Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sorpparimies on seksipihtari

Rotta/Oinas

Sorpparimies on seksipihtari.Taitava kyllä sänkyhommissa, mutta kuolen puutteeseen hänen kanssaan.
Henkisellä puolella meni vuosia aika hyvin yhteen.
Nyt tuntuu ilkeimmältä horoskooppimerkiltä.
Nalkuttamisessa pahin mies, mihin olen törmännyt.

7

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Oma skopuni oikein vonkaa vähintään kerran päivään...useimminkin.
      Noin siis jos ollaan yhdessä kotona.
      Erittäin kiimanen mies :DD mutta toisaalta,kaikkeen tarvitaan kaks ;)

      Yhdessä on oltu monta vuotta ettei ole alkuhuumaa..

      Mutta....jos olet sen tunteita loukannut ja sitä satuttanut niin satavarmana pihtaa,ei anna anteeksi,ja kostaa.
      Nämä on ilkeitä kun niitä loukataan.

      Muuten parasta mitä on..

    • Kalat36nainen

      Pikkusen eri mieltä olisin tuosta seksipuolesta.... ;) Omalla skopullani ei vissiin muuta olekkaan mielessä kuin seksi ;D

      • Rotta/Oinas

        Itse kärvistelen seksin puutteessa, aina mielessä itsellä.


      • Kalat36nainen
        Rotta/Oinas kirjoitti:

        Itse kärvistelen seksin puutteessa, aina mielessä itsellä.

        syytä moiseen pihtailuun?


      • Rotta/Oinas
        Kalat36nainen kirjoitti:

        syytä moiseen pihtailuun?

        Annoin rukkaset kosintaan yhdessä vuosia asuttu. En voi liittoa kuvitella liian vähällä seksillä.


      • Ensimmäinen vastaaja
        Rotta/Oinas kirjoitti:

        Annoin rukkaset kosintaan yhdessä vuosia asuttu. En voi liittoa kuvitella liian vähällä seksillä.

        No nyt se selvis..itse olen ollut skopuni kanssa monta vuotta ja tiedän,et jos sen tunteita loukkaat tai oot noin niitä vastaan niin KOSTO tulee.
        Se kostaa ihan selkeesti kun et suostunut sen kosintaan.
        Tai mököttää.

        Ovat tosi herkkiä tunnepuolella ja suuttuvat äärimmäisen herkästi.

        Ei sun tietysti mikään pakko ole kenekään kosintaan suostua mutta jos olette asuneet monta vuotta yhdessä?
        Niin eikö toi pihtaus ole pieni paha??
        Tiedät varmaan mikä skopu voi olla kun asiat ei mene ihan sen suunnitelmien mukaan.
        Sun pitäis puhua sen kanssa ja nostaa kissa pöydälle,näyttää että välität jos välität?
        Se voi kehitellä päässään monenmoisia teorioita että jos et esim. suostu kosintaan niin et halua edes seksiä...(on pikkusen lapsenmielisiä :DD)
        Näin ne ainakin mun miehellä menee :D

        Mutta mulle se on paras kumppani maailmassa..mä suostuin sen kosintaan mut tiedän miten se voi käyttäytyä vihaspäissään...


      • Kalat36nainen
        Rotta/Oinas kirjoitti:

        Annoin rukkaset kosintaan yhdessä vuosia asuttu. En voi liittoa kuvitella liian vähällä seksillä.

        Teillä mättää joku muukin sitten.Ja siis tajusinko oikein... annoit rukkaset koska seksiä on liian vähän? Ja ootko avannut sille ettet saa tarpeeksi mutta parannusta ei tapahdu?? Ootte vuosia olleet kuitenkin...?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe