kuin ac lälly dc...katoin just lento 666n ei löyhy ac dc ltä niin kovaa materiaalia...number of beast 666
ac dc on ihan lälly, iron maiden vetää stadikat täyteen ja on mailman suurin bändi...
kun acdc lopetteli 1980 ... niin silloin vasta iron maiden synty...'
ouu jeeee maiden for ever 6 6 6
iron maiden on pahempi
4
290
Vastaukset
- .....
olet joku kakara. AC/DC vetää myös stadionit täyteen vielä vanhoilla päivilläänkin. Ja mitä tarkoitat tuolla "kun acdc lopetteli 1980"?
- mutta ei parempi!
Jaaha, vai että petojen määrä 666 kipaletta? Kovaa settiä varmaan juu.
Itekki olin yhe kerra aika lälly, mut "Eisiidiisii" on aina pysynyt raudanlujana! Eikä AC/DC oo lopettanu vaan se elää ikuisesti!
Suosittelen että nappaat nyt AC/DC:n levyt käteen ja isket ne soittimeen.
Sen jälkeen ei voi kyllä muuta sanoa kuin että: "Let there be rock!" - EiskaDeiska82
Faniutta ei tunnusteta parhaimmalla mahdollisella tavalla haukkumalla jotain toista bändiä. Olet väärällä palstalla, poikaseni.
- kilk
joku poseri taas ollut asialla, näitä niitä mailmassa riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861494
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1131387Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras501199- 281094
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118942Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19862
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715- 44715