Vuosaaren satamakentällä viime torstaina 6. kesäkuuta käydyn "Suuren vaalikeskustelun" yksi kiinnostavimmista "paljastuksista" oli pääministeri Matti Vanhasen tekemä valinta SDP:n ja Kokoomuksen välillä. Hän ilmoitti suoraan, että Kokoomuksen kanssa on luontevampaa toimia kuin SDP:n kanssa.
Eipä näin ollen tarvitsekaan ihmetellä, kuinka sutjakkaasti Keskusta puheenjohtajansa viemänä on mukana suomalaisen hyvinvointivaltion alasajamisessa, siis yksissä tuumin Kokoomuksen kanssa. Asetelmassa on luonnollista, että Kokoomus vie ja Keskusta tuskin edes vikisee, sillä eihän Maalaisliittokaan tosissaan huolehtinut renkien ja piikojen asioista.
Vanhanen valitsi Kokoomuksen
0
190
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408