Veskari kaikkein INHOTTAVIN JA ILJETTÄVIN HÖRÖSKOPE

mikä on todistettu

vuosien saatosa:))

Niin inhoittavaa ja juonikaista ja kusipäätä ei maa-ilmasta voi muuta lö-y-täää kuin on veskari ja hänen älyttömät visionsa.

Ei voi kuin nostaa tassut pystyyn ja sanoa: Kiss me gutbai. Johon vetskari vastaa: Come on baby, I like to dance twist and shake.

Voiko enää idiotisimpaa merkkiä olla. Kaikilla aquaruiksilla on leima ottassa, ne tuntee jo kävelytyylistä, ne kävelee vaikka päin punaista, jos ei tartu olkapäästä kiini ja sano: tsot tsot. Yleensä aina joku muu merkki (kaksonen) pelastaa ne gaaokselta, muuten ne joutuis varmaan pataan lihasopan jatkeeksi.

OK. Kaikki hyvin. Veskarit saa lennättää kuuhun. tai sitten NASAlle töihin - kaikki. Muuten ei mee hyvin jatkossakaan.

Lopuksi Sillanpään marssi eikun Aqua Veraa:

http://www.youtube.com/watch?v=u_zAUrOq-Dc

19

2798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskenpäivää

      että mitä se oikein miettii? Vastaus on hmm häkellyttävä;D Kukaan muu ei voi aina ajatella "sitä", mutta veskari voi.

      Olipa kerran veskari, jolla oli,,,,, sen pituinen se. Lyhyestä satu kaunis.

      Mut siis asiaan, veskarit ovat ystävällisiä ja ihan harmittomia - ihan oikeesti. Yleensä. Olen aina tullut hyvin toimeen "heidän" kanssaan, vaikka ovatkin eri planeetalta.

      • Vn

        Heips!

        Olen veskari nainen, syntynyt 13.2. Yksi ominaisuuteni on iloisuus, en tiedä miksi, mutta olen todella iloinen persoona. Siinä on myös haittapuolensa. Tunnen monia vesimiehiä, jotka myös ovat iloisia, mutta myös sellaisia (ja ihan joka merkistä) jotka eivät ole niin iloisia. Itse asiassa tutustuin äskettäin erääseen vesimieheen, mutta hän on enempi negatiivinen. Joten en jostain kumman syystä tule hänen kanssaan niin hyvin toimeen, vaan viihdyn mieluummin sellaisten ihmisten seurassa, jotka jaksavat olla iloisia ja hymyilevät. Toisin kuin sellaisten seurassa, jotka vaikuttavat kylmiltä ja negatiivisilta. Pahoittelut jos joku tästä pahastuu, en voi luonteelleni mitään.
        Itse sanoisin olevani iloinen ja sosiaalinen, toiset huomioon ottava ennen itseäni, empaattinen, sympaattinen.. Minua rasittaa ihmisten itsekkyys ja suvaitsemattomuus.
        Meitä vesimiehiä on monenlaisia, joten älkää yleistäkö.
        Kiitos!!


    • miksi haukut?

      Olen itse vesimies ja syntynyt 14.2. Olen ystävällinen ja hyväntuulinen.Aviomieheni on itse vesimies myös.Hän on todella kiltti ja rauhallinen kuin minä. Olen hieman vilkkaampi kuin mieheni.Olemme seikkailuhaluisia ja liikkuvaisia. Aviomieheni on auttavainen ja kärsivällinen.En oikein ymmärtänyt sinua,minkä takia arvostit julmasti vesimiehiä..Olen hämmästynyt ja tympiintynyt. Oletko kateellinen? Älkää arvostakaa kaikkia horoskoppeja..Oletko itse oinas,mikäli olet tulinen luonteltaan?Luulisin niin.Siskoni on itse oinas.Hän on todella tulinen ja pässi ihminen.Mutta kyllä tulen toimeen siskoni kanssa välillä ei tullut toimeen.. Riippuen tilanteesta. Ikävää kyllä että sinä arvostit rumasti. Kunnioittakaa jokaisia horoskoppeja! Ihanaa kun erilaiset ihmiset ova olemassa tässä maailmassa. Miettikää vähän!

