Astro sivulla tällanen huomisen horoskooppi:
Perjantai 05.06.2009
Jousimies
Juuri näihin aikoihin alkaa mittasi täyttyä ääriään myöten jotakin elämääsi tähän asti kuulunutta asiaa kohtaan, joka tällä hetkellä tuntuu ainoastaan vievän viimeisetkin voimanrippeesi. Auringon oppositio tuo tarpeettomaksi käyneen asian konkreettisesti eteesi ja sinun tehtäväsi on vain päästä siitä eroon.
Tämä tapahtui jo tänään ja olen todella pahalla päällä juuri nyt. Tekisi mieli huutaa ja iskeä nyrkit vaikka minne. Itkettää ja masentaa !!!!!!!!
Tämä on tälle päivälle tehty horoskooppi, joka on tosiaan myöhässä. Tämä siis tapahtui eilen.
Eilen oli todellakin hyvä päivä.
Torstai 04.06.2009
Tänään torstaina Mars tekee kolmiota Plutolle ja kaikki innostusta uhkuvat hankkeet ovat hurjassa myötätuulesssa. Pidä huoli, että teet asioita vain innostuksen ja ilon vallassa. Sinua odottaa ennalta arvaamaton menestys tällaisissa hankkeissa.
Jousimies
Merkkiisi kohdistuu pakottavaa energiaa, joka vaatii sinua tekemään jonkin merkittävän päätöksen yllättäen esille tulevassa asiassa, joka juuri nyt tuntuu etenevän täsmälleen toivomaasi suuntaan. Uskalla lähteä mukaan, mutta varaudu yllätyksiin ja ole valmis muuttamaan suunnitelmiasi heti tarvittaessa.
Horoskooppi myöhässä !!!
JousimiesLady
1
655
Vastaukset
- Älä lue!
Kun nuo ovat vain astrologien leipätyötä, kirjoitella päivät pääksytellen. He saavat siitä rahaa, jota he tahtovat. Noilla kirjoituksilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144383
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831662Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641498Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003