Hei!
Uutta hautaa laittaessamme törmäsimme ongelmaan.
Ostimme talvella jo hautakiven tilauksen yhteydessä haudalle tarkoitetun hautakukkien kastelualtaan.
Saimme toki sen asennuksesta ohjeetkin silloin (suulliset) ja nyt kun asia on ajankohtainen, emme enää ollenkaan ole varmoja miten se asennetaan.
Onkohan tarkoitus, että sen reunat jäävät näkösälle (musta)?
Vai upotetaanko allas niin että sen reuna on samalla tasolla kuin maakin?
Onko kenelläkään tähän hyviä vinkkejä ja vielä pian, kiitos.
Kaunis kiitos jo etukäteen.
Hautakukkien istutusongelmia?
2
4689
Vastaukset
- puutarhaaja
Olen nähnyt noita kaukaloita laitetun niin että yläreuna on selvästi näkyvissä, eikä se ole mitenkään erityisen kaunista. Joten itse laittaisin kaukalon niin syvään että reuna on juuri maanpinnan tasossa. Tällöin ruohonleikkaajakin pääsee helpommalla kun voi leikata heinän kolhimatta kaukalon reunaa.
- käyttävä
Olen laittanut vuosia sitten kahdelle hoitamalleni haudalle ko altaat . Upottanut ne
maanpinnan tasolle . On tosi siistin näköinen, mutta se allas kyllä täytyy hyvin salaojittaa ja tein vielä niin että kun kaivoin sille paikkaa tein " montusta" 5 cm
syvemmän ja laitoin sinne palikan kumpaankin päähän, ei pohjareikien kohdalle .
Jos on hyvä sadekesä , tai joku muukin käy vettä roiskasemassa eikä tarkista mullan kosteutta , niin kukat mätänevät siinä .Mutta muuten tosi hyvä ja SIISTIN
näköinen hauta .Suosittelen kaikille .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293215- 1201279
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101185- 58991
- 71988
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu178939olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26927Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38901Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66870Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75804