      • ***

        hassutusta koko juttu. Lue uudelleen.


      • tajuu..
        *** kirjoitti:

        hassutusta koko juttu. Lue uudelleen.

        .....höh:)


      • ettähhh
        tajuu.. kirjoitti:

        .....höh:)

        vetskari saa sanoa ja tehdä vaikka mitä, mutta veskarille ei saa sanoa ja tehdä vaikka mitä, se otttaa heti nokkiinsa.


      • miksi huvittelit?
        *** kirjoitti:

        hassutusta koko juttu. Lue uudelleen.

        Kiitos ja temppuilit typerästi! Et ajatellut lainkaan kun jotkut eivät ainakin ymmärtäneet huumoria. Ajatelkaa vähän heitä.. Jotkut voivat suuttua oikeesti. Ole varovasti! Sinun pitää sanoa varovasti. Kaikki ok! En haluaa puuttua sinun asioihisi. Unohtakaa koko asian! En haluaa kirjoittaa enää typeriin....Yms..
        Lähdin tästä nyt.


      • kannattaisi...
        *** kirjoitti:

        hassutusta koko juttu. Lue uudelleen.

        ymmärtää yksi (tai parikin juttua)...

        Kirjoitukseen on loppujen lopuksi vaikeata saada huumoria, koska siinä ei esiinny ilmeitä (paitsi hymiöt, jos niitä on), äänenpainotukset, eleet jne.

        Kirjoitetusta tekstistä kirjoittaja on aina vastuussa. Lukija on vastuussa siitä, mitä ja millä mielialalla lukee tekstin. Niin, lukijan mielialakin vaikuttaa luetun ymmärtämiseen.

        Jos sinä tiesit tekstin olevan "huumoria", et voi kuitenkaan olettaa muiden tajuavan sitä.


      • hohhoijjakkaa
        ettähhh kirjoitti:

        vetskari saa sanoa ja tehdä vaikka mitä, mutta veskarille ei saa sanoa ja tehdä vaikka mitä, se otttaa heti nokkiinsa.

        Tuohon olen törmännyt itsekin. Veskari kun vain "on sellainen kuin on" ja asiat vaan tapahtuu eikä itsellä ole niihin osaa eikä arpaa. Jos muu ei auta, niin aletaan höpisemään vaikka kohtalon johdatuksesta, ikäänkuin ei itse koskaan teoillaan tai sanoillaan vaikuttaisi siihen, miten asiat menee.

        Muiden pitäisi suurinpiirtein lukea veskarin ajatukset. Muutoin heissä on jotain vikaa, kun eivät ymmärrä. Se, puhuuko veskari yhtä ja ajattelee toista ei näytä olevan olennaista. Pitäisi maagisesti ymmärtää se, mitä veskari "oikeasti" ajattelee, vaikka hän itse puhuisikin aivan päinvastaita.

        Kun sitten olisi veskarin aika ajatella asioita toisten kannalta, törmätään taas tuohon "No minä nyt olen tällainen kuin olen. Turha sitä itseään on lähteä muuttamaan. Ota tai jätä." -ajatteluun.
        Veskari siis vaatii muilta loputonta ymmärrystä, mutta häneltä ei voi vaatia sitä, että hän itse ymmärtäisi asioita toisten kannalta.

        En jaksa enää edes yrittää pysyä moisten ajantuksenjuoksun perässä. Parempi, kun antaa mennä höpinöiden sisään yhdestä korvasta ja toisesta ulos. Ei ne näytä itsekään tietävän, mitä ne "oikeasti" ajattelevat... Tosin tällöin veskari hermostuu siitä, ettei uskota siihen, mitä hän sanoo.

        Teet niin tai näin, aina väärinpäin.


      • tosi on
        ettähhh kirjoitti:

        vetskari saa sanoa ja tehdä vaikka mitä, mutta veskarille ei saa sanoa ja tehdä vaikka mitä, se otttaa heti nokkiinsa.

        savolais vesimies on pahin


      • aviossa 30 vuotta
        hohhoijjakkaa kirjoitti:

        Tuohon olen törmännyt itsekin. Veskari kun vain "on sellainen kuin on" ja asiat vaan tapahtuu eikä itsellä ole niihin osaa eikä arpaa. Jos muu ei auta, niin aletaan höpisemään vaikka kohtalon johdatuksesta, ikäänkuin ei itse koskaan teoillaan tai sanoillaan vaikuttaisi siihen, miten asiat menee.

        Muiden pitäisi suurinpiirtein lukea veskarin ajatukset. Muutoin heissä on jotain vikaa, kun eivät ymmärrä. Se, puhuuko veskari yhtä ja ajattelee toista ei näytä olevan olennaista. Pitäisi maagisesti ymmärtää se, mitä veskari "oikeasti" ajattelee, vaikka hän itse puhuisikin aivan päinvastaita.

        Kun sitten olisi veskarin aika ajatella asioita toisten kannalta, törmätään taas tuohon "No minä nyt olen tällainen kuin olen. Turha sitä itseään on lähteä muuttamaan. Ota tai jätä." -ajatteluun.
        Veskari siis vaatii muilta loputonta ymmärrystä, mutta häneltä ei voi vaatia sitä, että hän itse ymmärtäisi asioita toisten kannalta.

        En jaksa enää edes yrittää pysyä moisten ajantuksenjuoksun perässä. Parempi, kun antaa mennä höpinöiden sisään yhdestä korvasta ja toisesta ulos. Ei ne näytä itsekään tietävän, mitä ne "oikeasti" ajattelevat... Tosin tällöin veskari hermostuu siitä, ettei uskota siihen, mitä hän sanoo.

        Teet niin tai näin, aina väärinpäin.

        ..veskarin kanssa. Ei aloitus mitään pilaa ole, vaan täyttä totta. Veskarin perusominaisuus on juuri toisen asemaan asettuminen. MOnet kerrat jouduin ottamaan syyt syyttömänä omalle kontolle, jotta elämä joten kuten olisi perheessä sujunut. Kuulinkerran kuinka hän kehui minua siskolleen siitä kuinka hyvä aviomies olen ollut. Sanoi, että otin syyt niskoilleni, vaikka syytä minussa ei ollutkaan. Ja se on totta! Hänen maailmansa on niin imaginäärinen, että itsekin uskoo omiin ajatuksiinsa. Itsetunto on kaikkeen syynä siten, että kaikki tietävänä hänen on oltava oikeassa myös silloin, kun on väärässä. Hullua homma.


      • 13.2

        Seurustelen oinasmiehen kanssa ja tätini on oinas. Oikein mukavia :)


      • 13.2 kirjoitti:

        Seurustelen oinasmiehen kanssa ja tätini on oinas. Oikein mukavia :)

        Olen avioliiton "toisella kierroksella" ja yli kymmenen avioliitovuoden jälkeen vieläkin hyvin rakastunut - tunne vain kasvaa.


      • me
        tosi on kirjoitti:

        savolais vesimies on pahin

        hahaaa ha hahaa , oj ojjojj, kiitos että annatte minulle naurunaiheita, hulluilla kommenteillanne olette tosi toopeja


    • Aivan...

      Syvä osanottoni jos Äitis synnytti sut väärään aikaan! :D HAHAH!

      • omasta

        mielestäsi kuinka hauska tahansa... niin... et ollut mun mielestäni. Taidat olla kundi, koska tekstisi on ihan teinarikundin kirjoittaman oloista.


    • Sellaiseks jotkut on mut kuvaillut...

    • <dvgaxv<xcv

      Pelottavaa että tuomitset ihmisiä astrologian vuoksi. Kai tiedät ettei horoskoopit kerro mitään todellisuudesta. Ihan vitun järkyttävää meno. uskotteko kaikki homeopatiaankin?

    • Veqtsbl

      Ei vesimies Skorpioni-Sikaa siinä asiassa silti voita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe