pääsin sosiologiaan sisään!!

miramaraa

Joensuun koe oli 4.5.2009 ja tänään sain puhelun joltakin sosiologian yliopettajalta että olen ennätyspisteillä läpäissyt kokeen, kuulemma melkein täydet pisteet!! Olen niin onnellinen!:)
Tiedon sain kuulemma siksi että he haluavat minut ehdottomasti opiskelijakseen, ja hainhan toki muihinkin kaupunkeihin.
Omituisinta tässä on se etten edes lukenut mielestäni paljon sillä työ on vienyt melkein kaiken aikani.
Onnea muillekin yrittäjille!:)
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia ja minne pääsitte? Uskalsitteko ottaa paikan heti vastaan?:)

9

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepNN

Lääkkeet kannattaa ottaa ajallaan.

• että olet päässyt

sisään siihen.
      Kun nyt pääset vielä opiskelemaan.

• heh heh
    • ole..

ennenkään soittaneet, jos sisään on menty "ennätyspisteillä" = )! Taidat olla tyyppi, joka ei päässyt sisälle ja nyt sitten potuttaa!

• pöhkö

Ai, se opettaja soitti minullekin. Olen kuulemma päässyt sisään täysillä pisteillä!
      Nythän meitä on kaksi jo valittua, toinen täysillä, toinen melkein täysillä. Mutta jatkohan se varmmistaa kumpi pääsee täysillä työelämään!!

• ......

ei siellä sellaista ole

• kunignas

Mulle kävi niin että just ennen Jyväskylän pääsykoetta sekä Jokinen että Saaristo istui kahville mun kans samaan pöytään! He olivat niin vaikuttuneita mielipiteistäni että mut otettiin samantien yliopistoon kirjoille! Vähänx upeeta!

• :)
        kunignas kirjoitti:

Mulle kävi niin että just ennen Jyväskylän pääsykoetta sekä Jokinen että Saaristo istui kahville mun kans samaan pöytään! He olivat niin vaikuttuneita mielipiteistäni että mut otettiin samantien yliopistoon kirjoille! Vähänx upeeta!

Mutta mä pääsin sisään ihan aikuistenoikeesti... ja tieto tuli ihan postin kautta kirjeen muodossa perjantaina 3.7.09

Että näin. Kannatti käydä pääsykokeessa.

• ;)
        :) kirjoitti:

Mutta mä pääsin sisään ihan aikuistenoikeesti... ja tieto tuli ihan postin kautta kirjeen muodossa perjantaina 3.7.09

Että näin. Kannatti käydä pääsykokeessa.

Sinusta tulee sit minun opiskelutoveri. :D Vähän pelottaa kyllä kun ei Joensuu ole ennestään kaupunkina tuttu, mutta lähden matkaan avoimin mielin. :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe