteikö asiasta voisi keskustella, ihan hieno aihe tämäkin jos ottaisi siihen yleismaallisen otteen ja pohdintoja.

      Esimerkiksi.... oliko ihmisellä huono hetki henkilökohtaisten asioiden takia, ei suotavaa, mutta ihmisenä inhimillistä. Oliko niin, että kyseinen henkilö ei huomannut vain sinua muilta kiireiltään tai toisen asiakkaan palvelemiselta... plus muut syyt joiden takia mahdolista, että tervehtiminen jäi tulematta. Kiva olis myös tietää tervehditkö itse ja siltikään ei tullut vastausta.
      Sitten tulee tämä yleismaallinen osuus... eli ei nyt ole kovinkaan tavatonta, että tuota hyvää ja positiivista käytöstä kuten tervehtimistä jää paljon puuttumaan suomen maassa, oli se sitten kaupassa tai ihan muuten kohdatessa ihminen. Siihen vaikuttanee ainakin tämä juro kansanmme luonne joka osittain johtaa juurensa sota-aikoihin ja sieltä syntyvään tunteiden "välittämiseen" ja muutenkin kun on ollut niin kova kiire suomen rakentamisessa. Olemme kuitenkin olleet metsäläisiä vielä tovi sitten maailman historian mittakaavalla katsottuna.

      Mutta nyt täytyy mennä, mukavat jatkot kaikille ja toivottavasti mökkiläisillä on ollut rauhallinen ja luonnonläheinen loma Kihniössä : )

      • Ystävällisesti

        Meillä madesjärvisillä on ollut hieno palvelu Maurintorilla. Heti otettiin kiinni sellaiseenkin asiaan, kun kerroin Uuden vuoden aattona, että vastakkainen kioskibaari oli suljettu, niin luvattiin selvittää, joska Maurintorille tulisi jatkossa päivälehtieä, joita ko.kioskista on voinut ostaa. Katsotaan seuraavalla mökkireissulla, onko Mayrintorilla Aamulehti ja Ilkka. Hyvää alkanutta vuotta kaikille ja Maurintorin ystävälle henkilökunnalle!!!


    • Jallu luuraa

      Kyllä sinne tilataan vaikka Jallu jos pohojanmaalta tulee rehellisiä
      tai eihän sieltä muita tulekkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe