olisko jollain tietoa?

mikä nyt taas...

Minulla on tämä peugeot 407 ajettu 107 000 km.Autoon syttyi merkkivalo (abs-esp system faulty) palamaan.Olisiko jollain tietoa, missä vika ja mitä se maksaa? Jatkuvasti joku merkkivalo syttyy palamaan, joten olenkin jo toivonut, että syttyis koko auto. Ihmeromuja niitä ihmisille tehdään. Autossa on kyllä hyviäkin puolia, kuten ajoominaisuudet. Kiitos jo etukäteen tiedoista.

12

7462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska Pankuttaja

      Omistin tuollaisen taannoin...

      Pari kertaa vilautti tuota ESP-faultia, myöhemmin airbagien valoja ja näitä vähän aikaa katseltuani auto meni kiertoon.

      En selvittänyt vikoja ettei merkkiliikkeeseen jäänyt tietoja k.o. yksilön vioista ja siksi sainkin siitä kohtuullisen hyvityksen toisenmerkkiseen autoon vaihtaessani...

      • neuvo..

        pyri siitä pösön riesasta äkkiä eroon.


    • 407

      meni minultakin. Minullakun oli sama vika 407:ssa, ABS-anturi oikealta puolelta rikki, anturi maksoi 68 €, työttä teetti 3 h eli yht. sellainen 300 € kun merkkihuolto vaihtaa.

    • olla vaikka

      ABS:n anturi. Käytin pikahuollossa (oli toisenmerkkinen auto tosin) ja mittarit kertoivat vian olevan vasemman takapyörän anturissa. Vaihdettiin se sitten. Pikkuhommahan tuo on.

      • aklsfjdhaskdf

        Ja kyllähän noita antureita Toyotaankin joutuu päivittäin tekemään. Normaalia huoltoa, ei korjausta. Paljon riippuu siitä miten on autoa pidetty. huoltaisitte tekin autoanne niin ei tarvitsisi täällä itkeä noita pikkuvikoja.


      • mitä vielä pitäisi...
        aklsfjdhaskdf kirjoitti:

        Ja kyllähän noita antureita Toyotaankin joutuu päivittäin tekemään. Normaalia huoltoa, ei korjausta. Paljon riippuu siitä miten on autoa pidetty. huoltaisitte tekin autoanne niin ei tarvitsisi täällä itkeä noita pikkuvikoja.

        Minä kyllä olen huollattanut kaikki mahdolliset huollot ja pitänyt autoa kuin pientä lasta.Tämä pösö on minun kuudestoista auto elämäni aikana. Joten ikääkin on jo itselläni melkein 60 v. Lisäksi olen muiden mielestä pedantti luonteeltani. Kaikki pitää olla just, eikä melkein. Auto on myöskin tallissa kesät talvet, milloin ei ajeta. Näitä lapsellesia vikoja tulee jatkuvasti. Nyt heti kyllä alkaa riittämään pösöily minun kohdaltani. Onneksi täällä on paikallinen merkkiliike, mitä täytyy kyllä kehua.(pörhön autoliike Rovaniemi) Ilman heidän apua minä olisin sen jo hävittänyt. Seuraava autoni tulee olemaan Lexus.


      • käsiin
        mitä vielä pitäisi... kirjoitti:

        Minä kyllä olen huollattanut kaikki mahdolliset huollot ja pitänyt autoa kuin pientä lasta.Tämä pösö on minun kuudestoista auto elämäni aikana. Joten ikääkin on jo itselläni melkein 60 v. Lisäksi olen muiden mielestä pedantti luonteeltani. Kaikki pitää olla just, eikä melkein. Auto on myöskin tallissa kesät talvet, milloin ei ajeta. Näitä lapsellesia vikoja tulee jatkuvasti. Nyt heti kyllä alkaa riittämään pösöily minun kohdaltani. Onneksi täällä on paikallinen merkkiliike, mitä täytyy kyllä kehua.(pörhön autoliike Rovaniemi) Ilman heidän apua minä olisin sen jo hävittänyt. Seuraava autoni tulee olemaan Lexus.

        Omalla kohdallani neljä Pösöä ovat toimineet erittäin hyvin.


    • 407

      itsellä palaa ainoastaan ESP VALO vika koodi herjaa viiksipakettia .mut jotkut sanoo ett tarkista jarrupoin siellä on kuulemma joku anturi joka voi vaiukkuttaa siihen esp valoon

      • Seb. Löeb.

        Olisikohan jarruvalokytkin, jos näin on sanottu...ota kytkimen liitin irti, hio pinnat ja suihke CRC:tä.


    • Anonyymi

      Mikähän AUTOMERKKI on semmonen jota ei tarvi korjailla kun tulee ikää ???? Montaa merkkiä on tullut omistettua ja kaikkia on saanut korjailla..... pappa 66v !!!

      • Anonyymi

        Kaikkia pitää korjata, toisia vaan enemmän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia pitää korjata, toisia vaan enemmän...

        Kyllä jotkut tarinoi, että ajettu jollain autolla 300 000 km. ja ainoastaan öljyt on vaihdettu kerran vuodessa.
        Taitaa jolla juttumiehiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe