pelottaa.. päivittäinen plussa

**^fsdfjl

mua pelottaa ihan hirveesti ....
en enää tiedä onko minulla mikään sairaus...
ennen oli bulimia, sitten anoreksia. sen jälkeen kun paranin, sain VÄLILLÄ ahmimiskohtauksia. eli muuten söin ihan tavallisesti mutta joskus repsahti - mikä ei vaikuttanut painoon..

nykyään en saa JULMIA kohtauksia, mutta päivittäisiä liika kaloreita, jotka varmaan vähän ajan päästä rupee kertymään..
pitäisi siis syödä 2000 kcal päivässä. noh, syön päivittäin 3000. joka toinen päivä 4000.... tämä tarkoittaa siis AINAKIN 1 kg läskiä viikossa :( :(


onko kellään muulla tämmöistä ahmintaa, joka on päivittäistä - mutta ei NIIN suuria??

en tiedä pitäisikö hakea apua, vai oonko mä vaan AHNE??
kyllähän ylipainoiset ahmii ton verran päivässä, ilman et ne edes hoksaa sitä... eli en kai ole sairas? mä oon ihan out..

yritän joka päivä pitää sen kalorimäärän pienenä, mutta jotenkin se repsahtaa jo aamusta....

3

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läskikasa

      Mulla sama homma aina välillä. Viikon keskimääräinen syöminen välillä 1000-10 000 kcal.. ei tosiaan naurata kun miettii mitä vauhtia sitä lihoo. en nykyään edes saa pidettyä kunnon paastopäiviä, repsahdan koko ajan, joka helvetin päivä. alkaa tosiaan taas uhkaavasti karata käsistä koko homma. nyt ku koulu loppu, ne vähäisetkin kaverit katos. mulla yksinäisyys=ahmimista. en vaan saa tätä hommaa kontrolliin. joka mätön jälkeen lupaan itelleni et nyt loppu, huomena alotan terveellisen elämän.. ja kuinkas sitten kävikään.

      viimisin oli et söin helvetisti suolasta, leipiä, nuudelia yms. ja perään jumbokarkkipussin ja wiener nougat konvehtirasian. sen päälle sit hetken päästä taas leipää omenaa yms. kalorimääriä en ikinä laske koska pelkään et ne romahduttais mut ihan kokonaan. samoin vaa'alla en käy ikinä mättöpäivien jälkeen, mä en kestäis sitä.. peilin ohi kulkiessa pidän silmät kii, ahdistaa oma kuva niin helvetisti. tää on niin tuskaa :

      • läskikasa

        unohdin sanoa sen kaikkein olennaisimman, siis että syön kans tota 3-400 kaloria päivässä aika usein.. ne on niitä päiviä ku paastoot päivän paitsi sit illalla myöhään repee ja syö ne parituhatta kaloria joskus klo 22 aikoihin, niin et ei periaatteessa ehdi syömään enempää.. mut useemmin kyl menee ihan reippaasti yli 5000 kcal.


    • porkkanalettu

      Sairastin anoreksiaa vuosia. Terapia ja muut on auttanu parantumaan, mutta nyt kun saavutin normaalipainon, nii ahmiminen alkoi. Kai sitä jotenkin alitajuisesti ajattelee että nyt kun painaa tarpeeksi niin liika syöminen on kiellettyä ja alkaa himoita ahmimista.
      Oon yrittäny ihan kaikkea.. kaikella järjellä ajatellen ahmiminen häviää kun syö normaalisti (=riittävästi), mutta kun ei tunnu auttavan yhtään!! Olen alkanut miettimään, että elämä anoreksiankin kanssa on paljon mukavampaa kuin tämä! Vielä ei ole paino paljoa noussut, koska pyrin liikkumaan ja pitämään edes joskus vähäkalorisia päiviä, mutta tätä menoa alan pian muuttumaan palloksi.
      Olen ihan hukassa, en oikeasti enää tiedä mitä tehdä kun normaali syöminenkään ei auta. Olen yrittänyt terkkarille selittää että laittakaa minut vaikka suljetulle osastolle sillä en kestä itseäni ja ahmimistani, mutta kaikki vaan toitottavat että kyllä se siitä.. just joo..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe